Schrijvers na Genk: Het niveau bij Club Brugge ligt hoger

Schrijvers na Genk: "Het niveau bij Club Brugge ligt hoger"

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 10:32wo 09-01-2019 om 10:32

Laatste update: woensdag 9 januari 2019 om 11:54wo 09-01-2019 om 11:54

Siebe Schrijvers kent een seizoensbegin met vallen en opstaan bij Club Brugge. Hij heeft wel het vaakst gescoord, maar is geen onbetwistbare basisspeler. Toch heeft hij zeker geen spijt van zijn overgang.

De aanvaller ruilde afgelopen zomer de Luminus Arena in voor het Jan Breydelstadion. Een verrassing voor velen, maar volgens Schrijvers de juiste stap. "Kijk, ik mag eigenlijk niet klagen over de kansen die ik kreeg bij Genk, maar uiteindelijk werd er toch rapper teruggegrepen naar de jongens die waren aangetrokken. Nu is het een heel ander verhaal", zegt hij in Het Laatste Nieuws.

Schrijvers schat zijn huidige ploegmaats ook hoger in dan zijn ex-ploegmaats bij Genk.  "Ik merkte vorig seizoen al dat het een machine aan het worden was. Genk doet het fantastisch, maar ik denk dat wij betere spelers hebben. Als je met Vanaken en Vormer kan trainen... Het niveau hier ligt hoger", aldus de aanvaller.

Plaats een reactie

BST83 +1153
woensdag 9 januari 2019 om 10:36
Zo'n uitspraken zijn toch allemaal niet nodig...

Blij voor Schrijvers dat hij open top zich smijt bij Club maar natrappen is écht laag bij de grond...
Vind ik leuk
K1908 +2441
woensdag 9 januari 2019 om 11:11
Waarschijnlijk gewoon een reactie op die journalist die eerder schrref dat hij had moeten blijven. Logisch dus, 't is ook niet alsof hij Genk afvalt.
Hij kan ook moeilijk zeggen dat hij liever bij Genk zat omdat het allemaal klungelaars zijn in Brugge? :-)
Vind ik leuk
pie_111 +328
woensdag 9 januari 2019 om 11:13
Het is volgens mij zeker niet de bedoeling om na te trappen. Als hij zegt dat hij geniet van het samen trainen met Vormer en Vanaken dan maakt de journalist er misschien van dat het niveau hoger ligt...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:26
Je noemt dat natrappen sorry dan ken je echt niet veel van Voetbal ok .De Ref groetjes.
Vind ik leuk
BST83 +1153
woensdag 9 januari 2019 om 12:21
Het is de eerste keer niet
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
woensdag 9 januari 2019 om 13:14
Ah nee, want natrappen is altijd rood hé...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:37
Zal wel gelijk hebben, want hij is nog altijd niet zeker van basisplaats. Misschien is hij dan toch te licht voor 1e klasse.
Vind ik leuk
K1908 +2441
woensdag 9 januari 2019 om 11:12
In Genk zou hij er misschien ook naast vallen. Maar die laatste zin is getuige van wrok zou ik zeggen.

Hij is topschutter in Brugge, zal dus best wel meekunnen in eerste klasse...
Vind ik leuk
Jake Genk +130
woensdag 9 januari 2019 om 11:04
Natrappen terwijl hij zelf altijd een van de meest overschatten speler was !
Vind ik leuk
blondel +3522
woensdag 9 januari 2019 om 19:55
Wat zegt hij verkeerd dat jullie denken dat dit natrappen is?Hij heeft niks slecht gezegd over Genk of ben ik mis.Dus als iemand zegt die getransfereert wordt van ploeg A naar ploeg B( BV:van Antwerp naar Anderlecht)en die speler zegt dat het niveau bij Anderlecht hoger ligt is dat natrappen.Kan het gewoon ni zijn dat dat effektief dan ook zo is ,wat is daar dan verkeerd aan.
Vind ik leuk
camargue +6010
woensdag 9 januari 2019 om 11:15
Hoeveel punten staan jullie nu weer achter op Genk?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:29
Sorry het is nu echt dat het Kampioenschappen beginnen en maar pas in Mei de prijzen worden verdeeld worden ok alle Betweters Saaie van jullie De Ref
Vind ik leuk
camargue +6010
woensdag 9 januari 2019 om 11:34
Hij heeft nog niets bewezen, zelfs nog geen vaste basisplaats kunnen bemachtigen, dus 2 voetjes op de grond houden zou ik zeggen!
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
woensdag 9 januari 2019 om 11:43
Ind 7 maar dat had meer met pech te maken door de goals in geschenk verpakking van onze keepers en verdediging op dat moment ,op stvv maakt brugge 4 goals stvv kon zelf niet scoren en als ge ziet wat voor cadeaus de tegenstrevers allemaal gekregen hebben, dan nog de CL waar iedere ploeg zelfs de grote toppers punten laten liggen in hun compt en we de top 6 buiten andl allemaal thuis mogen ontvangen ,we hopelijk eindelijk al onze gekwetsten zullen recupereren zullen we na 30 matchen de 1e balans op maken dan pas zal de rekening gemaakt worden ,hoeveel het verschil dan nog is min of plus
Vind ik leuk
camargue +6010
woensdag 9 januari 2019 om 11:48
klopt hoor, maar datzelfde kunnen wij ook aanhalen met onze fantastische verdediging toch :)
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
woensdag 9 januari 2019 om 12:23
Ok jullie keeper heeft 3fantastische reddingen gedaan in genk brugge dat telt dan ook mee in de resultaten van genk
Vind ik leuk
camargue +6010
woensdag 9 januari 2019 om 12:26
ik bedoelde wel RSCA hé :)
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
woensdag 9 januari 2019 om 13:39
Ok misverstand kan gebeuren he, maar jullie keeper heeft nog punten gepakt, terwijl wij met 5 keepers er weg gaven
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
camargue +6010
woensdag 9 januari 2019 om 13:57
ja hoor geen probleem :)

Onze verdediging is toch wel degelijk een serieuze ramp hoor, nu mag je daar nog een goeie keeper hebben staan ...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:02
laat ze toch zeveren in mei zullen we wel zien wie het bessten doet of is als schryvers dat denk laat hem maar denken over hoger niveau of laat die pers maar zeveren
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 22:10]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 22:21
laat ze toch zeveren in mei zullen we wel zien wie het bessten doet of is als schryvers dat denk laat hem maar denken over hoger nivo of laat die pers maar zeveren
Vind ik leuk
freejazz +2589
woensdag 9 januari 2019 om 19:59
Hoe kan de keeper van Anderlecht nu reddingen verrichten in Genk -, Brugge ?
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
woensdag 9 januari 2019 om 13:18
De flaters van je verdedigen tellen mee in het inschatten van het niveau van je club. Op het einde liegen de resultaten nooit. Voor ons moeten ze dus verbeteren, voor Genk minderen. Gebeurt dat, dan hebben we kans. Indien niet, dan hebben we het niet verdiend. Voetbal is simpel ...
Vind ik leuk
Boerken +8336
woensdag 9 januari 2019 om 12:29
Dit jaar of de 50 vorige jaren ?😛
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
woensdag 9 januari 2019 om 13:16
Ik heb ooit een trainer gehad die vertelde dat wanneer iemand ons zou vragen in welke reeks we speelden we moesten antwoorden 'Volgend jaar in eerste.' In navolging van die wijze woorden: 5 punten voor, waarom? 😂
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 11:30
Onnozel manneke. Berge, Pozuelo, en Malinowsky zijn stukken beter dan Vormer en Vanaken.
Vind ik leuk
GT8 +713
woensdag 9 januari 2019 om 11:38
De laatste 10 wedstrijden 1 match volledig uitgespeeld, maar:
"Kijk, ik mag eigenlijk niet klagen over de kansen die ik kreeg bij Genk, maar uiteindelijk werd er toch rapper teruggegrepen naar de jongens die waren aangetrokken. Nu is het een heel ander verhaal"
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 12:00
Krc met Schrijvers. FCB aan de kop
FCB met Schrijvers, Krc aan de kop

Zien we een constante ...
Vind ik leuk
ROBSON +3929
woensdag 9 januari 2019 om 13:10
Je bedoelt krc Genk zonder schrijvers toch ?
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
woensdag 9 januari 2019 om 13:20
Nope, het staat juist...
Vind ik leuk
Geertvdd +4000
woensdag 9 januari 2019 om 13:19
Eueueuhhh, pech met de volgorde? 😎
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
woensdag 9 januari 2019 om 12:17
Schrijvers scoorde wel op genk een prachtig doelpunt dat ons dan ook verdiend een punt opleverde ,daar we ze in de 2e helft duidelijk de baas waren
Vind ik leuk
Quizmaster +782
woensdag 9 januari 2019 om 12:51
Waarschijnlijk doet ge bij Brugge iets meer uw best, dan lijkt het idd alsof alles beter is! Kopke laten hangen is nooit de oplossing Siebe...
Vind ik leuk
ROBSON +3929
woensdag 9 januari 2019 om 13:09
Toegegeven,dit jaar dan toch niet.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 13:10
Vanaken is een toospeler, volledig mee akkoord, maar hij wil dus beweren dat een vormer van een hoger niveau is dan pozzo, malynovski en trossaerd. Wordt wakker siebe. Je hallucineert.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 14:13
Typische reactie van een koekoeks jong (of nest vervuiler) zelden een speler bij Genk gezien die meer kansen gekregen heeft dan hij en die zo in de watten is gelegd als Siebe maar ook die zo weinig karakter en inzet getoond heeft ( heeft nu in Brugge in een match meer gelopen dan in Genk in 10 matchen en dan zo een uitspraken doen een wonder dat ie niet zegt dat hij al van kleins af aan supporter van Brugge is er is er nog een die dat zei
Vind ik leuk
Geertkeano +511
woensdag 9 januari 2019 om 17:17
En op het einde van het sezoen heeft genk niks zoals gewoonlijk
Vind ik leuk
freejazz +2589
woensdag 9 januari 2019 om 20:03
Zolang we maar niet naar 1 B moeten.
Vind ik leuk
Marcenkie +216
woensdag 9 januari 2019 om 23:56
Genoten van iedere wedstrijd....daarvoor ga ik naar het voetbal.... Toch..
Vind ik leuk
Chroom +473
donderdag 10 januari 2019 om 01:35
Het niveau in Brugge hoger dan in Genk?
Hij kon het niveau in Genk al niet aan.
Vind ik leuk
donderdag 10 januari 2019 om 12:50
Bha bha bha, hoe laag kan je vallen schrijvers, is dat jou manier om Genk te bedanken. Je moest je diep schamen schrijver!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws