Nederland lacht België uit na pijnlijke afgang: Ruimschoots overschat team

Nederland lacht België uit na pijnlijke afgang: "Ruimschoots overschat team"

Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 11:30ma 19-11-2018 om 11:30

Terwijl België nu al een kruis mag maken over de Nations League, kan Nederland zich maandagavond mits winst tegen Duitsland plaatsen bij de laatste vier. De Oranje-fans hadden het wel naar hun zin bij de Belgische nederlaag.

Op Twitter steken heel wat Nederlanders de draak met de pijnlijke blamage van de Rode Duivels. Zij vinden onder meer dat de arrogantie van onze nationale ploeg eindelijk wordt afgestraft.

Lees meer over:Rode DuivelsBelgiëJPL

Plaats een reactie

Rsca-fan99 +1341
maandag 19 november 2018 om 11:32
😂😂 die Hollanders zijn toch hilarisch he...
Ons beschuldigen van arrogantie (wat bij sommigen ook wel zo is) en nu zelf weer roepen dat ze wereldkampioen worden...
Wat houd ik toch van de Hollandse arrogantie 👌
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 18:17
Ach dat zijn enkelingen hoor. De normale Nederlanders beseffen heus wel dat wij beter moeten worden als dat we nu zijn. We hebben veel jonge spelers en die hebben nog te weinig ervaring. Maar in de groep met Duitsland en Frankrijk waren wij van te voren de gedoodverfde degradant en nu hebben wij kans om de groep te winnen. Optimisme is op zijn plaats maar we zijn er nog lang niet. De tweede plaats in de poule hebben we sowieso en dat betekent dat we groepshoofd zijn in de kwalificatie voor het EK. Dat is al een overwinning op zich :)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:19]
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1341
maandag 19 november 2018 om 21:21
Jullie toekomst ziet er weer een stukje beter uit.
Paar posities zijn nog voor verbetering vatbaar ..
Linksback, verdedigende middenvelder zou een beest bij mogen en een echte centrumspits dan kan Memphis terug naar de flank.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 22:46
Er is zeker ruimte voor verbetering maar ach na al die jaren van kommer en kwel is het nu wel weer iets leuker voor ons :)
Vind ik leuk
Zero123 +939
maandag 19 november 2018 om 11:37
En nu doen de hollanders wat de belgen voorheen deden.
Arrogant zijn en wat uitdagen.
Geen enkel probleem mee,dit maakt het zo leuk.
Vind ik leuk
camargue +5232
maandag 19 november 2018 om 11:38
Het superieure volkje heeft eindelijk Twitter gevonden :D
Vind ik leuk
Heppen1J +666
maandag 19 november 2018 om 11:46
stinkende Hollanders roer in.je beschimmelde kees pot en hou je smoel dicht maginaal kloefklafers
is nog zacht uitgedrukt grote smoelen
Vind ik leuk
Batman +150
maandag 19 november 2018 om 11:49
België heeft een offday gehad, Nederland een off decennium. Dus ik denk dat ze niet te hard moeten lachen. Als de ploeg volledig staat is Nederland nog veel te klein hoor. Ik ben wel blij dat ze er weer bijhoren. Een lekker ouderwetse België-Holland zou mooi zijn. België heeft Nederland al meer te grazen genomen in de kwalificatie of zelfs in de Wereldbeker.. Remember de Kuip en WB USA.
Vind ik leuk
Tiglio +1
maandag 19 november 2018 om 15:19
127 derby's
Oranje 55 zeges.
Duivels 41 zeges.

Ik had graag de derby der lage landen in de finale van Nations League gezien.
Vind ik leuk
Lunam +1981
maandag 19 november 2018 om 11:52
Hopelijk kunnen de Hollanders zich deze keer wel plaatsen voor het EK en hopelijk zitten we in dezelfde groep. Dan zullen de Hollanders, die zich al Europees Kampioen wanen, wel gemakkelijk de maat nemen van onze Rode Duivels, althans volgens hun alomgekende arrogante grootspraak.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 14:19
We kunnen niet in dezelde groep zitten. Wr zijn allebei groepshoofd
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:25
Op het EK zelf kan dit wel weer, afhankelijk van de uefa-ranking bij de loting voor het tornooi ;-)
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 18:07
Dat wel natuurlijk maar laten we ons eerst maar weer eens kwalificeren. Dat is al moeilijk zat
Vind ik leuk
Robbie007 +723
maandag 19 november 2018 om 11:55
Laten we vanavond met heel België weer achter Nederland staan, tegen de Duitsers...net zoals de Nederlanders gisteren volledig achter België stonden.
Duitsland is de nr. 14 van de FIFA-ranking, dat moet toch een hapje zijn voor onze noorderburen met hun topteam!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18444
maandag 19 november 2018 om 11:56
Ik vind dat wij als Belgen altijd veel respect toonden voor onze Noorderburen. Vanwaar die dwaze woorden komen, is me een raadsel.
Vind ik leuk
Daydreamer +5702
maandag 19 november 2018 om 12:04
Da's wat ik me ook bedacht... Toen de belgen het niet goed deden heb ik jaren voor de Nederlandse ploeg gesupporterd! Die goal van Bergkamp tegen Argentinië, ik ging door het dak! De gouden tijden van Ajax vond ik als kind geweldig... En als België uitgeschakeld was op een toernooi ging ik heus niet voor Engeland of Duitsland supporteren, dan telde vooral Nederland! Vreemd en jammer dat er zo een spanning heerst tussen Belgen en Nederlanders...
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 12:07
Ik heb nooit voor Nederland gesupporterd, maar ook nooit ertegen. Zie niet in waarom...
Vind ik leuk
Daydreamer +5702
maandag 19 november 2018 om 12:12
Tja, ik heb ervoor gesupporterd (als België er niet bij of uitgeschakeld was) omdat ze mooi en technisch verzorgd voetbal brachten én omdat ik als Belg toch meer voeling heb met mijn naast buurland dan met een ander continent... Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
En tegen een ploeg supporteren vind ik al helemaal absurd!?
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 13:01
Ik volg je volledig, ook over dat wat je absurd vindt, maar kijk gewoon naar de reacties op onder meer dit forum en je kan alleen maar vaststellen dat er meer anti-supporters dan pro-supporters zijn.
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 12:05
Bwah, er zijn er ook anderen, en dat is evenzeer waar bij de Nederlanders. Er zit minder verschil op dan dat we soms willen denken.
Ik heb heel wat Nederlandse vrienden en dat gaat er altijd plagerig aan toe maar is er nooit over. Alleen worden emoties in het voetbal altijd wat uitvergroot. Zal wel iets met hormonen te maken hebben ...
Vind ik leuk
vampire81 +1316
maandag 19 november 2018 om 12:25
ge moet daar absoluut geen enkel respect voor hebben, waarom in godsnaam?, het compleet en uiterst tegenovergestelde ja, noorderburen: achterlijke dommeriken zijn het

they are a complete waste of everything you can think of and even far far far worse than that, in het engels, dat verstaat toch minstens zeer ruimschoots 99% van hen helemaal niet, maar frans is nog erger, maar als ge zoals hen echt helemaal niks kunt of weet is dat geen verrassing natuurlijk
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 13:03
WoW... Ook geen bruggenbouwer? 😎
Vind ik leuk
vampire81 +1316
maandag 19 november 2018 om 13:12
met dat soort zeker, nooit
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 13:16
Rustig, rustig. Zet je even neer en eet een stukje kaas.
Of nee, laat maar😂
Vind ik leuk
vampire81 +1316
maandag 19 november 2018 om 14:26
merci maar ik eet helemaal geen kaas en nee dat heeft niks met nederland te maken
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 18:32
Je eet zeker zuurpruimen en bitterkoekjes :)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:33]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 12:05
jezus christus, alsjeblieft zeg.
We spelen (inderdaad) een draak van een match en plots is iedereen weer tegen Martinez.
Je weet wel, da's diezelfde vent die ook op het verlanglijstje van Real Madrid staat. én diezelfde vent die op het WK blijkbaar iets revolutionairs op het veld bracht in de match tegen brazilie. én dezelfde kerel die door ons ophanden werd gedragen kort na zijn aanstelling. Een beetje consequent blijven he mensen...
En onze duivels afkraken? Werkelijk? Herinneren we ons nog de 6-1 nederlaag van PSG tegen Barcelona? Het met 7-1 ingeblikte brazilie door duitsland? Het schaamteloze 7-1 verlies van Standard in Jan Breydel?
Zijn dat daarom ondertussen slechte ploegen?
Neen, maar wij duwen al die mensen blijkbaar graag door de modder. Triestig.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16976
maandag 19 november 2018 om 12:14
Wel de credits geven aan Jan-met-de-pet waarvan je dit gekopieerd hebt..
Vind ik leuk
Geertvdd +3956
maandag 19 november 2018 om 13:18
Serieus? Ik dacht al dat zo opmerkelijk opbouwend was. Leek alsof hij aan de vooravond van 6 december nog iets wou goed maken😂
Vind ik leuk
Lord Wenger +16976
maandag 19 november 2018 om 13:22
Bij het artikel over de wanprestatie van de rode duivels, de 1ste comment. Had ook dat gedacht eerst, tot ik de reactie van Jan tegen kwam.
Vind ik leuk
Daydreamer +5702
maandag 19 november 2018 om 12:15
Plagiaat Kurt, mooi gepikt van Jan met de Pet :)
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 12:27
Mooi Kurt!
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 12:14
Kunnen ze weer hoog van de toren blazen. Telkens als je er wat sympathie voor begint te krijgen (zoals tijdens hun nuchtere kijk op de zwakkere generatie die ze beseften te hebben), geven ze je meteen weer een reden om dit NIET te hebben; Go Duitsland! 👊
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 17:31
Het is jammer dat je een stel niet zo slimme Hollanders als maatstaf neemt om iets over het hele volk te zeggen. Wat zegt dat over jou, ouwe Nightwish-fan?
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 22:09
Als jij van het gezegende jaar 1964 bent, ben ik eerder een jonge Nightwish-fan ;-)
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 22:47
Inderdaad 1964 en ik ben meer een Flooraholic :)
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 23:11
Ik apprecieer haar maar vindt haar een trapje lager staan.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 23:28
Ze hebben allebei hun kwaliteiten maar Floor zingt opera en rock en dat is met Tarja iets minder maar ik hoor ze allebei graag
Vind ik leuk
Knightofh +748
maandag 19 november 2018 om 12:26
Ze hebben zich lang moeten inhouden... Wat dan weer veel zegt
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 12:43
Nederland moet niet te hoog van de toren blazen. Sinds 1978 met hun super cruyf en co tot nu hebben ze 1 titeltje gewonnen. Het Europees kampioenschap in duitsland . voor de rest niks gewonnen. En nu spreekt men al van de wereldtitel. Een paar maand geleden werd de ploeg door iedereen met de grind gelijk gemaakt en nu helen dezelfde mensen de ploeg op. Nations league zijn vriendenmatchen die niet tellen. Europees en wereld kampioenschap is enige wat telt.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 17:19
Laat me alsjeblieft één artikel zien waarin de Nederlanders het over de wereldtitel hebben. En wel een serieus artikel en het was 1974
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:13]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 13:18
zorg er maar voor dat jullie het ek en wk halen want de laatste keer dat jullie die twee toernooien na mekaar hebben gehaald dateert al van lang geleden!
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 13:19
Nederland heeft de laatste zes jaar niet meer meegedaan op top niveau omdat ze geen ploeg hadden of geen spelers die het verschil konden maken. Nu hebben ze drie spelers die het verschil maken en ze denk al dat ze wereldkampioen worden. Beetje veel hoogmoed als je het mij vraagt. Beglië was goed begonnen maar ze dachten dat de buit al binnen was. Ook een paar spelers die niet konden meedoen tegen Zwitserland maakt ook het verschil. Voetbal is voetbal alles kan.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 18:12
Welke 3 spelers ?
Vind ik leuk
JVR +184
maandag 19 november 2018 om 13:21
Nederland heeft eindelijk nog eens 11 voetballers gevonden die het waard zijn om voor hun nationale elftal te spelen en nu gaan ze hun nog eens laten horen... als ik van hen was zou ik nog maar even wachten na vanavond om veel praat te verkopen!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 13:25]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 13:42
Wij verliezen 1match en we zijn niks waard . De Hollanders winnen 1 match en ze worden wereldkampioen . Wie is er dan arrogant . Tsss
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 14:44
Het is jammer dat VP een aantal Nederlandse reacties gebruikt om de indruk te wekken dat wij Nederlanders de Belgen uitlachen als ze een keer verliezen. Absolute onzin en opstokerij die niet nodig is. Nog tragischer is dat er mensen zijn die dat niet in perspectief kunnen plaatsen en dan als een malle gaan reageren. Mijn oprechte medelijden
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 14:48]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:20
En vanavond Duitslând 6-0 winnen tegen die ie arrogante kaaskoppen
Go Germany go t zal dan al direkt veel minder zijn met hun groot bakkes en kunnen wij is lachen bdway wie heeft er het laatste EK en WK gemist hollandse blaaskaken
😁😁😁😁😁
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 18:10
Wat heeft dit te maken met wat ik schreef ? Maar blijkbaar ben jij gewoon de volgende malle. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dan weer een volwassen reactie kan neerzetten
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:13]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 15:11
Waar waren ze weer op het WK....
Vind ik leuk
koalaM +288
maandag 19 november 2018 om 15:31
Straks wat lachen met de hollanders tegen Duitsland ;)
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 23:30
Nou.....we hebben zeker gelachen
Vind ik leuk
BST83 +1104
maandag 19 november 2018 om 16:01
Jullie zien toch ook wel dat die Martin jullie allemaal op jullie paard gekregen heeft.

1 Hollander begot!

Jullie voelen zich vlug aangesproken zeg...
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 18:35
Ik ben blij dat jij normaal bent en er doorheen kijkt. Mijn complimenten
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 16:09
Wie was er bij in het WK. van Rusland.
Juist, België. Geen hollander gezien.
Als de Hollanders iets winnen in wat voor sport dan ook, wij Belgen kunnen dat allemaal zien op TV in Het nieuws.
Maar andersom geen belg te zien in jullie nieuws. Alleen leedvermaak. Jullie Hollanders scheiten allemaal hoog van jullie toren. Ik wil met jullie Hollanders niets te maken hebben ( buiten een paar). De meeste van jullie zijn een stelletje zeikers 😤😤😤
En wij zouden arrogant zijn ......deu....
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 16:19]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 17:24
Je wilt niks met de Hollanders te maken hebben ? Maar je weet wel dat de meeste Hollanders zeikers zijn ? Blijkbaar wil je er niet mee omgaan maar je kent er heel veel want anders wist je niet dat het allemaal zeikers zijn. Jij bent heel apart of heel dom. En ik bedoel jou he, niet alle Belgen. Gelukkig zijn er ook veel verstandige Belgen en die maken mensen zoals jou ruimschoots goed
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:35]
Vind ik leuk
CobraX +601
maandag 19 november 2018 om 19:16
Wat ik vooral opmerk is dat Nederland in een poule zit waarbij 1 ploeg al sinds het WK doodziek is (Duitsland) en waarbij de andere nog volgevreten is door de successen op het WK (Frankrijk). Dus ja, verbaast me niet echt dat Nederland echt gemotiveerd is na het missen van het WK en dus snakt naar goede prestaties.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 19:16]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 23:06
Inderdaad. Of anders gesteld: Sommige Nederlanders (ik formuleer het goed eh, Pagan1964) vinden ons 5-2 verlies onwaardig als nummer 1 en ons bijgevolg overschat, maar wanneer ze zelf winnen van een al even zwak Frankrijk zou dit een hele prestatie zijn...
Is dan Zwitserland niet even goed of Frankrijk even 'zwak'?

Zowel België als Frankrijk zijn over hun top heen, zoveel is duidelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 23:09]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 23:36
Ja, je formuleert het goed :) Ik vind dat het kan gebeuren dat je een keer verliest van een ploeg waartegen je het niet verwacht. Alhoewel Zwitserland op het WK ook gelijkspeelde tegen Brazilie. Dus de Zwitsers zijn ook geen koekenbakkers. Je moet er echter niet te zwaar aan tillen, Kan gewoon wel eens gebeuren
[Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 23:37]
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 19:28
Gestoorde keeskoppen, Jezus, wat zijn jullie een bende fantasten
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 19:56
Één solide vraag voor de Hollanders...
Wanneer Barcelone met 2-4 verliest van Betis, zijn ze dan een slechte ploeg.... We kunnen ook de vergelijking maken met psv... Het wordt tijd dat we nog eens tegen elkaar spelen. Dan kunnen we die Hollanders nog eens op hun plaats zetten. Ze winnen 2 matchen en ze denken dat ze de wereld zijn. België heeft 31 keer op rij niet verloren. Ga er maar aan staan. We kunnen ook de ranking erbij halen,....
Vind ik leuk
maandag 19 november 2018 om 21:19
Waar zijn de arrogante Hollanders nu. Ze worden in de pan gehakt door de Duitsers. Deutchland uber alles. Hollanders blijven loosers.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
maandag 19 november 2018 om 23:39
hahaha, je hebt voor je beurt gepraat. Sta jij ff voor joker. Groepswinnaar hahaha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 07:22]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:27
Wilt u uw nier verkopen in ruil voor geld? Zo ja.
Neem dan vandaag contact op voor een betrouwbaar en goed bedrag van 1 miljoen euro.
Contact via onderstaande informatie
E-mail: info (AT) fortistransplant.com
WhatsApp of bel dit nummer: (+917022546148)
Groeten,
Dr. Prem Kumar
Fortis Ziekenhuis.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws