UPDATE: 'Club Brugge blijft Grieks international volgen tijdens transferperiode'

UPDATE: 'Club Brugge blijft Grieks international volgen tijdens transferperiode'

Gepubliceerd: maandag 21 januari 2019 om 21:02ma 21-01-2019 om 21:02

Club Brugge heeft zich tot dusver nog niet laten zien op de transfermarkt. Daar kan verandering in komen. Zo zou het weleens een verdediger kunnen halen.

Het Griekse Klik TV meldt namelijk dat Club Brugge interesse toont in Michalis Bakakis. De Griek komt momenteel uit voor AEK Athene, waar hij een sterkhouder is. Club Brugge zoekt naar verluidt een speler die zowel op links als rechts in de verdediging kan staan. Bakakis beantwoordt aan dat profiel.

Blauw-Zwart heeft de Griekse verdediger bekeken in de wedstrijden in de Champions League, waar Bakakis basisspeler was in wedstrijden tegen Ajax, Bayern München en Benfica. Ondanks de zes nederlagen kwamen de scouts toch terug met een positief rapport.

Club Brugge zal echter diep in de buidel moeten tasten om de 27-jarige international over te nemen. Bakakis plaatste afgelopen zomer zijn handtekening nog onder een contractverlenging tot medio 2023. AEK Athene is niet van plan om hem zomaar te laten gaan.

Update 21/01 21.02: Club Brugge heeft de komst van de verdediger nog steeds niet opgegeven. In Griekse media valt er te lezen dat er scouts van Club Brugge in Griekenland zijn om Bakakis aan het werk te zien.

Plaats een reactie

freeman +12784
zondag 13 januari 2019 om 08:36
Broodnodige versterking op deze plaats (en ) !
Halen maar indien mogelijk !
Vind ik leuk
DDT +3677
zondag 13 januari 2019 om 08:52
8 miljoen naar het schijnt
Vind ik leuk
Wankstar123 +1786
zondag 13 januari 2019 om 08:57
Nog steeds grappig na al die maanden... -_-
Vind ik leuk
zondag 13 januari 2019 om 09:02
Is niet de enige hoor waar we meer bezig zijn...
Vind ik leuk
Bart Joos +1507
zondag 13 januari 2019 om 09:29
Maar wij doen het meestal discreet!!
Vind ik leuk
ROBSON +3569
zondag 13 januari 2019 om 13:29
Idd,er liggen 8 dossiers op tafel. Danjuma,Dennis,nakamba,denswil,vanaken en Wesley kunnen zomaar weg zijn.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17609
zondag 13 januari 2019 om 12:06
Zou zeker een versterking zijn!
Vind ik leuk
Kris1 +1003
maandag 14 januari 2019 om 18:35
Hopelijk is de scouting grondiger gebeurd dan bij Mitrovic. Onbegrijpelijk , ook van Leko die hem een half jaar bij de kern had. Die jongen zal nooit kunnen uitvoetballen, vroeger niet, nu niet en ook niet de toekomst. Weggesmeten geld.
Vind ik leuk
krulle74 +153
maandag 21 januari 2019 om 21:53
@Kris1
Ik ben een club supporter maar zeg mij eens zijn poulain of mechele dan beter in het uitvoetballen ik denk het niet hoor de enige die het wel kan maar dan soms veel te nonchalant is is denswil dus zeker verdedigende versterking nodig
Vind ik leuk
Rune1891 +4733