Uitgelekt: 'Anderlecht wil salaris van 1,5 miljoen euro betalen'

Uitgelekt: 'Anderlecht wil salaris van 1,5 miljoen euro betalen'

Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:00wo 05-12-2018 om 11:00

Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 11:06wo 05-12-2018 om 11:06

Anderlecht is nog op zoek naar een nieuwe technisch directeur, en dat kan best een grote naam zijn. Eerder bedankten Frank Arnesen, Thierry Henry en Gilberto Silva voor de job. Nochtans is Anderlecht bereid tot een financiële inspanning.

Volgens Sport/Voetbalmagazine zal de nieuwkomer anderhalf miljoen euro bruto per jaar verdienen bij Anderlecht. Daarmee zit hij net onder de best verdienende spelers van Anderlecht. Ondanks die mooie verloning vraagt het magazine zich af of Anderlecht makkelijk iemand zal vinden.

'Het discours van Coucke klinkt veelbelovend, maar na jaren van mismanagement moet het paars-witte huis helemaal opgeknapt worden. Sinds de overname van een jaar geleden straalt het beleid van de Belgische ondernemer vooral instabiliteit uit. De degradatie van zijn loyale vriend Luc Devroe, het ideale slachtoffer om het gebrek aan een sportieve visie te verdoezelen, is daar het perfecte voorbeeld van', zo staat er onder meer te lezen.

Plaats een reactie

Toca +52276
woensdag 5 december 2018 om 11:13
Ik wil direct starten. 1 miljoen is goed.
Vind ik leuk
Davyrsca +307
woensdag 5 december 2018 om 11:24
Ik doe het voor 0.5 miljoen 😃
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 11:26
Ik wil gerust uw rechterhand zijn!
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
woensdag 5 december 2018 om 11:28
Geen TD2 nodig? Ik heb vroeger nog een paarse pennenzakje gehad. (Ok, ik geef toe, dit is geen originele leugen, maar ze heeft nog al eens gewerkt...(
Vind ik leuk
Toca +52276
woensdag 5 december 2018 om 11:29
Sorry Geert. Niet nog meer blauw zwarte bij ons. 😁
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
woensdag 5 december 2018 om 11:34
Zet Coucke dan buiten hé zeg. Lap, ik ben dan maar TD2, maar moet voor de TD1 bij denken. Ik vraag opslag!
Vind ik leuk
freeman +14159
woensdag 5 december 2018 om 12:18
Dat paarse pennenzakje dateert nog uit de tijd van KRC Harelbeke ( eveneens paars-witte kleuren )
Vind ik leuk
JanB +6986
woensdag 5 december 2018 om 11:43
Hela Toca
Coucke had het éérst aan mij beloofd hoor !
Vind ik leuk
camargue +6554
woensdag 5 december 2018 om 12:07
1 mio om met de bus te rijden? Vraagt dan maar ne limmo :D
Vind ik leuk
freeman +14159
woensdag 5 december 2018 om 12:16
Ik doe het zelfs voor de helft van jouw voorstel !
Vind ik leuk
strat2 +1180
woensdag 5 december 2018 om 11:17
Het zal volgens mij misschien niet zo gemakkelijk zijn om met de huidige resultaten, en vooral ook het geleverde spel een topper te vinden, die zijn reputatie op het spel wil zetten!?!
(Echte toppers weten al snel, zelfs alvorens ze tekenen waar het schoentje wringt, en weten over het algemeen ook perfect in te schatten of ze daar (om diverse interne redenen) iets aan kunnen veranderen).
De kans is mijns inziens dus niet onbestaande dat het iemand wordt met minder naam, ervaring en/of resultaten als TD op zijn palmares.
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:40]
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 11:30
Marc Degryse
Vind ik leuk
Frefke +1495
woensdag 5 december 2018 om 11:45
Heeft het toch ook niet gemaakt in Brugge...
Vind ik leuk
Heppen1J +935
woensdag 5 december 2018 om 12:04
spreek franky vercauteren aan iemand met rijke kennis en met veel ervaring de geknipte persoon
iemand die het huis Door en Door kent



Vind ik leuk
Heppen1J +935
woensdag 5 december 2018 om 12:07
jan b/ als je niets beters weet
zou je beter zwijgen idioot
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:19
Nu weet ik waarom je zoveel likes hebt!!!
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 12:47
Doe er 10% bij en ik ben uw man mijn privé nr 797204
[Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:48]
Vind ik leuk
blondel +3826
woensdag 5 december 2018 om 13:07
Nee nee Will Tura,jij bent al te oud.
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:17
En wat zou daar mis mee zijn...
Vind ik leuk
RSCA 35 +411
woensdag 5 december 2018 om 13:46
dat is iets voor Mogi Bayat
Payback : 1.5 maand
Vind ik leuk
woensdag 5 december 2018 om 13:51
Die gaat dat dat zeker niet doen , hoe zou je een brutoloon in horloges moeten betalen ? en hoe moet die dan zijn belastingen betalen 35% in horloges ?🤓
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20206
woensdag 5 december 2018 om 16:35
Die enkele maanden voorhechtenis horen er dan ook weer bij.. 😁
Vind ik leuk
DOMI +646
woensdag 5 december 2018 om 14:12
Als ze iemand vinden hoop ik dat ze hem niet al te rap ontslaan!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20206
woensdag 5 december 2018 om 16:35
Beter de scouts eens wat meer geven ipv één man met de pluimen te laten gaan lopen.
Vind ik leuk
deket +309
woensdag 5 december 2018 om 23:53
Voor de helft wil ik het al doen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws