Club Brugge-speler flirt met vertrek: Van mij mag het snel juni zijn

Club Brugge-speler flirt met vertrek: "Van mij mag het snel juni zijn"

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 07:15wo 20-03-2019 om 07:15

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 07:15wo 20-03-2019 om 07:15

Dion Cools zit op een zijspoor bij Club Brugge. De 22-jarige flankverdediger werd na een mindere prestatie in de beker tegen Deinze aan de kant geschoven door Ivan Leko. De belofteninternational heeft het zo stilaan gehad.

Club Brugge begint na de interlandbreak aan Play-Off 1, maar daar ligt Cools niet wakker van. "Eerlijk, voor mij mag het heel snel juni worden. Dat EK is iets waar ik heel hard naar uitkijk. Als Club me nodig heeft in de play-offs, zal ik daar absoluut mijn best voor doen. Maar voor mij staat het belangrijkste in juni op het programma", klinkt in het Nieuwsblad.

Vertrek nog niet aan de orde
Aan een vertrek uit het Jan Breydelstadion denkt Cools vooralsnog niet. "Neen, voorlopig nog niet. Ik wil niet door een achterdeurtje vertrekken, maar als de situatie niet verandert, moet ik daar misschien wel over nadenken."

Cools geeft dan ook toe dat zijn huidige motivatie bij Club Brugge ondermaats is. "Als ik nu zou moeten zeggen hoe sportief gelukkig ik ben, dan kom ik niet verder dan een drie of vier op tien", besluit de belofteninternational.

Plaats een reactie

Roger +110
woensdag 20 maart 2019 om 07:54
Prof zijn is werken he manneke,sollen oprapen is gemakkelijker he en jannenstreken verkopen dat is gratis....ik hoop dat die vertrekt en ander en beter in de plaats.We zullen eens zien hoever die dikkenek het nog zal schoppen.sk roeselare is nog haalbaar.....vrwent nest.
Vind ik leuk
Ultron1891 +977
woensdag 20 maart 2019 om 08:28
Awel, je drukt het vrij cru uit maar ongelijk heb je zeker niet. Ik vind het vooral een zoveelste verkwisting van talent. Gisteren was hier nog een topic over jonge gasten die de pannen van t dak spelen bij de beloften maar er bij de a-elftallen niet meer boven water komen. Buiten 1 (echt) goed seizoen lijkt Dion Cools de zoveelste uit dat rijtje te worden. En hoe komt dat??? Wie zal het zeggen? Gebrek aan de juiste mentaliteit vaak maar ook daar kan je aan werken...wilskracht misschien ? Enfin, jammer allemaal
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:23
Het is toch jammer, zo veranderd, hij alleen deed het zichzelf aan.
Was goed op weg om een sterkhouder te zijn na Meunier
Vind ik leuk
w-b forever +2005
woensdag 20 maart 2019 om 08:27
Uw prestaties op het veld zijn dan ook maar een 3a4 op 10 en daar zijn ze in brugge ook niet tevreden mee mr cools.
Vind ik leuk
Michel1961 +112
woensdag 20 maart 2019 om 08:31
Roger. Vergeten hoe Cools in het kampioenenjaar was voor nieuwjaar. En van na de stage was.gans.club een pak minder. En toen is Cools naast de ploeg gevallen. En ja, hij is nu minder. Maar word ook afgebroken tot.en met. Maar ik heb nog geen flankspeler gezien die zijn prestaties van toen al geëvenaard heeft.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 08:38]
Vind ik leuk
Rebel +2208
woensdag 20 maart 2019 om 08:36
Spijtige zaak,hier win je niets mee.Toch een heel goede speler.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3882
woensdag 20 maart 2019 om 09:27
Iedere brugse supporter weet wat hij kon ,maar is zo weggedeemsterd na een goed 1e jaar ,spijtig van zijn gelatenheid , het gemakshalve aan de trainer niet bewijst dat hij nog de motivatie bezit ,om terug te komen en zijn plaats in de groep opnieuw te verwerven
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:55
Ik blijf erbij dat als hij het wil en zich echt inzet het een heel bepalende speler kan worden ook bij club
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:21
die jongen moet gewoon kort gehouden worden, heeft het talent nochtans. Zag hem als doublure voor Meunier bij de Rode Duivels, tesamen met Castagne. Zal toch nog dosis karakter moeten bijkweken, denk ik. Jammer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws