Club Brugge moet de rol lossen na gelijkspel tegen Antwerp; Genk zes punten los

Club Brugge moet de rol lossen na gelijkspel tegen Antwerp; Genk zes punten los

Gepubliceerd: maandag 22 april 2019 om 16:21ma 22-04-2019 om 16:21

Laatste update: maandag 22 april 2019 om 16:31ma 22-04-2019 om 16:31

KRC Genk is dé grote winnaar van het weekend geworden. Club Brugge heeft maandagnamiddag immers punten laten liggen op het veld van Antwerp. De troepen van Ivan Leko kwamen niet verder dan een 0-0 gelijkspel, waardoor de achterstand op leider Genk nu zes punten bedraagt.

De thuisploeg schoot het best uit de startblokken in De Bosuil. Antwerp domineerde in de duels en kreeg de beste kansen. Mbokani nam een botsende bal meteen op de slof, Horvath moest met een zweefsprong een geweldige goal voorkomen. Club prikte tegen via Openda, maar het was Antwerp dat meer drang toonde. Refaelov pakte uit met een volley aan de tweede paal. Mbokani stond klaar om binnen te tikken, maar Mata behoedde Club voor een achterstand.

Blauw-Zwart had in de eerste helft moeite om in het strafschopgebied van Antwerp te komen. De defensie van de thuisploeg hield makkelijk stand. Leko besloot dan ook in te grijpen tijdens de rust. De bleke Openda mocht in de kleedkamer blijven, Amrabat was zijn vervanger. Club begon ook beter aan de tweede helft. Vormer stormde alleen richting Bolat, maar die pakte uit met een broodnodige redding.

Bij de daaropvolgende aanval was het bijna bingo aan de overzijde. Mbokani mocht een corner van dichtbij inkoppen, Horvath was attent en duwde het leer over zijn kooi. Even later was de Congolees opnieuw gevaarlijk. Hij verlengde een lange bal magistraal naar Lamkel Zé. Die bracht voor, Baby kwam net te laat. Club moest opnieuw de wet van de sterkste ondergaan. Danjuma kwam nog eens dreigen, maar Bolat kon zijn schot wegboksen.

Tijdens het laatste kwart begon de wedstrijd stilaan dood te bloeden. Er slopen veel slordigheden in het spel van beide ploegen. Doelpunten vielen er niet en daardoor is Genk dé grote winnaar van het weekend geworden. Dankzij het 0-0 gelijkspel van Club Brugge tegen Antwerp is de voorsprong van de Limburgers gegroeid naar zes punten. De titelstrijd lijkt in een beslissende plooi te vallen.

Poll

Is de strijd voor de landstitel afgelopen na dit weekend?

(659 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +54757
maandag 22 april 2019 om 16:23
Ach Brugge fans, volgend seizoen dan misschien he.
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:32
Genk is dan ook de verdiende kampioen uit de reguliere competitie, alleen beginnen de play offs een beetje zuur te smaken door de vele fouten van de refs (en dan heb ik het niet alleen over fouten in matchen van Club)
Vind ik leuk
Toca +54757
maandag 22 april 2019 om 16:36
Heb de match hier live gezien en moet zeggen dat ik het niet heel goed gezien hebben. Vond Brugge en dan vooral de toppers vanaken en Wesley heel zwak. Zeker geen kampioenenniveau hè.
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:37
Nee, dat niet inderdaad, het lijkt dat ze het mentaal een beetje opgegeven hebben...
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:43
Ik denk van niet maar het gaat mentaal meespelen als je alweer droog gepakt wordt ...
Vind ik leuk
Toca +54757
maandag 22 april 2019 om 16:49
De druk zal ook wel meespelen zeker he. Maar goed volgende week heb je een haalbare kaart he v😄😄
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:38
Als supporter is het ook niet jouw taak om dat goed te zien he, jij hebt geen elvendertig herhalingen 😉
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:41
Heb je dan ook gezien dat het strafschop was ? Dat jelle fout na fout na fout maakt en de wedstrijd kan uitspelen zonder geel te pakken 😳🤔 en voor de rest zag ik veel strijd met een zwak club in de eerste helft ...iets beter in de 2de en dat een gelijkspel de juiste uitslag is !
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:16
Haha zegt een brugge hater. Pinanty is pinanty niet?
Vind ik leuk
Toca +54757
maandag 22 april 2019 om 17:41
Ja beste schlager. Maar er waren natuurlijk nog 87 minuten om er iets van te bakken he. Wat niet gelukt is.
Vind ik leuk
Vlad +5396
maandag 22 april 2019 om 16:35
Tweede plaats is ook mooi, en wie weet mss toch nog de groepsfase van de CL, met de groepsfase van de EL ben ik ook al tevreden, het wordt alvast weer uitkijken naar de Europese avonden.
Vind ik leuk
sam deman +462
maandag 22 april 2019 om 18:49
tweede plaats is de eerste verliezer he...
Vind ik leuk
Vlad +5396
maandag 22 april 2019 om 19:11
En wat is de vijfde? Diegene die met lege handen achter blijft?
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:42
Aan alle rsca fans tot binnen een paar jaar met jullie jeugd 😂😂
Vind ik leuk
Diego A M +4735
maandag 22 april 2019 om 16:54
🤗🤗🤗
Vind ik leuk
Lodecol13 +4230
maandag 22 april 2019 om 17:22
Ze hebben brugge te veel punten afgepakt door fouten die de ref en de var niet wilde zien ,dus zoals iedereen nu al weet moet genk kampioen worden al zal dat niet alleen hun verdienste zijn ,maar met medewerking van refs en var die duidelijk niet ingrepen wanneer het een duidelijk zichtbare fout ten aanzien van brugge was, zeker in de play offs, wat gaat verbiest nu weer komen vertellen


Vind ik leuk
sam deman +462
maandag 22 april 2019 om 18:50
gewoon niet goed genoeg .....
niet meer niet minder...
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:58
Aangever eerste klas! Vorig jaar schreeuwde ge toch niet toen Bormer de bal "zuiver" met de hand meemaakte op Sclessin waaruit dan eèn doelpunt kwam! Dus die titel moest ge ook niet hebben. Zagers eerste klas!
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 20:20
ach ik begrijp u toca, tis moeilijk om over brugge positief te zijn. alst bij jullie zo goed gaat
Vind ik leuk
Toca +54757
maandag 22 april 2019 om 20:39
Over de match van Brugge vandaag valt ook weinig positief te zeggen. Jullie zullen een verdiende 2e zijn dit jaar.
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 21:09
Wel ik kan alvast zeggen dat Genk daar verloren heeft !
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 22:37
It's only over when the fat lady sings.

Liever 6 punten achter dan 4.
En waarom? ... Dat zul je zien na Club-Genk.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +21082
maandag 22 april 2019 om 16:23
Genk is de lachende derde. Dit geven ze volgens mij niet meer uit handen.
Vind ik leuk
Vlad +5396
maandag 22 april 2019 om 16:36
Als ze dàt nog uit handen geven...
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 22:38
Its only over when the fat lady sings.
Vind ik leuk
Vlad +5396
maandag 22 april 2019 om 22:41
Laat het aub uit dat Maggie begint te zingen 😅
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 23:05
Als we daar mee kampioen worden, dan mag os Maggie zelfs wa meer....
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:44
Topreactie als je weet dat genk eerste staat 🙄🙄🙄😳😳😳😂😂😂
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:23
Klote match, weer veel te weinig van Club maar had graag de match gezien als we na 3 minuten een verdiende penalty kregen en van Damme naar de douche mocht...
Vind ik leuk
Brick +1385
maandag 22 april 2019 om 16:26
Altijd penalty , onbegrijpelijk en Vormer moest knallen ipv dat lobje... correct gelijkspel wel, Antwerp is echt een goeie ploeg verdedigend. Helaas was Wesley zwak maarja kan je het hem kwalijk nemen ...
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:30
Vooral onbegrijpelijk... ik zou nu toch graag eens de uitleg willen horen van die paljas uit het buske! De airco werkte niet en er was net wat zweet in zijn ogen gelopen of zoiets?
Week na week na week zien we op ieder veld blunders, is er eigenlijk al 1 ref of VAR ref op non actief gezet dit seizoen?
Vind ik leuk
henri6 +19
maandag 22 april 2019 om 16:50
Jullie willen door penalty's kampioen worden hahaha dat zal niet pakken hihihi
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:52
Wij willen correcte beslissingen! Als dat dan een terechte penalty is, dan is dat dan maar een terechte penalty!
Vind ik leuk
JoeCanoe +1554
maandag 22 april 2019 om 17:06
Correct of niet correct laat ik in het midden ... een waardige kampioen gaat zijn matchen echter met 3-0 of 4-0 winnen door een duidelijk overwicht. Als het steeds weer kantje boordje is en het op een enkele beslissing van de red moet aankomen dan moet je je afvragen of je het eigenlijk wel verdient van kampioen te zijn.
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 17:22
Ach kom, zelfs juve en PSG winnen soms matchen met 1-0 na erbarmelijk voetbal en daar is het klasse verschil soms extreem groot, geen enkele ploeg ter wereld speelt zijn competitie uit met iedere match klinkende cijfers... en was het nu maar bij die ene fout gebleven van de refs, ik zou nooit zo hard roepen, maar het is nu al de ganse play offs dat de ref of VAR in de fout gaat, ook toen we onze match met 4-0 wonnen...
Ons doelpuntensaldo is 75-43, zowat hetzelfde als Genk....
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
JoeCanoe +1554
maandag 22 april 2019 om 20:48
Deels heb je gelijk ... jullie doelpuntensaldo is niet zo verschillend van dat van Genk.

Zie ik echter naar andere landen dan zie ik volgende :Liverpool 79 voor 20 tegen, Juve 67 voor 23 tegen, Barca 83 voor 32 tegen, Bayern 79 voor 29 tegen, PSG 95 voor 27 tegen, Ajax 107 voor 28 tegen, Porto 62 voor 17 tegen, ...

Dat zijn toch wel andere saldi ... Daaruit spreekt dat in andere landen kampioenen echt wel hun reeks domineren. Dat is in België echt al langer niet meer het geval. Ik vind het toch wel zijn charme hebben dat je zo'n ploegen in je competitie hebt. Daar gaan andere teams heen in de hoop van de schade te kunnen beperken. In België meent iedereen van iedereen te kunnen winnen.

Zo'n dominantie legt Brugge vandaag niet aan de dag. Maar ik moet er eerlijk aan toevoegen dat Genk dat evenmin doet.
Vind ik leuk
Boerken +8930
dinsdag 23 april 2019 om 09:32
Wel een 0-1 op antwerp zou mooi geweest zijn, thuis mag het idd. 3-0 zijn
Vind ik leuk
JoeCanoe +1554
dinsdag 23 april 2019 om 19:00
Keep on dreaming ... op de laatste speeldag van dit seizoen gaan we met dat 2e CL ticket lopen😉
Vind ik leuk
Boerken +8930
dinsdag 23 april 2019 om 19:08
Wij zijn dat gewend voor jullie zou dat nieuw zijn😜
Vind ik leuk
sam deman +462
maandag 22 april 2019 om 18:53
je hebt het vorig jaar al cadeau gehad....
toen heb ik je wel niet gehoord...
Vind ik leuk
DOMI +922
maandag 22 april 2019 om 17:14
Nog geen enkele op non actief, wel al bonus gekregen voor bewezen diensten!
Vind ik leuk
Diego A M +4735
maandag 22 april 2019 om 16:31
Ja, zoals gewoonlijk is het de schuld van de scheids / Var dat Brugge punten verliest. Had niets anders verwacht van de calimero's. Trouwens weer geweldige match van Vanaken. Die is duidelijk klaar voor een topclub uit het buitenland
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 16:48]
Vind ik leuk
Tony Salta +397
maandag 22 april 2019 om 16:38
Vanaken weer geen bal geraak
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:46
Ja je wint de gouden schoen door weer geen bal te raken ! Topreactie 🙄🙄🙄
Vind ik leuk
Diego A M +4735
maandag 22 april 2019 om 16:57
Née, we zeggen het toch Vanaken was geweldig!
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:40
Tiens, nochtans zie ik vooral ook iedere club supp eerst zeggen dat het spel te weinig was, dat de ref na drie minuten geen penalty en rood trekt is gewoon een feit, antwerp 87 minuten met 10 man is een heel groot verschil!
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 17:34
Idd correcte analyse maar dit hier uitleggen heeft geen zin want nu ze hun eigen ploeg niet meer kunnen uitlachen moeten ze toch iets hebben om zich te amuseren en het meest lachwekkende is dat we gewoon gelijk spelen ...stel je voor mochten we verloren hebben ?
Vind ik leuk
Brubru +6305
maandag 22 april 2019 om 16:41
Diego, ze hebben niet verloren...

Voor de rest : logisch gelijkspel.

Spijtig misschien voor de spanning in PO1 want daar dienen ze toch voor maar super voor Genk dat de titel al kan ruiken.
Vind ik leuk
Diego A M +4735
maandag 22 april 2019 om 16:50
Anders moeten ze de punten nog eens halveren. Is het terug keispannend.
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:51
Jijzithierduidelijkomlikesteverzamelenwantjecalimerogehalteisveelhogerdandeechtecalimerozelve
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:33
Het was zeker penalty. Maar anderzijds, als dit de enige "kans" is op 90', tja dan was je ook vandaag gewoon weer te zwak. Het kan niet elke keer met een (onnodige) penalty he. Af en toe ook eens proberen zelf een deftige aanval op de mat te leggen.

Zelfs Genk heeft, in veel lastigere weersomstandigheden trouwens, verschillende kansen bij elkaar gespeeld op Antwerp, maar werd genekt door een spookovertreding van Uronen in de 4e minuut.
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 16:35]
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:50
Het maakt geen reet uit wat je zegt over ditjes en datjes ...het was een zuivere penalty en dat is de realiteit !
Ik kan er perfect mee leven mocht genk de titel pakken dat zou verdiend zijn ! Maar ik heb een probleem als dingen niet correct verlopen en 2 weken na elkaar hmmm is voor mij al te veel van het goeie ...en het is nog steeds niet gespeeld hé
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:23
Proficiat Genk!
Vind ik leuk
Ikzelf1 +512
maandag 22 april 2019 om 16:25
Club was te zwak . Niet echt overtuigend
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 17:44
Ook antwerp was zwak en overtuigde mij ook niet ...dus een terechte uitslag !
Vind ik leuk
Philip R. +566
maandag 22 april 2019 om 16:26
Ondanks de flagrante, en al dan niet bewuste fout van de VAR, gebied ik mij eerlijk te zeggen als Club-supporter dat Genk de enige verdiende kampioen is! Het is gewoon te weinig... al weken... en Vanaken en Danjuma, jongens... blijven jullie nog maar een paar jaartjes waar jullie zijn zenne... wat gaan jullie eigenlijk in het buitenland doen! Met alle respect, jullie zijn al heel belangrijk geweest voor Club, maar een stap hogerop zou een stap teveel zijn!!
Vind ik leuk
Frefke +1634
maandag 22 april 2019 om 16:30
Blij het nu zelf eens te horen van een FCB-er. Vanaken wil naar het buitenland als er interesse is zei hij. Ik vrees dat er niet veel gaan komen aankloppen.
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:42
Ik denk dat scouts en ploegen welwat verder kijken dan een moment opname, bekijk gewoon zijn statistieken de afgelopen 2 jaar....
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:34
Corecte reactie toch voetbal kenners bij club😉
Vind ik leuk
Frefke +1634
maandag 22 april 2019 om 16:27
Proficiat Genk ! Jullie verdienen dit. Wat een seizoen zeg...
Vind ik leuk
w-b forever +2165
maandag 22 april 2019 om 16:28
6 punten los met nog 5 matchen te gaan.Ik denk dat genk zijn prooi niet meer gaat los laten.
Vind ik leuk
DOMI +922
maandag 22 april 2019 om 17:18
… dat zei Alaphilippe gisteren ook!
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:29
Vanaken komt ook te kort in topmatchen!! Alleen Horvath en Mata op niveau bij ons.
Vind ik leuk
Kingambo +3318
maandag 22 april 2019 om 16:36
En de VAR 😂😂😂
Vind ik leuk
Lord Wenger +19067
maandag 22 april 2019 om 16:31
Antwerp doet wat ze moeten doen in de Play-Offs. Club toch alweer te weinig om uiteindelijk de oppergaai te kunnen claimen, maar ze hadden wel een penalty moeten krijgen.

Op zich is er nog niks verloren om 't tot 't einde spannend te maken, maar bij het volgende puntenverlies is 't echt wel over en out.
Vind ik leuk
Kingambo +3318
maandag 22 april 2019 om 16:32
Ik dacht dat Leko vol voor de titel ging gaan, op deze manier dan toch niet. Natuurlijk is’t nu de VAR die de schuld krijgt van hun inspiratieloze match.
Racing kampioen en al de rest is gezever
Vind ik leuk
Boerken +8930
maandag 22 april 2019 om 21:16
Jammerdat u ploegje niet vol gaat he
Vind ik leuk
Tony Salta +397
maandag 22 april 2019 om 16:33
Nu zie je maar we zijn beste leko, Genk is de beste
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:35
dat is nu voor de 2e week op rij dat brugge héél opzichtig en echt wel héél erg opzichtig punten wordt afgepakt door de arbitrage en dit met extreem flagrante fouten van de arbitrage, ik zeg wel met fouten maar ik ben er volledig van overtuigd dat het ipv fouten eigenlijk vrijwillig verkeerd genomen beslissingen van de arbitrage betreft met effectief de bedoeling van brugge punten af te pakken

brugge wordt altijd punten afgepakt door de arbitrage, dat is niks nieuw, dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo blijven, als ze brugge geen punten afpakken zijn ze gewoon compleet onstopbaar, in dat geval zou brugge gewoon geen tegenstand kennen in de competitie
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 16:59]
Vind ik leuk
Kingambo +3318
maandag 22 april 2019 om 16:37
Ocharme, bleit nog s
Vind ik leuk
Jake Genk +364
maandag 22 april 2019 om 16:49
Zou iedereen anti Brugge zijn?
Vind ik leuk
Rebel +2388
maandag 22 april 2019 om 19:46
Marcske niet
Vind ik leuk
THOR4ever +3977
maandag 22 april 2019 om 17:55
Vorig weekend konden jullie nooit aanspraak maken op 1 of meer punten. Die éne beslissing van de scheids verandert daar niets aan. Het is niet zijn fout dat Club die wedstrijd verloren heeft.
Vind ik leuk
Rebel +2388
maandag 22 april 2019 om 18:20
Op Anderlecht tweede helft weggespeeld en er met de schrik vanaf gekomen,weggespeeld in Genk en nu weer de mindere van Antwerp maar nog gelijk gespeeld,zo kan je toch geen aanspraak maken op de titel.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 19:38
ja en als ze niet extreem zwaar bestolen worden halen ze in het allerslechtste geval 7/9

trouwens brugge was in alle 3 de matchen die je vernoemt benadeeld, ja ook zeker op anderlecht waar bolasie totaal onterecht niet werd uitgesloten wat een zeer erge grote invloed had op die helft, met 10 hadden ze brugge zeker niet in die moeilijkheden kunnen brengen

daarenboven de mindere geweest van antwerp, dat klopt gewoon niet, dat is puur en alleen een anti-uitspraak van haat
Vind ik leuk
Kingambo +3318
maandag 22 april 2019 om 19:41
Haat zit alleen in uw reactie gefrustreerde boerenlul
Vind ik leuk
Rebel +2388
maandag 22 april 2019 om 19:45
Welke kans heb jij dan gezien die ik niet gezien heb?
En ja club is in alle wedstrijden benadeeld !
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 20:10
tegen standard ook in de 2e helft handspel, een schot op doel werd tegengehouden door een volledig horizontale arm en toch geen penalty

maar laat mij raden: die flagrante verkeerde beslissing zal zogezegd niks voorstellen of niet als erg mogen aanzien worden omdat brugge toen al 3-0 voorstond, wat eigenlijk niet mag uitmaken

in de PO is er alleen tegen gent niks dubieus gebeurd

alsook, het is niet omdat ge een match winnend afsluit dat de benadeling in die matchen niks voorstelt, daar wordt veel lichter over gegaan maar uiteindelijk is de benadeling er toch ook hoe ge het draait of keert, het enige dat dan kan gezegd worden is dat ze wel geprobeerd hebben maar dan in diens geval gefaald hebben want er is toch gewonnen
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
Steve-O212 +209
maandag 22 april 2019 om 19:22
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
/> Dat noemt dus frustratie! Haha geweldig🤭
Vind ik leuk
freejazz +3478
dinsdag 23 april 2019 om 07:04
Gezien al deze tegenwerking, misschien de club maar ontbinden.....
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 16:36
6 punten voor en ze moeten nog naar ons en Met nog 15 punten te verdienen en de titel is al binnen ...ja goed bezig zou ik zeggen 🙄🙄🙄😳😳😳
Vind ik leuk
firedwarf +4576
maandag 22 april 2019 om 17:22
Ben blijkbaar de enigste Genkie die der nog niet van overtuigd is dat het zeker is dat Genk kampioen speelt :p mss ook de enigste genkie die weet dat 15 punten meer dan 6 punten is haha :p
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 17:30
Dat is de correcte instelling want wie voetbal kent weet dat er soms rare dingen kunnen gebeuren maar ik gun het jullie van harte want zoals ik al eerder zei ...jullie verdienen het op basis van een heel seizoen !
Vind ik leuk
Steve-O212 +209
maandag 22 april 2019 om 19:26
Hier is er nog ene! Tot het matematisch zeker is vertrouw ik het zaakje niet! 😁
Vind ik leuk
Truth +4551
dinsdag 23 april 2019 om 07:28
ik vertrouw hier niks na de zaak bellemans , de gokchinees en propere handen 😜
Vind ik leuk
Steve-O212 +209
dinsdag 23 april 2019 om 11:41
Feit.. 😁
Vind ik leuk
freejazz +3478
dinsdag 23 april 2019 om 07:07
Je bent echt niet alleen, het zou ook respectloos zijn om nu al van de daken te schreeuwen dat we de schaapjes al op het droge hebben........maar........we staan er wel schitterend voor.
Vind ik leuk
deket +393
maandag 22 april 2019 om 16:38
Rune ik ben jullie gezeur beu. Antwerp was de beste ploeg en jullie zijn het zo gewoon dat de scheidsrechters tot in het belachelijke voor jullie fluiten dat wanneer bij een twijfelgeval dat niet gebeurd jullie bleiten zoals mietjes, Antwerp werd vandaag ook vaak benadeeld maar zijn echte venten, jullie zijn mietjes
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 16:40]
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:45
Hahahaha, tot in het belachelijke voor ons fluiten.... raap me op, ik kan niet meer 😂😂😂😂😂😂😂
/> Twijfelgeval zegt em 😂😂😂😂,
Enige twijfel over deze fase kon zijn dat Wagner 7 speeldagen had geëist voor van damme
Vind ik leuk
Brubru +6305
maandag 22 april 2019 om 16:46
Moet jij geen paaseieren gaan rapen in Coucke zijn hof ?
Deze match was een logisch gelijkspel. Beste kans voor Vormer maar goede Bolat.
En waarom weer die beledigingen ? Het was een fout van Vandamme of niet soms?
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:48
Hoe kun je vallen?? Mbokani 53x gevallen en Visser 53x gefloten
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 21:58
Van damme 35 fouten geen geel ....amrabat 2 fouten geel ...voetbal kan soms cruel zijn hé
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 17:37
Grapjas 😴😴😴😴
Vind ik leuk
Vlad +5396
maandag 22 april 2019 om 16:39
Zwak Club, Antwerp zoals we ze gewoon zijn, idem voor de scheidsrechters. Club uit vorm, Genk heeft de flow terug gevonden. Genk wordt eerste, Club tweede, Antwerp en Standard vechten voor de derde...
Vind ik leuk
deket +393
maandag 22 april 2019 om 16:43
Marc Callebout voor jou hetzelfde dan voor Runje, stelletje nichten.
Brugge kreeg de laatste seizoenen zo vaak de scheidsrechter mee tot in het belachelijke, maar indien het niet zo is beginnen jullie te bleiten
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 16:46
Nichten 😂😂😂😂, och god, we hebben een stoere jongen te pakken.....
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:51
de arbitrage is altijd radicaal tegen brugge, blinde mol, dwaze kloot
Vind ik leuk
firedwarf +4576
maandag 22 april 2019 om 20:01
yup elleboog van wesley... geen kaart, schwalbe van vormer op stvv toch penalty, penaltyfout op boli geen penalty... echt die arbitrage is ALTIJD TEGEN BRUGGE NIET NORMAAL GEWOON!!!
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 17:42
jij bent zo een type dat zijn eigen leugens gelooft ...doe zo verder en wie weet Krijg je van een gelijkgestemde nog gelijk dan zal je nog harder in je eigen gaan geloven!
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:14
Rune .trut .marc .brubru de get ready's van vp .
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 18:21
Je kent get ready blijkbaar goed ...verdoken superfan van ze 😂😂😂
Vind ik leuk
Brubru +6305
maandag 22 april 2019 om 21:05
Moet ik nu vereerd zijn ? Ik heb nog nooit van get ready gehoord...
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 22 april 2019 om 22:00
Vraag het aan superfan dylano die zal je updaten 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 16:47
Zal dan volgend seizoen met andere coach, want weer is gebleken, dat Leko op tactisch vlak dikke 0 is.
Vind ik leuk
Brubru +6305
maandag 22 april 2019 om 17:00
Kort door de bocht. Leko bewees door zijn aanpassing aan de rust dat hij tactisch wel goed is. Plots was Club dominant en kreeg Vormer een reuzekans maar dan wijzigde Boloni ook en werd het weer gelijkopgaand. De invalbeurt van Diatta was een ramp maar kan je als trainer weinig aan doen net als aan de traagheid van Wesley.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:37
Had Leko match goed gelezen, dan Dennis er uit en Siebe er in, Danjuma deed nog iets, Dennis (weeral) nix.
Vind ik leuk
Kris1 +1331
maandag 22 april 2019 om 19:30
Ik ben het eens met Patrick . Leko is een gewone coach die tactisch tekort komt. Siebe, die tussen de lijnen kan voetballen op de bank zetten en Dennis laten starten i.p.v. Diatta ? En als het niet vlot voor de zoveelste keer de geweldige Amrabat brengen.
Vind ik leuk
Truth +4551
dinsdag 23 april 2019 om 07:22
Iedereen zijn mening maar ik wil graag jullie mening eens weten wat Rits betreft ? De mijne is veel goeie wil maar ook heel veel domme fouten en slechte passes ...wordt het niet eens tijd om Marvelous opnieuw te laten spelen want die schat ik toch stuk hoger in !
Vind ik leuk
dinsdag 23 april 2019 om 09:33
Idd, fysieke match, dus Nakamba ALTIJD opt plein zetten he.... En da's the Truth 😋😋😋
Vind ik leuk
TheLord +480
maandag 22 april 2019 om 16:47
Een vieze fout witwassen? POTS.

Precies die mottige reclame op tv, maar dan minder plezant voor Club.
Vind ik leuk
Boktor +880
maandag 22 april 2019 om 16:48
Voor de zoveelste maal werd het deze namiddag, na minuten al, zeer duidelijk dat Club geen kampioen mag spelen. De vuile fout van Van Damme werd niet gezien door de scheidsrechter en de VAR. Wat deze laatste daar zitten te doen is werkelijk onbeschrijflijk. Dit kan toch geen toeval meer zijn. Zuivere strafschop en geel voor Van Damme. Niets ervan en Van Damme kon gans de eerste time doorgaan met schoppen en slaan naar Openda zonder dat Visser ingreep. Na de klucht van verleden week met de strafschop voor Genk en nu deze namiddag en de verschillende andere (?) msirekeningen van de VAR, wordt het gewoon tijd dat die opnieuw afgeschaft wordt, want nu bepalen zij wie er kampioen wordt zonder te zijn b-gebaseerd op het toepassen van de reglementen, waarvoor zij in het leven zijn geroepen. Pots, Bellon, Virant en Co mogen misschien om eenn ieuwe keuken of een nieuwe wagen. We hebben dit nog al gehoord !
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 17:01
Geel voor van Damme? Probeert eens rood!
Hij gaat niet meer voor de bal, hij loopt er zelfs van weg, heeft enkel oog voor openda en trapt hem onderuit, zelfs met het nieuwe reglement voor dubbele bestraffing bij penalty, is dit nog altijd gewoon rood
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2974
maandag 22 april 2019 om 17:34
Rood... Dat zou helemaal lachwekkend zijn geweest.
Volgens mij ben je gewoon een slecht verliezer, meer niet.
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 17:38
Euhm, bekijk eens het reglement op dat gebied, heeft geen oog voor de bal, viseert enkel de speler, als jij dat lachwekkend zou vinden, is dat je goede recht, maar het reglement lijkt me daar vrij duidelijk in!

"Alleen bij een opzettelijke handsbal, het vasthouden of duwen van een tegenstander óf een overtreding zonder enige intentie om de bal te spelen, zal degene die de overtreding maakt alsnog bestraft kunnen worden met een directe rode prent."

Het lijkt me veilig te stellen dat van Damme op geen enkel moment de intentie had om de bal te spelen aangezien hij 1, niet eens keek waar de bal was en 2, de bal al in de handen van bolat was...
Dus rood en penalty had de enige juiste beslissing geweest!
Vind ik leuk
Truth +4551
dinsdag 23 april 2019 om 09:46
Ik heb hier al vaak gelezen ...ook al is het niet eerlijk of correct regels zijn regels dus maw ..rood ..is het terecht ...eigenlijk wel want hij doet het bewust dus dan kan evengoed bekeken worden als natrappen en natrappen is rood !
Zeg nu eens eerlijk ...wat was de bedoeling van jelle bij die fase ?
Het enige lachwekkende aan heel die fase is Jelle ...want voor zo een ervaren speler zo dom zijn snap ik niet !
Niet tegenstaande dat ik het een flauwe wedstrijd vond op voetbaltechnisch vlak ...veel strijd zoals we gewoon zijn van jullie maar daar heb ik geen problemen mee ...en club was gewoon niet goed genoeg om jullie te ontwrichten ...dus al bij al ben ik tevreden met het punt !
Vind ik leuk
firedwarf +4576
maandag 22 april 2019 om 17:21
tja tgeld voor de VAR zal bij VARhaege opzijn zeker? :D al die andere keren dat Genk benadeeld is geweest hebben we jullie ook niet gehoord dusja :D Alles heeft zijn plus en minpunt, dees keer valt het eens tegen voor Brugge , mag ook eens...
Vind ik leuk
firedwarf +4576
maandag 22 april 2019 om 20:03
lol nog even en zou denken dat Anderlecht mee in het complot zit van Area 51 :D Al die keren da brugge de scheids mee had heb ik jullie ook niet gehoord :D Nu is het eens een duidelijke fout , correct en krijgt ge eens voor ne keer geen penalty en bleiten!!!! Het waterniveau van de noordzee is al ne meter gestegen sinds vanmiddag...
Vind ik leuk
Truth +4551
dinsdag 23 april 2019 om 09:39
Ik treed je volledig bij ! Los van het feit dat we niet goed waren kan je toch niet blind zijn voor wat van damme allemaal mocht uitvreten en wetende dat hij toch niks kreeg ging hij dan vanzelfsprekend gewoon verder ...elevendertig overtredingen en visser zag het en deed alsof zijn neus bloedde ..je zou voor minder hem wat kletsen geven 😜😜😜
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:00
Is ook waar Van Aken heeft amper bal grraakt en Vormer trouwens pok ni id da zo hard om toe te geven jongens jongens toch
Vind ik leuk
Brubru +6305
maandag 22 april 2019 om 17:02
Als de spelers rond en voor Vanaken niet bewegen zal hij nooit een goede match spelen. Een speler verliest tot nu toe de PO’s voor Club en hij draagt nr. 7!
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
maandag 22 april 2019 om 17:06
Stop dan toch eens met reacties als "proficiat, Genk" en dergelijke meer.
Leren jullie dan nooit dat in voetbal echt alles nog kan gebeuren ?

Winnen tegen Genk en je staat op 3 punten...
Maar goed, hopelijk hebben de Brugge-spelers wel nog die motivatie om er voor te gaan ipv 5 matchen voor het einde te zeggen "hier is het gedaan"...



Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 17:34
Ik bedoel het vooral sarcastisch, op deze manier gaat het wel heel moeilijk worden, Genk die 2 wedstrijden op rij een cadeau krijgt, en voor brugge wordt een schoolvoorbeeld van penalty en rood gewoon genegeerd door onze vriend Pots, deze play offs zijn qua arbitrage voor Brugge een complete ramp, na iedere match zijn er fases waar je je vragen bij stelt.

Na de reguliere competitie vond ik Genk de enige terechte kampioen, nu ook nog trouwens, alleen smaakt het nu allemaal een beetje zuur
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
maandag 22 april 2019 om 17:42
Kan niet oordelen over de fase. Heb de match niet gezien
Vind ik leuk
firedwarf +4576
maandag 22 april 2019 om 17:45
Ik hoop van niet maar als 1 van de weinige genkies blijf ik erbij dat zolang brugge mathematisch nog over genk kan springen genk geen kampioen is... Genk heeft het moeilijkste uit programma + moet nog NAAR brugge gaan... Enkel als ze daar zouden winnen zie ik Genk onmiddelijk kampioen spelen anders? nee sorry afwachten tot de laatste match, genk moet nu gewoon 2 matchen minder dan brugge winnen maar niks is verloren voor brugge, als brugge ze alle 5 wint en genk wint er maar 1tje en speelt de rest gelijk is brugge alsnog kampioen, dus alles kan nog!
Vind ik leuk
wesleyvb +1434
maandag 22 april 2019 om 17:09
Nu moet ik wel eerlijk zeggen als Genkie zijnde, dit was een duidelijke penalty !
Vind ik leuk
firedwarf +4576
maandag 22 april 2019 om 17:20
5 matchen te spelen = 15 punten te verdienen waarvan 3 rechtstreeks tegen Genk... Zolang het mathematisch kan is Brugge het zichzelf verplicht voluit te gaan... Hadden ze nu vandaag verloren? ook niet vergeten dat genk nog de moeilijkste verplaatsingen heeft... Ben benieuwd , dit is goed nieuws voor genk maar 6 punten is nog altijd op te halen... Volgend weekend puntenverlies is echter dodelijk voor Brugge...
Vind ik leuk
Rebel +2388
maandag 22 april 2019 om 19:53
Brugge moet nog naar Standard ,ook geen cadeau
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2974
maandag 22 april 2019 om 17:27
We pakken hier vandaag volledig verdiend een punt en misschien zelfs iets te weinig want Bolat heeft één enkele echte redding moeten doen op de bal van Vormer.
De overige ballen waar hij tussen zat waren zelfs niet tussen de palen buiten een schot vanop 40 meter dat verder heel weinig voorstelde.

De eerste helft Antwerp zeker de beste ploeg, de tweede helft een kwartier het moeilijk gehad maar het evenwicht kunnen herstellen en misschien nog wel de beste kansen gehad.

En ja, wat Van Damme daar in de derde minuut probeerde is mij niet helemaal duidelijk. Feit is wel dat Openda in geen honderd jaar bij de bal had gekunnen.
Dat wil niet zeggen dat je niet voor een fout kan fluiten maar wie hier ook rood voor wou zien weet toch echt niet waarover hij spreekt.

Yatabaré geweldige wedstrijd gespeeld ondanks het feit dat hij bijna twee maanden aan de kant gestaan heeft. Dat we op een 15-tal minuten in de tweede helft na geen Hans Vanaken gezien was toch vooral zijn verdienste volgens mij. Prima ingreep en vervanging van Leko trouwens wat het ons duidelijk moeilijk maakte. Persoonlijk had ik Refaelov niet naar de kant gehaald op dat moment maar een bijkomende defensiever ingestelde speler bewees onmiddellijk zijn nut tegen Club dat even baas was op het middenveld.

Mbokani speelde voor mij weer een hele sterke wedstrijd ondanks het uitblijven van een doelpunt. Heb je daar een spits naast staan die het doel beter weet staan dan de meeste van onze jongens voorin dan eindig je hoog dit seizoen, heel hoog zelfs.

Maar ook achterin toch weer een heel goeie partij van de volledige verdediging. Opare, Jukleröd, Arslanagic allemaal toch op niveau want niet alleen Vanaken was quasi onzichtbaar, een Wesley heb ik bijvoorbeeld 90 minuten niet gezien.
En ook een heel sterke partij van Jelle Van Damme. Ze mogen er over zeggen wat ze willen maar al wie kritiek heeft zou er waarschijnlijk voor tekenen als hij morgen in hun kamp stond.
Meerdere heel goede tussenkomsten, altijd het spel goed blijven lezen en er steeds 100% voor blijven gaan, meer hoeft dat niet te zijn.
Voor mij samen met Yatabaré, Mbokani en Bolat met die ene redding bij de besten aan de kant van Antwerp.

Vrijdag een driepunter pakken tegen Standard en we staan er heel goed op.
Een vierde plaats gaan we met deze ploeg echt niet meer afgeven maar ik zie ons minstens derde eindigen.
En wie weet pakken we op de laatste speeldag zelfs nog die tweede plaats op het veld van Club, gewoon omdat het kan. ;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 22 april 2019 om 19:25]
Vind ik leuk
Truth +4551
dinsdag 23 april 2019 om 12:15
Je bent die kans vergeten waarbij bolat naast de bal zat er zich herpakte op het schot van vanaken dacht ik ?
Voor de rest was er weinig te zien aan beide kanten ...hadden jullie kunnen winnen ja maar op basis van inzet win je geen wedstrijden want buiten die kopbal en dat afstandschot waren jullie ook maar een mager beestje net als ons ! Hadden wij kunnen winnen ..ja ...als die penalty gefloten word komen wij op 0-1 en dan kan het alle kanten op ...dus om af te sluiten ...geen van beide konden echt aanspraak maken en zeggen wij verdienen het hier om te winnen !
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:28
Net de terug van de wedstrijd. Ik lees veel commentaren over een of andere strafschopfase, maar die is in het stadion dan toch geruisloos gepasseerd. Niets van gemerkt. Wat ik wel ervaren heb zijn x-tig dubieuze beslissingen in het voordeel van CB. Vanuit Antwerp-perspectief heeft Visser in elk geval geen goede match gefloten. Wat de match zelf betreft, hebben beide kansen gehad om te winnen. Antwerp misschien niet iets meer kansen. Uiteindelijk misschien billijke uitslag.
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
maandag 22 april 2019 om 17:57
maar die is in het stadion dan toch geruisloos gepasseerd

Ja, wat had je dan gedacht, dat de supporters van Antwerp de ref op zijn fout gingen wijzen?
En over welke dubieuze fases heb je het dan?
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:10
Ik zeg niet dat er niets aan de hand, miet eerst de beelden zien. Vanop mijn plek leek het niets, maar ik kan me uiteraard vergissen. Dubieus in de zin van onterecht veel fases afgefloten voor een fout, 2 duidelijke corners niet gefloten, m’Bokani die regelmatig straffeloos van zijn sokken gelopen werd, enz.
Vind ik leuk
Rebel +2388
dinsdag 23 april 2019 om 21:30
Was de bal afschermen volgens mij, op het randje maar te weinig voor penalty
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 17:40
Met een penalty had de match volledig anders kunnen lopen, maar ook als Antwerp in de 2de helft zijn kansen beter benut had...

Club gaf mijn inziens weer geen sterke indruk:
Wesley totaal onzichtbaar, Danjuma noch Diatta geraakten Openda een keer voorbij, Mata moest dan weer al het werk verzetten achteraan want Mechele liet steken vallen en Denswil gaten, Vanaken had 2 man aan hem plakken en Rits was weer eerder enthousiast dan secuur.
Ze combineerden nog wel redelijk maar dwongen aanvallend toch érg weinig af. Ik had verwacht een ander Club te zien na vorige week.

Genk is toch het meest mijn club en dit geeft hoop voor hun titelkansen. Maar het tij keert wekelijks, weten we intussen.
Vind ik leuk
wesleyvb +1434
maandag 22 april 2019 om 18:14
Als je een heel seizoen aan de kop staat, verdien je de titel ! Het meeste regelmaat in de prestaties, het mooiste voetbal, elke tegenslag die we kregen qua blessures enz... goed opgevangen, sterke vervangers !
Vind ik leuk
Fie +566
maandag 22 april 2019 om 18:23
Deze match verdiende eerlijk gezegd geen winnaar.
Maar het is nog steeds niet gespeeld. Genk heeft ook verloren tegen Antwerp,... 15 points to go! En Genk kreeg een half punt meer dus bij gelijke stand zijn ze er niet.
We moeten echt match per patch kijken, kan zo snel veranderen ieder weekend...
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:37
Als Genk volgende week wint op Gent is het gedaan volgens mij,zoals ze nu spelen zullen ze geen 6 punten verspelen in 4 matchen,en bovendien moet Club nog naar Standard.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 18:49
Alsof dat het nu gedaan is bij gelijke stand staat brugge boven genk. Dus met andere woorden als genk 2 keer verliest en brugge wint 2 keer is brugge kampioen.. Ik geef het nog niet op .
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 22:53
Eigenlijk een belangrijk punt want als je verloor stond je op 7 punten dat zou betekenen dat genk 2 keer moet verliezen en 1 keer gelijk moet spelen en brugge alles winnen.

Nu moet genk 1 keer verliezen en brugge alles winnen( ook tegen genk)
Vind ik leuk
deket +393
dinsdag 23 april 2019 om 01:52
Wat een bleiters en mietjes die van Brugge zeg. Wees een man in je verlies.
Indien ik al de keren dat men onterecht voor Brugge floot opsom ben ik de gehele nacht bezig. En niet alleen tegen Anderlecht, maar alle Belgische clubs. Internationaal gebeurde het wel correct maar in België? Man, man, dat ze zich zelf niet schamen de Calimeros.
Een Jan Ceulemans vroeger bij jullie was wel een groot man, maar nu? Bleiters!!!
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 02:13
Koop valse paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten, visa WhatsApp; +31 97010210177

We gebruiken hoogwaardige apparatuur en materialen om valse documenten te produceren. Alle geheime kenmerken van echte paspoorten worden zorgvuldig gedupliceerd voor onze vervalste documenten. Wij zijn unieke producenten van nepdocumenten van hoge kwaliteit. We bieden alleen originele namaakpaspoorten van hoge kwaliteit en diplomatieke paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, postzegels, visa's, schooldiploma's en andere producten voor een aantal landen, zoals:

VS (Verenigde Staten), Australië, Canada, UK (Verenigd Koninkrijk), Portugal, Noorwegen, Denemarken, Zweden, IJsland, Slovenië, Oekraïne, Slovekia, Tsjechische Republiek, Duitsland, België, Frankrijk, Brazilië, Finland, Nederland, Israël, Spanje , Italië, Mexico, Zuid-Afrika, Oostenrijk, Bahrein, Argentinië, India, China, Hong Kong en elk ander land dat u nodig heeft.

Contact: Daniel Lourenco
E-mail: daniel.realdocuments@gmail.com
whatsapp: +31 97010210177

Neem gerust contact op via e-mail of bel op elk gewenst moment.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws