'Club Brugge grijpt in, Portugees kan tekenen voor vier seizoenen'

'Club Brugge grijpt in, Portugees kan tekenen voor vier seizoenen'

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 11:30ma 21-01-2019 om 11:30

Laatste update: maandag 21 januari 2019 om 11:40ma 21-01-2019 om 11:40

Club Brugge zou nog een versterking halen voor de defensie. Het gaat om de achttienjarige linkspoot Goncalo Cardoso. Dat meldt de Portugese krant O Jogo. 

Cardoso speelt momenteel nog in eigen land bij Boavista. Hij zou 2,5 miljoen euro kosten en een contract van vier seizoenen tekenen in het Jan Breydelstadion. Dit seizoen brak hij door bij Boavista, waar hij sinds oktober vast in de basis staat. Hij heeft wel nog maar elf profwedstrijden op de teller staan.

Club Brugge kan nog een linksvoetige verdediger gebruiken, want momenteel heeft het enkel Stefano Denswil. Hij gaat mogelijk vertrekken in de zomermercato. Boavista doet het momenteel relatief slecht in de Primeira Liga. Het staat amper vijftiende van de achttien ploegen en verkeert dus in degradatienood.

Plaats een reactie

viperkebas +382
maandag 21 januari 2019 om 11:30
En op rechts voor Poulain want is bíjna iedere wedstrijd ondermaats..
Vind ik leuk
DOMI +325
maandag 21 januari 2019 om 11:34
2,5 miljoen voor een 18-jarige met nog maar 11 profwedstrijden lijkt mij toch wel veel!
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 11:46
Ik zou die Australische MC Gee terug halen als ik van Club was
Vind ik leuk
Gerd +75
maandag 21 januari 2019 om 12:40
Daar zijn ze te traag en te dom voor helaas. Onze Clement is veel rapper maar helaas in Genk..
Vind ik leuk
Rune1891 +5519
maandag 21 januari 2019 om 13:33
Mcgree is een "10" he, geen verdediger
Vind ik leuk
j.caesar +828
maandag 21 januari 2019 om 11:55
Paniekaankopen zijn geen goed teken.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 11:59
Serieus ?? Paniek ? Hahahah
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 13:45
Dit is geen paniekaankoop. Bijlange niet. Dit is een transfer naar de toekomst toe.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 12:30
hoeveel keer hebben ze hier al neergeschreven dat Denswil gaat vertrekken ? Ik kan het bijna niet volgen
Vind ik leuk
vein +4
maandag 21 januari 2019 om 12:58
18 jarige is niet onmiddellijk een versterking,pff
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 13:49
Ik probeer mijn Portugese bronnen aan te spreken op dit moment. Ik wacht nog op een mening als hij dit een speler vindt met veel progressie of niet.

Het is in ieder geval veelbelovend. Blijkbaar is Cardoso de jongste speler ooit die zijn kans kreeg bij Boavista. Het gaat effectief over een transfer van 2.5 miljoen euro voor 4 jaar. Boavista doet het niet zo goed dit seizoen, maar door het vertrek van Cardoso wordt het nog veel kwetsbaarder. Hij maakt met andere woorden dus wel indruk.

Ben benieuwd.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 14:21
Altijd direct klaar met een mening noch voor die speler ook maar een minuut in Brugge is. Misschien even afwachten .....
Vind ik leuk
Vancamp +225
maandag 21 januari 2019 om 17:18
Club heeft dringend een scorende gevaarlijke spits nodig,zie Gent.
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 18:35
Mijn Portugese bron zegt blijkbaar dat Cardoso vertrekt omwille van 2 redenen:
1- Boavista draait slecht, hebben het geld nodig
2- Niet zo geliefd bij de fans blijkbaar. Deze reden weet ik nog niet. Moet ik verder navragen.

Blijkbaar punt 2 is niet omwille van zijn kwaliteiten (want die heeft hij zeker en vast). Echter door het slechte spel van Boavista en door dat Cardoso de eerste was met een defensieve fout, waren ze op hem aan het roepen.

Onterecht als je naar zijn kwaliteiten in het geheel kijkt, de fans van Boavista zijn op dit moment gewoon erg ongeduldig.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 januari 2019 om 19:22]
Vind ik leuk
maandag 21 januari 2019 om 19:23
Luan Peres zou misschien de omgekeerde stap zetten. Allez die geruchten doen de ronde in Portugal. Of ze betrouwbaar zijn of niet, weet ik niet.
Vind ik leuk
Kris1 +1129
maandag 21 januari 2019 om 19:56
We kunnen zeker een voetballende verdediger gebruiken. Met het oog op volgend seizoen een goede keuze. Wel spijtig dat er bij de jeugd niemand klaar is. Straf eigenlijk want het niveau van Poulain, Decarli en Mitrovic ligt toch niet zo hoog.
Vind ik leuk
zondag 27 januari 2019 om 12:50

World Best Loans biedt commerciële en persoonlijke leningen tegen rentes van 2%, leases en oplossingen voor middelgrote financiële markten die een individu of bedrijf kunnen helpen een sterkere, betere toekomst op te bouwen. Ben je afgewezen door financiële instellingen of onder schuldrevisie? Dit bedrijf zal de vereiste financiële oplossing bieden. Goedkeuring en uitleen van een lening duurt slechts twee werkdagen voor meer informatie. Neem hieronder contact op.
Whats'App-nummer: +18454007792
Website: //worldbestloans.wix.com/worldbestloans
E-mail: worldbestloans@gmail.com
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws