Uitgelekt: 'Anderlecht wil salaris van 1,5 miljoen euro betalen'

    Uitgelekt: 'Anderlecht wil salaris van 1,5 miljoen euro betalen'

    Gepubliceerd: woensdag 5 december 2018 om 11:00wo 05-12-2018 om 11:00

    Laatste update: woensdag 5 december 2018 om 11:06wo 05-12-2018 om 11:06

    Anderlecht is nog op zoek naar een nieuwe technisch directeur, en dat kan best een grote naam zijn. Eerder bedankten Frank Arnesen, Thierry Henry en Gilberto Silva voor de job. Nochtans is Anderlecht bereid tot een financiële inspanning.

    Volgens Sport/Voetbalmagazine zal de nieuwkomer anderhalf miljoen euro bruto per jaar verdienen bij Anderlecht. Daarmee zit hij net onder de best verdienende spelers van Anderlecht. Ondanks die mooie verloning vraagt het magazine zich af of Anderlecht makkelijk iemand zal vinden.

    'Het discours van Coucke klinkt veelbelovend, maar na jaren van mismanagement moet het paars-witte huis helemaal opgeknapt worden. Sinds de overname van een jaar geleden straalt het beleid van de Belgische ondernemer vooral instabiliteit uit. De degradatie van zijn loyale vriend Luc Devroe, het ideale slachtoffer om het gebrek aan een sportieve visie te verdoezelen, is daar het perfecte voorbeeld van', zo staat er onder meer te lezen.

    Plaats een reactie

    Toca +40198
    woensdag 5 december 2018 om 11:13
    Ik wil direct starten. 1 miljoen is goed.
    Vind ik leuk
    Davyrsca +165
    woensdag 5 december 2018 om 11:24
    Ik doe het voor 0.5 miljoen 😃
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:26
    Ik wil gerust uw rechterhand zijn!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3349
    woensdag 5 december 2018 om 11:28
    Geen TD2 nodig? Ik heb vroeger nog een paarse pennenzakje gehad. (Ok, ik geef toe, dit is geen originele leugen, maar ze heeft nog al eens gewerkt...(
    Vind ik leuk
    Toca +40198
    woensdag 5 december 2018 om 11:29
    Sorry Geert. Niet nog meer blauw zwarte bij ons. 😁
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3349
    woensdag 5 december 2018 om 11:34
    Zet Coucke dan buiten hé zeg. Lap, ik ben dan maar TD2, maar moet voor de TD1 bij denken. Ik vraag opslag!
    Vind ik leuk
    freeman +11974
    woensdag 5 december 2018 om 12:18
    Dat paarse pennenzakje dateert nog uit de tijd van KRC Harelbeke ( eveneens paars-witte kleuren )
    Vind ik leuk
    JanB +6167
    woensdag 5 december 2018 om 11:43
    Hela Toca
    Coucke had het éérst aan mij beloofd hoor !
    Vind ik leuk
    camargue +3393
    woensdag 5 december 2018 om 12:07
    1 mio om met de bus te rijden? Vraagt dan maar ne limmo :D
    Vind ik leuk
    freeman +11974
    woensdag 5 december 2018 om 12:16
    Ik doe het zelfs voor de helft van jouw voorstel !
    Vind ik leuk
    strat2 +488
    woensdag 5 december 2018 om 11:17
    Het zal volgens mij misschien niet zo gemakkelijk zijn om met de huidige resultaten, en vooral ook het geleverde spel een topper te vinden, die zijn reputatie op het spel wil zetten!?!
    (Echte toppers weten al snel, zelfs alvorens ze tekenen waar het schoentje wringt, en weten over het algemeen ook perfect in te schatten of ze daar (om diverse interne redenen) iets aan kunnen veranderen).
    De kans is mijns inziens dus niet onbestaande dat het iemand wordt met minder naam, ervaring en/of resultaten als TD op zijn palmares.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 11:40]
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 11:30
    Marc Degryse
    Vind ik leuk
    Frefke +909
    woensdag 5 december 2018 om 11:45
    Heeft het toch ook niet gemaakt in Brugge...
    Vind ik leuk
    Heppen1J +160
    woensdag 5 december 2018 om 12:04
    spreek franky vercauteren aan iemand met rijke kennis en met veel ervaring de geknipte persoon
    iemand die het huis Door en Door kent



    Vind ik leuk
    Heppen1J +160
    woensdag 5 december 2018 om 12:07
    jan b/ als je niets beters weet
    zou je beter zwijgen idioot
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:19
    Nu weet ik waarom je zoveel likes hebt!!!
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    woensdag 5 december 2018 om 12:11
    Ik vraag me af waarom dit altijd namen moeten zijn en waarom dit zo duur moet zijn. Schrijf een vacature uit en geef iedereen de kans. Veel goedkoper en je zou wel eens kunnen verschieten.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3349
    woensdag 5 december 2018 om 15:27
    Omdat voetbalkennis op de 2de plaats komt. Het allerbelangrijkste voor die job zijn je connecties...
    Vind ik leuk
    strat2 +488
    woensdag 5 december 2018 om 17:09
    Met connecties ben je weinig als er geen resultaten en/ of goed spel zijn, of je verliest credits bij hen. Het verhaal moet wel helemaal kloppen voor zo iemand tekent hoor. M.a.w. Er moeten sportief ook doelen gesteld en gehaald worden, en het aantal supporters mag ook liefst niet te spectaculair dalen.
    Indien een top TD ziet dat er een (eventueel structurele) neerwaartse spiraal is, ( bv slechte resultaten en/of slecht spel, abnormaal veel gekwetsten, supporters die afhaken) dan is de kans volgens mij groot dat hij niet toehapt.
    Of denk je dat hij helemaal uit de wind gezet wordt bij blijvend tegenvallende resultaten.
    Ik kan me vergissen, maar eerder het omgekeerde, volgens mij.


    Vind ik leuk
    Geertvdd +3349
    donderdag 6 december 2018 om 17:34
    Tuurlijk, ik geef je 100% gelijk, maar dan nog primeren de connecties boven voetbalverstand, wat niet wil zeggen dat je van dat laatste best een beetje zou hebben. Voor sportief tegenvallende resultaten kan je overigens ook nog altijd de trainer laten opdraaien😎
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 12:47
    Doe er 10% bij en ik ben uw man mijn privé nr 797204
    [Reactie gewijzigd op woensdag 5 december 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    blondel +2775
    woensdag 5 december 2018 om 13:07
    Nee nee Will Tura,jij bent al te oud.
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:17
    En wat zou daar mis mee zijn...
    Vind ik leuk
    RSCA 35 +230
    woensdag 5 december 2018 om 13:46
    dat is iets voor Mogi Bayat
    Payback : 1.5 maand
    Vind ik leuk
    woensdag 5 december 2018 om 13:51
    Die gaat dat dat zeker niet doen , hoe zou je een brutoloon in horloges moeten betalen ? en hoe moet die dan zijn belastingen betalen 35% in horloges ?🤓
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16077
    woensdag 5 december 2018 om 16:35
    Die enkele maanden voorhechtenis horen er dan ook weer bij.. 😁
    Vind ik leuk
    DOMI +213
    woensdag 5 december 2018 om 14:12
    Als ze iemand vinden hoop ik dat ze hem niet al te rap ontslaan!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16077
    woensdag 5 december 2018 om 16:35
    Beter de scouts eens wat meer geven ipv één man met de pluimen te laten gaan lopen.
    Vind ik leuk
    deket +172
    woensdag 5 december 2018 om 23:53
    Voor de helft wil ik het al doen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws