Belhocine strandt op 0-0 tegen KAA Gent: Anderlecht verdiende meer

Belhocine strandt op 0-0 tegen KAA Gent: "Anderlecht verdiende meer"

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 20:30zo 21-04-2019 om 20:30

Anderlecht heeft zijn eerste punt gepakt in Play-Off 1 (0-0), al zal dat maar een magere troost zijn. Interim-coach Karim Belhocine zag veel mentaliteit bij zijn spelers, maar geen goals.

"Ik had veel mentaliteit, inspanning en solidariteit gevraagd van mijn spelers voor de match. Helaas leverde dat ons niet de drie punten op, en daar zijn we ontgoocheld over, maar als ik zie hoe ze vandaag gestreden hebben, stemt me dat hoopvol voor de resterende matchen", zo verklaart hij bij Sporza.

Belhocine probeert om het positieve te focussen. "Gent was gevaarlijk op de counter, maar we wisten toch de nul te houden. Zelf hadden we een grote kans om de score te openen, maar we lieten ze liggen. Het vertrouwen is nog niet helemaal hersteld, maar ik zie toch dat bepaalde spelers al verantwoordelijkheid beginnen nemen en dat ze de rest proberen meetrekken. Op die manier gaan we de situatie wel rechttrekken en binnenhalen wat we verdienden. Want vanavond verdienden we meer."

Plaats een reactie

zondag 21 april 2019 om 20:33
Nee mijnheer Belhocine we verdienden niet meer, echt niet
Vind ik leuk
sam deman +462
zondag 21 april 2019 om 20:34
te plat....
geen enkele speler die zijn man kan voorbij gaan....
geen enkele actie ,niks nada nul, zowel voor gent als voor ons 2 zwakke ploegen....
Vind ik leuk
w-b forever +2165
zondag 21 april 2019 om 20:36
De karim heeft een zonneslag gehad precies geef die mens aub een buske after sun dat hem kan afkoelen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +19067
zondag 21 april 2019 om 20:39
Na die twee flessen wijn die hij tijdens de wedstrijd opgedronken heeft, snap ik Karim wel.
Vind ik leuk
w-b forever +2165
zondag 21 april 2019 om 20:46
Lordje man als ge diene beker wil winnen zult ge dringend uit een ander vaatje moeten gaan tappen want wat ik de voorbije weken van uw club gezien heb is echt heel magerkes.
Vind ik leuk
Lord Wenger +19067
zondag 21 april 2019 om 20:49
Dat is zo! Schreef het zelf al in het vorige artikel. Het spelniveau daalt per wedstrijd.
Vind ik leuk
grego +191
zondag 21 april 2019 om 20:46
Gelukkig kunnen er geen punten worden afgetrokken. Top match eerste trap op doel van anderslecht in de 88 ste minuut.
Vind ik leuk
Heppen1J +1005
zondag 21 april 2019 om 21:08
huilen met de pet
Vind ik leuk
MrComment +2207
maandag 22 april 2019 om 10:42
anderslecht? Hoe oud ben jij? 5?
Vind ik leuk
grego +191
maandag 22 april 2019 om 12:48
Ik zal het veranderen naar andergoed , is dat beter? Wat doe jij hier als ge geen supporter bent, of mag je van mamatje geen ploeg aanduiden? Geef anders u adres door dan zal je zien hoe oud ik ben.
Vind ik leuk
MrComment +2207
woensdag 24 april 2019 om 19:42
Sorry, maar als ge u als een klein kind gedraagt dan wordt je als een klein kind behandeld. Anderlecht vervormen naar anderslecht is iets wat ze doen in de lagere school. Ik weet niet hoelang dat voor jou geleden is maar voor mij is dat toch al een paar decennia geleden.
Het is niet omdat je geen supporter van iets of iemand bent dat je niet het minste van respect moet tonen ten opzichte van die persoon/ploeg/...
Maar ja, respect tonen is tegenwoordig nogal moeilijk voor sommigen...
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1694
zondag 21 april 2019 om 21:09
Karim , met alle respect maar ze hadden u zelfs nooit mogen binnenhalen als hulptrainer.
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 21:26
0-0 is een logische uitslag...

Geen van beiden verdiende meer!
Vind ik leuk
Marcenkie +303
zondag 21 april 2019 om 21:48
0-0 over heel de lijn.. Geen PO 1 waardig...
Vind ik leuk
j.caesar +2392
zondag 21 april 2019 om 22:27
Psychologie a la Behlocine 😂
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 00:31
Terechte uitslag. Leek wel een einde wedstrijd die er niks meer toe deed uit po2.
Vind ik leuk
maandag 22 april 2019 om 08:31
Beste belhocine,
Deze wedstrijd was andermaal niet om aan te zien.
Ik weet ook wel dat je van strontpaarden geen koerspaarden kunt maken maar waarom weer met spelers gaan spelen die het niveau van Lokeren nog ni aankunnen hierbij wil ik niks afdoen aan de ploeg van Lokeren
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws