Nederland lacht België uit na pijnlijke afgang: Ruimschoots overschat team

    Nederland lacht België uit na pijnlijke afgang: "Ruimschoots overschat team"

    Gepubliceerd: maandag 19 november 2018 om 11:30ma 19-11-2018 om 11:30

    Terwijl België nu al een kruis mag maken over de Nations League, kan Nederland zich maandagavond mits winst tegen Duitsland plaatsen bij de laatste vier. De Oranje-fans hadden het wel naar hun zin bij de Belgische nederlaag.

    Op Twitter steken heel wat Nederlanders de draak met de pijnlijke blamage van de Rode Duivels. Zij vinden onder meer dat de arrogantie van onze nationale ploeg eindelijk wordt afgestraft.

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgiëJPL

    Plaats een reactie

    Rsca-fan99 +1137
    maandag 19 november 2018 om 11:32
    😂😂 die Hollanders zijn toch hilarisch he...
    Ons beschuldigen van arrogantie (wat bij sommigen ook wel zo is) en nu zelf weer roepen dat ze wereldkampioen worden...
    Wat houd ik toch van de Hollandse arrogantie 👌
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:17
    Ach dat zijn enkelingen hoor. De normale Nederlanders beseffen heus wel dat wij beter moeten worden als dat we nu zijn. We hebben veel jonge spelers en die hebben nog te weinig ervaring. Maar in de groep met Duitsland en Frankrijk waren wij van te voren de gedoodverfde degradant en nu hebben wij kans om de groep te winnen. Optimisme is op zijn plaats maar we zijn er nog lang niet. De tweede plaats in de poule hebben we sowieso en dat betekent dat we groepshoofd zijn in de kwalificatie voor het EK. Dat is al een overwinning op zich :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    maandag 19 november 2018 om 21:21
    Jullie toekomst ziet er weer een stukje beter uit.
    Paar posities zijn nog voor verbetering vatbaar ..
    Linksback, verdedigende middenvelder zou een beest bij mogen en een echte centrumspits dan kan Memphis terug naar de flank.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 22:46
    Er is zeker ruimte voor verbetering maar ach na al die jaren van kommer en kwel is het nu wel weer iets leuker voor ons :)
    Vind ik leuk
    Zero123 +723
    maandag 19 november 2018 om 11:37
    En nu doen de hollanders wat de belgen voorheen deden.
    Arrogant zijn en wat uitdagen.
    Geen enkel probleem mee,dit maakt het zo leuk.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:40
    Zeker
    Beter dan zo'n laffe verstopte haat richting Nederland
    Duimpje krijg je van mij 👍
    Vind ik leuk
    Frefke +895
    maandag 19 november 2018 om 11:44
    Is het nu werkelijk toch zo saai in Nederland dat jullie hier het forum moeten komen besmetten ? Werkelijk ?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 11:48
    Nee hoor jullie lopen nog dertig jaar achter op ons
    Maar aangezien we vaak het onderwerp zijn van jullie forum
    Leek het mij wel zo handig voor een sportieve discussie om ook even mee te doen.
    💪👍
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15963
    maandag 19 november 2018 om 11:57
    Damn zeg, qua arrogantie zijn jullie even erg als de Antwerp-supporters. Op dat vlak zouden zij goed thuis horen bij jullie.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 12:10
    Wil je dan wel eerst wat Nederlandse spellingsregels aanleren?
    Leestekens worden niet alleen op het einde van een post gezet.

    Vergeet ook vooral niet dat die Nations League gewoon een vervanging is van de gewone oefeninterlands. Dus eigenlijk hebben de Rode Duivels gewoon een veredelde oefenmatch verloren. Ik begrijp dat dit voor jullie Nederlanders al heel wat is om over te schrijven want jullie waren er de laatste tornooien niet bij (en wij wel). Over de onderlinge confrontaties gaan we niet beginnen 😂.
    Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:13
    Dankjewel
    Dit idee had ik toch niet gisteren bij jullie staats zender
    En ook niet van meegereisde fans
    Ook niet bij de geïnterviewde belgen
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 12:18
    Vraag aan alle Belgen wat ze liefst hebben: kwalificatie voor het EK of kwalificatie voor de halve finale van die Nations League. Spelen jullie maar die halve finale... 🤣
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:22
    Is alle belgen hier ook?
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:25
    Gevat ben je wel :)
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 12:32
    Correctie: "ZIJN alle Belgen hier ook?"
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:34
    Dankjewel meester wim
    Gaan we vandaag ook zingen meester wim
    Waar is dat feestje graag 🤣
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:36
    Geweldig, vooral niet stoppen :) :)
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1598
    maandag 19 november 2018 om 21:38
    Waar is dat feestje bij jullie?😂
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:48
    Wel Marcus
    Ik denk dat oranje heel tevreden is met de afgelopen wedstrijden
    België is niet tevreden
    Zie het als een lift
    Wij omhoog en jullie omlaag
    Als je goed luisterd kan je ons horen zingen
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:42
    Bam bam
    Hier is het feest
    Maar jij zal nu wel getroost worden door je mama
    Bedankt voor de felicitaties trouwens 👍
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:34
    Huh Wim, in de context waar hij op doelt is het inderdaad: Is "alle belgen" hier! Hij bedoelt immers ironisch op een forumlid met de naam "alle belgen"...
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 12:45
    In die context had het inderdaad kunnen kloppen. Het is heel ver gezocht en ik durf te wedden dat hijzelf jouw uitleg niet eens begrijpt.
    Mijn schrijfwijze van "alle Belgen" duidt echter wel goed aan wat ik bedoelde.

    Dat jij hem probeert te steunen bevestigt andermaal mijn mening over jou.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:38
    Nee ik zat je echt op alle manieren in de zeik te zetten
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:36
    Meester wim is aan het zingen
    💪
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 14:12
    Als de reacties het kinderlijke niveau beginnen halen zoals "meester Wim" dan is het duidelijk dat de boodschap goed is over gekomen en dan is stilte veel sterker dan reageren...
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 14:15
    Ik zal ook stil zijn
    Maar ik zal met genoegen aan je terugdenken tijdens mijn stilte
    Jij vast ook aan mij meester? 👋🤣
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:24
    En toch reageer je hahaha, hilarisch
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 19:34
    Hier komt nog zo'n domme verdwaalde Nederlander die het gebruik van leestekens niet kent.
    Als je dit al hilarisch vindt, dan zegt dit veel over de humor in jouw leven.
    Mijn laatste uitleg kwam er omdat jouw vriendje bleef stalken.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 20:42
    Hoe gek het ook is. Je blijft reageren. Het lijkt wel een verslaving :)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 14:12
    Dan klopt zijn interpunctie weer niet ;-)
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    maandag 19 november 2018 om 21:25
    Het zit toch veel hoger dan een verloren oefenmatch ... dat zag je aan alle reacties.. ze dachten wel even bij de final four te raken en dan eens een titel te pakken.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 21:42
    Mochten ze het echt belangrijk vinden, denk je dan dat Fellaini en Lukaku vrij zouden krijgen? Denk je dat Carrasco zijn visum een probleem zou kunnen vormen?
    De media heeft er de nodige aandacht aan gegeven maar Roberto vond het echt niet zo belangrijk. Alleen kunnen ze dat natuurlijk niet zo vertellen.
    Bij een EK kwalificatie wedstrijd zie ik dit echt niet gebeuren.
    Dit kon een leuk tussendoortje zijn, meer niet.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    dinsdag 20 november 2018 om 11:21
    Geef toch gewoon toe dat deze nederlaag pijnlijk is... 5-2 door Zwitserland geklopt worden en hierdoor niet door gaan naar de final four is gewoon slecht.
    Maar gij moogt positief blijven denken en het altijd blijven verbloemen.
    Zal ik realist zijn en zeggen dat het slecht was en we tekort schieten tegen de echte toplanden.
    Trouwens Lukaku was niet fit..
    En Carrasco.. gaat ge nu echt zeggen dat we die gemist hebben? Iedereen roept al vanop het wk dat die niet presteert en het niet in orde hebben toont zijn amateurisme.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 11:23]
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    dinsdag 20 november 2018 om 16:56
    Mochten we op ons sterkst gespeeld hebben, dan was het slecht geweest, klopt. Is het nu een drama? Bijlange niet. Niemand is geïnteresseerd in dat oefentornooi. Check Spanje, Italië, Duitsland, ... ze behandelen het als oefenpartijen.

    Lukaku was wel fit want hij speelde al even tegen City, het vorig weekend. Je mag de media lezen doch je moet ook zelf kunnen kijken en besluiten nemen.
    En wat Carrasco betreft hou ik er een andere mening op na. Ik vind hem onmisbaar in het team en dat iedereen zegt en schrijft wat ze willen: Ik zie wat ik zie. Chadli is serieus door de mand gevallen op zijn plaats.
    En Tielemans idem dito: verdedigend moet die jongen nog heel veel leren.

    Deze wedstrijd was een ideale oefenwedstrijd waarin ons zwaktes blootgelegd werden al ben ik wel overtuigd dat we zonder de paar ontbrekende spelers geen probleem hebben met Zwitserland.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    dinsdag 20 november 2018 om 20:00
    🤦‍♂️ Naïef tot in het graf 👌
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    dinsdag 20 november 2018 om 20:15
    Liever naïef maar met voetbalinzicht dan zwartkijker die de dwaze "analisten" blindelings volgt.

    Ik durf wedden dat jij ook zo eentje was die Witsel altijd uitgebaggerd heeft tot hij bij Dortmund het mooie weer kwam maken. Jouw "analisten" waren net zo...
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    dinsdag 20 november 2018 om 21:00
    Man man man... om uzelf iemand te noemen met voetbalinzicht... dan stopt de discussie al. Toen ge zei dat Carrasco onmisbaar toen hield de discussie al op. Hij speelt daar omdat er niemand is. Er is niemand die op die positie kan spelen in dat systeem. Op het wk speelde hij als een sok en was het heel terecht dat hij gepasseerd werd.
    Tielemans moet nog veel leren.. dat weet iedereen maar hij moet dan ook de beste speler van de ploeg vervangen.. dat kan niemand met de Belgische nationaliteit.
    Witsel.. geen fan van omwille van zijn standard-verleden maar gij gaat mij vertellen wat ik van hem vond.. fijn dat gij mijn mening al kent voordat ge er naar gevraagd hebt. Iedereen ziet dat Witsel kan voetballen. Helaas is hij door Wilmots in een verkeerde rol geduwd geweest en speelde hij daardoor onder zijn niveau en niet met zijn beste kwaliteiten. In Dortmund wordt hij gebruikt zoals het moet en toont hij dat hij veel hoger had kunnen spelen als hij niet voor het geld had gekozen.
    En als gij denkt dat ik de analisten napraat... gastje, volg mijn reacties en dan had ge allang geweten dat dit niet het geval is want de media is altijd positief behalve na deze nederlaag. Terwijl ik realistisch ben en altijd heb gezegd dat we hoger ingeschat worden dan dat we zijn.. dus voordat ge mij woorden in mijn mond wilt leggen 🤐 dan zult ge nog veel over voetbal moeten leren , meneer de voetbalkenner 😂😂 grapjas
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    dinsdag 20 november 2018 om 21:19
    Een hele uitleg om toch maar niet te moeten toegeven dat je Witsel inderdaad uitgebaggerd hebt. Witsel is een talent, was een talent en is altijd een talent geweest ongeacht je verhaaltjes.
    En omdat Tielemans onze beste duivel moet vervangen spreekt dit niet goed dat hij nog heel veel te leren heeft en hij een groot aandeel heeft in de wanprestatie van zondag.
    Jij je mening, ik de mijne. Ik heb er alle begrip voor, jij duidelijk niet aangezien de verwijten al bovenkomen. Ge weet wat dat betekent?
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    dinsdag 20 november 2018 om 22:53
    Praatjes maken ... zorg dat er dan waarheid in zit.
    Als ge goed gelezen had dan had je gezien dat ik toch zeg dat Tielemans nog veel moet leren!
    Ten tweede.. vond gij dan dat Witsel geweldig speelde onder Wilmots? Ik NIET! Want hij speelde onder niveau en kon zijn beste kwaliteiten niet benutten.
    Ik heb veel begrip voor andermans mening maar ze moet wel gegrond zijn en geen zever in pakjes ..
    Als ge uzelf dan ook nog een voetbalkenner gaat noemen en dan dergelijke uitspraken doet alsof het allemaal niets voorstelde en het gewoon een goeie les was...
    Dan krijgt ge een reactie van mij en ge hebt me nog met geen enkel antwoord of reactie mijn ongelijk kunnen aantonen. Om dan mijn mening te verkondigen over een speler ... dan geef ik mijn mening .. en dan denk gij toch mijn mening te moeten aanpassen om uw ongelijk te ontkrachten..
    Lees nog wat boeken , bekijk nog heel veel wedstrijden en als ge er dan wat van kent dan zullen we in een ander gesprek misschien nog eens een voetbaldiscussie aan gaan.
    Einde gesprek.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1598
    maandag 19 november 2018 om 21:37
    En het is still aan de overkant....een goede wedstrijd tegen Frankrijk...ik check juist even jullie blauwe voetbalprimeur....allemaal zegezeker op voorhand....ik ga mij alleen nu niet als jij gisteren aanstellen op jullie Voetbalprimeur....geniet van de voetbalavond
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    Dankjewel
    Je bent welkom om mee te chatten op onze kant?
    En je begrijpt natuurlijk ook wel dat Frankrijk en Duitsland wat anders is dan Zwitserland en IJsland.
    Met uiteindelijk het zelfde resultaat
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    maandag 19 november 2018 om 22:25
    Ook aan het genieten van jullie overwinning?
    Whoehahahahahaha,hup Holland,weeral niets!!!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:33
    Bam bam
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    maandag 19 november 2018 om 22:36
    Omg
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:39
    Bedankt voor de felicitaties pajot
    We zitten in de poule des doods en eindigen bovenaan
    Jullie zitten in de makkelijkste poule en liggen er weer jankend uit
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    dinsdag 20 november 2018 om 09:35
    Tuurlijk,Duitsland is De referentie tegenwoordig...
    En Frankrijk speelde volgens Deschamps(je weet wel,hun trainer) de zwakste interland in 5 jaar...
    Net zoals onze "heb vandaag geen zin duivels"...
    Dus droom maar verder,van een wk of ek...je weet wel,eindtornooi voor echte venten en geen blazende keeskoppen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 09:46
    Heel sportief en weer ontzettend gemakkelijk
    We praten weer als jullie in de poule des doods komen te zitten

    Benieuwd want de Belgen zijn over het algemeen mentaal soft
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    dinsdag 20 november 2018 om 09:52
    Dit is nou het verschil met jullie praatjesmakers,geen woorden maar daden, 3e op het wk...langs Brazilie.
    Waarschijnlijk Ajakkes fan? Grote bek,niks van inhoud!
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:07
    Wij versloegen in Brazilië met vier nul
    De Braziliaanen voor de zelfde prijs
    Vind ik leuk
    Pajot1 +232
    dinsdag 20 november 2018 om 10:16
    Dus toch ajakkes fan! LOL...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 10:18
    Geen fan
    Maar heb wel gekeken hoe ajax standard Luik de vernieling in speelde
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1598
    dinsdag 20 november 2018 om 12:43
    Vergeten dat jullie in een heel recent verleden verloren hebben van IJsland?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 november 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    vampire81 +1193
    maandag 19 november 2018 om 12:03
    ik steek mijn haat voor de stomme achterlijke hollanders/nederlanders absoluut niet onder stoelen of banken, ik ben daar altijd al recht voor uit gekomen, waarom niet, het is toch resoluut de waarheid

    ik zal nooit voet zetten op nederlands grondgebied, ik heb nooit gekeken en zal nooit kijken naar nederlandse TV-zenders alsook moeten derden het zich niet riskeren dat daarop te zetten in mijn aanwezigheid, ik zal en heb nooit ivm nederland ... om het even wat en ik ben daar in eer en geweten zeer fier op
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:09
    Tja... Goed dat je zelf niet doorhebt hoe dom en racistisch je uitspraken zijn!
    Mensen met jouw gedachtengoed hebben ervoor gezorgd dat Hitler zijn gruweldaden heeft kunnen bewerkstelligen!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:17
    Duimpje van een Nederlander
    Mijn menig is dat jullie deze haat hebben met de grotere landen.
    Engeland Frankrijk Nederland
    De gemene deler is belgie in dit verhaal
    Jullie hebben een enorm minderwaardigheids complex
    Mocht er ooit een nationaal stadion noemen dan zou ik het de
    Calimero arena noemen
    😁
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:24
    Martin, niet veralgemenen he kerel! :)
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1354
    maandag 19 november 2018 om 12:30
    Wij koesteren helemaal geen haat tov grote landen als Spanje, Italië, Duitsland en Frankrijk. Het zijn de landen waar we ook het vaakst op reis gaan. Zelfs tov het kleine Nederland hebben we begrip. Jammer van jullie arrogante gedrag, dat wel.
    En wat ons nationaal stadion betreft: droom niet verder want jij zal het geen naam mogen geven.
    Middelvingertje van een Belg.😁
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:55
    Nou meester wim toch 😂😂
    En wat spannend dat je zover op vakantie bent gegaan
    Heb je ook een kaartje naar je moeder gestuurd?
    Maar ik kijk veel sport op de Belg en daar zijn de grotere landen toch vaak de schuld als er word verloren door onze sportieve belgen.

    Vind ik leuk
    Frefke +895
    maandag 19 november 2018 om 13:21
    ja beste kerel wij mogen daar op vakantie, wij worden daar met open armen ontvangen. Hollanders niet, die zijn ze liever kwijt dan rijk.
    Maar niet getroost, indien de wereld zo verder blijft draaien bestaat Nederland binnenkort niet meer, verzopen niet in hun arrogantie maar door het stijgende zeewater... !
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:35
    Beste boze buurman
    Wat fijn dat jullie vrienden aan het maken zijn na een toch wat lastige start.
    Ga zo door 👍
    Over de zee maak ik mij geen zorgen
    Ik denk dat we eerder doodgaan door de ontzettende vervuilende lucht die bij jullie hangt
    Jij bent wel welkom om bij ons even bij te komen en wat frisse lucht in te ademen 😂
    Adem in adem uit frefke
    Helpt ook goed tegen boosheid 😁
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 14:02
    Don't feed the trolls, makker :-D
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1598
    maandag 19 november 2018 om 21:44
    ....de pot verwijt de ketel..ik werk in Nederland...als je weet hoe de Hollanders over de Duitsers denken en spreken....dat is zeker een Calimero gevoel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 november 2018 om 11:23
    Nee hoor
    Is steeds minder aan het worden
    Sport heeft daarin een belangrijke rol gehad
    Met jullie belgen heb daar minder hoop voor gezien jullie enorme minderwaardigheids complex.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1193
    maandag 19 november 2018 om 13:10
    dat heeft absoluut niks met andere landen te maken, die zeer gegronde minachting is alleen maar voor dat stom en achterlijk holland/nederland, dat geldt voor geen andere landen

    dus je idiote mening is volledig verkeerd, niet de minst mogelijk verrassing natuurlijk aangezien ze van een stomme hollander/nederlander komt

    een minderwaardigheidscomplex, echt jong, hoe achterlijk idioot kan de zever zijn die ge kunt uitkramen, maar ja ge zijt nen hollander en dat spreekt al voor zich

    een minderwaardigheidscomplex tov hollanders dan nog of zo, dus tov iets dat het eigenlijke echte onvervalste rock bottom is (nog oneindig veel lager dan een bodemloze put), dus maw. het is dus volslagen belachelijk en gewoonweg onmogelijk
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:15
    Nee ook de andere landen
    Ga jij niet toe geven
    Sport kijken op de Belg zegt veel over jullie
    Jullie haten Engeland en Frankrijk en Nederland
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    maandag 19 november 2018 om 21:30
    Je hebt hier en daar wat goed commentaar maar ben je hier om te reageren als voetballiefhebber of om uit te dagen en de boel op stelten te zetten?
    Want dan mag je wegblijven.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:36
    Goed punt
    Maar ik merk dat we als Nederlanders een beetje bekaaid van af komen op jullie forum
    Dus leek het me wel zo sportief om hier met feiten en cijfers mijn mening hier ook te delen
    Maar ik ben gewoon een liefhebber
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    dinsdag 20 november 2018 om 11:13
    Praat dan over voetbal ipv mensen uit te dagen en te lachen met hun opmerkingen.
    Vind ik leuk
    MrComment +1974
    maandag 19 november 2018 om 13:08
    Denk je nu werkelijk dat de meeste Belgen echt Nederlanders haten? Ik denk dat je daar toch echt wel verkeerd bent hoor.
    Vind ik leuk
    camargue +3383
    maandag 19 november 2018 om 11:38
    Het superieure volkje heeft eindelijk Twitter gevonden :D
    Vind ik leuk
    Heppen1J +156
    maandag 19 november 2018 om 11:46
    stinkende Hollanders roer in.je beschimmelde kees pot en hou je smoel dicht maginaal kloefklafers
    is nog zacht uitgedrukt grote smoelen
    Vind ik leuk
    Batman +73
    maandag 19 november 2018 om 11:49
    België heeft een offday gehad, Nederland een off decennium. Dus ik denk dat ze niet te hard moeten lachen. Als de ploeg volledig staat is Nederland nog veel te klein hoor. Ik ben wel blij dat ze er weer bijhoren. Een lekker ouderwetse België-Holland zou mooi zijn. België heeft Nederland al meer te grazen genomen in de kwalificatie of zelfs in de Wereldbeker.. Remember de Kuip en WB USA.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:10
    Klopt helemaal

    Kleine verschil is dat wij op ons slechts zijn
    En jullie op jullie top
    Ik ken die wedstrijden vanuit jullie kant vanwege jullie prachtige ronkende niet echt onafhankelijke belga sport docu
    Ik weet dat jullie alleen leven om met ongelooflijk defensief voetbal
    Nederland een pootje te willen lichten

    Jullie hebben counter voetbal en defensief zuigend voetbal uitgevonden

    Fijn dat Batman even weer heeft toegelicht hoe erg jullie met ons bezig zijn.
    Van onze kant is er weinig intresse eigenlijk 😜
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 november 2018 om 12:16
    Zo weinig interesse dat je hier alle dagen op post bent zeker?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:20
    Eh nee
    Mijn tweede dag
    Maar aangezien we vaak onderwerp zijn van jullie forum
    Vond ik het wel zo sportief om van mijn kant te belichten
    Je bent welkom aan de Nederlandse kant van vp?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 november 2018 om 12:22
    Vaak onderwerp? Ik zit hier al bijna 2 jaar op en er wordt zelden op artikels over het Nederlandse elftal gereageerd. Wel op diegenen die van de blauwe VP twee dagen komen overwaaien als België verloren heeft.. Types als Jozef en Diesel.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:25
    Nou ik heb ook even in de geschiedenis gekeken op
    Ajax
    Oranje
    Nederland
    En daar kwamen we toch een tikje bekaaid vanaf
    Vandaar mijn bijdrage
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 november 2018 om 12:35
    Ajax? Het overgrote deel is hier vol lof over Ajax, hun voetbal en talenten. Het enige waar misschien commentaar op komt zijn de exuberante bedragen die in de media circuleren als het gaat om transfers.. Maar dat is niet alleen zo bij spelers van Ajax, maar van spelers over volledig Europa en daarbuiten.

    Over Oranje en Nederland is het hier echt wel minimaal hoor. Op de wedstrijd tussen België en Nederland na, maar dat is in de omgekeerde beweging ook zo geweest. De enige waar een meerderheid kritiek op had was Memphis. Maar daar hebben jullie in Nederland ook heel lang - en misschien nog steeds - heel erg veel kritiek op gehad.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:42
    Het woordje arrogant komt veel vaker voor dan talent
    Misschien moet je zelf even in de geschiedenis van vp kijken voordat je een mening geeft
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 november 2018 om 13:20
    De geschiedenis is dat het altijd dezelfde enkelingen zijn en die worden vaak dan nog gecounterd door iemand anders op dit forum.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:40
    Dat vind ik goed
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:41
    En dan nog Martin, wat draag je bij. Kan je u voorstellen dat ik eens op de website .nl ga kijken wat ze zeggen over Anderlecht, Rode Duivels, Brugge, België en als ik zaken zien die mij niet instaan dan eens op alle posts ga reageren wat een overroepen lichting het is. Soit, ik begrijp niet dat mensen zo zijn, ik reageer er vanaf nu gewoon niet meer op.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:46
    Niet van mij
    Ik ben ooit geïnteresseerd geraakt door jullie taalgebruik en liefde voor hét wielrennen
    Vaak gekeken op de Belg naar voetbal of wielrennen
    Maar ik merkte daardoor een soort verstopte Nederland haat
    En dat is hier ook het geval
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:14
    Ik kan alleen voor mezelf en mijn vriendenkring spreken dat wij geen haat hebben jegens Nederland. Ik zou niet weten waarom. Logischerwijze leunen wij dichter bij jullie aan dan bij de Walen. Er is niet echt een haat naar Nederlanders bij mijn weten, al zijn er altijd mensen met een mentale beperking die er plezier in hebben om andere mensen te kleineren op basis van een andere nationaliteit of woonplaats. Omgekeerd horen wij ook wel jaren zaken overwaaien als 'domme Belgen' enzovoort en werd er lacherig gedaan over onze nationale ploeg en onze competitie. So be it. Dan kan het zijn dat het al eens beter gaat met onze voetbalploeg dat er aantal marginalen het nodig vinden om terug te reageren en blijft dit een straatje zonder einde. Als jullie straks verliezen is dat voor mij geen reden om straks even naar .nl te surfen en te komen lachen. Al moet ik wel eerlijk zijn dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik hoop dat Nederland (uitgezonderd de wedstrijd tegen de Belgen) niet wint. Gewoon omdat het me dan zal plezieren dat die Nederlanders die hier gewoon kwamen om wat ruzie te stoken, dat ze het ook eens meemaken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:23
    Ik was hier al voordat jullie verloren
    En dat gevoel van uitgelachen worden door de Nederlanders ligt echt bij jullie zelf.
    En bedankt voor je zorgen om mijn gezondheid maar ik voel me kiplekker.

    En ik ben geen racist of een pestkop maar vind het leuk om met feiten en cijfers mijn menig te onderbouwen.

    Gaat het met jou geestelijke gezondheid ook goed?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 20:12
    Ga op een ander.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:39
    Helemaal juist Lord! Ik persoonlijk vond het jammer dat Nederland er de voorbije twee toernooien niet op de afspraak was. En ik denk veel Belgen met mij. Maar een paar randdebielen uit Nederland vinden het leuk om achter de website dan .be te typen en dan even wat cafépraat te verkondigen. Moest Nederland vanavond vanavond verliezen ga ik toch ook niet als een klojo even achteraan .nl typen en zeggen wat een slechte ploeg ze wel hebben. Mensen die zoiets doen die hebben echt veel te veel tijd.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:24
    Je volgt het hedendaags voetbal duidelijk niet echt, of je doet je best niet om de feiten onder ogen te zien.
    Nederland heeft in het verleden inderdaad een bepaalde spelstijl met 4-3-3 in het leven geroepen en daar succes mee gehad. Dit is echter al jaren achterhaald, net als het tiki-taka van Spanje.
    In het verlengde daarvan moet je dan ook nu niet beweren dat wij hetzelfde voetbal brengen dan 20 jaar geleden, en al zeker niet beweren dat wij op onze top zijn; we misten heel wat sleutelspelers (akkoord, geen excuus om dit niet over de streep te trekken), we spelen sinds het WK minder goed als team en er zijn nog stééds twijfels over de coach bij velen.
    Ik zou zeggen, doe je huiswerk en zorg vooral dat je vanavond zélf niet verliest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:50
    Ben ik met je eens
    Vaak geërgerd aan onze naïeve speelstijl en het niet leven als sport mannen.
    Dat kost ons inderdaad een ek en wk
    Maar dat hebben we vaker gehad..
    Ook best kans dat we verliezen van Duitsland natuurlijk
    Vind ik leuk
    Intel +1312
    maandag 19 november 2018 om 12:57
    Ja , jullie zijn dan ook 1 vd belachelijkste supporters die er bestaan alleen jullie ploeg steunen als ze goed spelen en voor de rest banken . En uiteindelijk heeft nl nog nooit een wk gewonnen en die hebben al 5 gouden generaties gehad zo vet is dat ook niet , en slecht voetbal? Zo mooi als wij de laatste jaren gespeeld hebben heeft nl nooit gespeeld het laatste Wk dat jullie er bij waren was nl 1vd slechts voetballend ploegen vh Wk.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:11
    Niet waar
    Onze stadions zitten vol
    Ook voor het Nederlands voetbal elftal
    Er is juist voor dit inderdaad prachtige Belgische elftal weinig belangstelling in eigen land.
    Trouwens in slechte tijden zit er helemaal niemand bij jullie
    En ik vond het elftal van 1974 nog een klasse beter
    Finale gehaald met totaal voetbal
    En persoonlijk vond ik onze 1998 ploeg ook beter
    Vierde geworden
    Vind ik leuk
    Intel +1312
    maandag 19 november 2018 om 13:22
    Maar voor zo een grote mond weinig prijzen toch moest nu een Duitser of een Fransman , braziliaan hier komen met ons lachen die hebben recht van spreken maar jullie toch niet , veel bla bla weinig boem boem . en onze stadions zitten ook vrij vol zoals op het vorige Wk hebben er miljoenen Belgen gekeken .. En hebt ge die oudere Wk,s al eens terug bekeken ? Vaak echt saai traag voetbal en tegenstand was er ook niet in die tijd misschien 5a6 goede ploegen .
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 16:16
    Kleine stadions zijn makkelijk te vull
    Laatst hoorde ik vince the Prince uitspreken
    Dat samengaan beter zou zijn
    Misschien heeft vince een beetje teveel ballen op zijn groote voorhoofd gekregen.
    Maar jullie stadions zijn verouderd en te klein
    En jullie geniale zet om fiscale voordelen te geven heeft alleen maar geleid tot kort succes voor het Europees voetbal
    Maar er spelen nog nauwelijks eigen jeugd bij jullie
    In Nederland word dit soort kunsten gezien als valsspelen.
    Vind ik leuk
    Intel +1312
    maandag 19 november 2018 om 17:34
    Trouwens aandachtshoertje u komt naar hier wat aandacht zoeken, u hebt de ploeg van 74 meegemaakt? Toch beetje zielig dat ge dan op die leeftijd u zo moet gedragen , zegt veel over uzelf zielig mannetje .
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 17:41
    Nee hoor
    Maar ik ben een liefhebber en lijkt me logisch dat je als Nederlander het wk 74 hebt gekeken
    Als je het wil hebben over voetbal moet je er wel wat vanaf weten.

    Dus veel vals spelende belgen tegengekomen in mijn reis door de sport geschiedenis.
    Trouwens bedankt voor je aandacht maar kan je ook ingaan op mijn argumenten over jullie mooie competitie
    Vind ik leuk
    Intel +1312
    maandag 19 november 2018 om 17:56
    Wij staan er al jaren beter voor op Europees vlak jullie hebben alleen Ajax en die hebben ook al genoeg omgekocht ;) . En zoek u eens een vrouw maak kinderen help u medemens u zal veel minder zuur zijn en wat gelukkiger , veel succes vanavond en ga nu maar terug op u Nederlandse site .
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:20
    Oh 1974, juist, dat WK waaraan België normaal had moeten deelnemen in plaats van Nederland?
    Een (schandelijke) scheidsrechterlijke dwaling in de kwalificatie besloot er anders over...

    Om maar te zeggen hoe kort succes en falen bij elkaar liggen :-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 16:05
    Was buitenspel inderdaad maar toen was er nog geen var
    Ik weet dat je het idee hebt dat je door iedereen een oor word aangenaaid maar daar is volgens mij best goede therapie voor.
    Misschien niet in België maar dan ga je maar naar ons land.
    Confrontatie met je grootste vijand is volgens mij het beste.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:57
    Het punt was dus dat België onside scoorde, en deze werd afgekeurd. Wat ben je een kenner. Te weten: ik heb die tijden - in tegenstelling tot jou - zelf NIET meegemaakt en ben beter op de hoogte.

    Doe maar raak hier Martin, nu jullie toch de 2-2 scoorden in de laatste minuut :-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:00
    Nee hoor
    We hebben met geluk gelijk gespeeld
    Maar ik heb het niet live meegemaakt in 74
    Was ik nog lang niet geboren
    Is ook wel bekend in Nederland dat het een geldig doelpunt was
    Vind ik leuk
    Tiglio +1
    maandag 19 november 2018 om 15:19
    127 derby's
    Oranje 55 zeges.
    Duivels 41 zeges.

    Ik had graag de derby der lage landen in de finale van Nations League gezien.
    Vind ik leuk
    Lunam +1629
    maandag 19 november 2018 om 11:52
    Hopelijk kunnen de Hollanders zich deze keer wel plaatsen voor het EK en hopelijk zitten we in dezelfde groep. Dan zullen de Hollanders, die zich al Europees Kampioen wanen, wel gemakkelijk de maat nemen van onze Rode Duivels, althans volgens hun alomgekende arrogante grootspraak.
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:27
    Het bekende verhaaltje
    Blij dat je mijn mening hierover weer hebt bevestigd
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 14:19
    We kunnen niet in dezelde groep zitten. Wr zijn allebei groepshoofd
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:25
    Op het EK zelf kan dit wel weer, afhankelijk van de uefa-ranking bij de loting voor het tornooi ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:07
    Dat wel natuurlijk maar laten we ons eerst maar weer eens kwalificeren. Dat is al moeilijk zat
    Vind ik leuk
    Robbie007 +609
    maandag 19 november 2018 om 11:55
    Laten we vanavond met heel België weer achter Nederland staan, tegen de Duitsers...net zoals de Nederlanders gisteren volledig achter België stonden.
    Duitsland is de nr. 14 van de FIFA-ranking, dat moet toch een hapje zijn voor onze noorderburen met hun topteam!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15963
    maandag 19 november 2018 om 11:56
    Ik vind dat wij als Belgen altijd veel respect toonden voor onze Noorderburen. Vanwaar die dwaze woorden komen, is me een raadsel.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:04
    Da's wat ik me ook bedacht... Toen de belgen het niet goed deden heb ik jaren voor de Nederlandse ploeg gesupporterd! Die goal van Bergkamp tegen Argentinië, ik ging door het dak! De gouden tijden van Ajax vond ik als kind geweldig... En als België uitgeschakeld was op een toernooi ging ik heus niet voor Engeland of Duitsland supporteren, dan telde vooral Nederland! Vreemd en jammer dat er zo een spanning heerst tussen Belgen en Nederlanders...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    maandag 19 november 2018 om 12:07
    Ik heb nooit voor Nederland gesupporterd, maar ook nooit ertegen. Zie niet in waarom...
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:12
    Tja, ik heb ervoor gesupporterd (als België er niet bij of uitgeschakeld was) omdat ze mooi en technisch verzorgd voetbal brachten én omdat ik als Belg toch meer voeling heb met mijn naast buurland dan met een ander continent... Maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
    En tegen een ploeg supporteren vind ik al helemaal absurd!?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    maandag 19 november 2018 om 13:01
    Ik volg je volledig, ook over dat wat je absurd vindt, maar kijk gewoon naar de reacties op onder meer dit forum en je kan alleen maar vaststellen dat er meer anti-supporters dan pro-supporters zijn.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    maandag 19 november 2018 om 12:05
    Bwah, er zijn er ook anderen, en dat is evenzeer waar bij de Nederlanders. Er zit minder verschil op dan dat we soms willen denken.
    Ik heb heel wat Nederlandse vrienden en dat gaat er altijd plagerig aan toe maar is er nooit over. Alleen worden emoties in het voetbal altijd wat uitvergroot. Zal wel iets met hormonen te maken hebben ...
    Vind ik leuk
    vampire81 +1193
    maandag 19 november 2018 om 12:25
    ge moet daar absoluut geen enkel respect voor hebben, waarom in godsnaam?, het compleet en uiterst tegenovergestelde ja, noorderburen: achterlijke dommeriken zijn het

    they are a complete waste of everything you can think of and even far far far worse than that, in het engels, dat verstaat toch minstens zeer ruimschoots 99% van hen helemaal niet, maar frans is nog erger, maar als ge zoals hen echt helemaal niks kunt of weet is dat geen verrassing natuurlijk
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    maandag 19 november 2018 om 13:03
    WoW... Ook geen bruggenbouwer? 😎
    Vind ik leuk
    vampire81 +1193
    maandag 19 november 2018 om 13:12
    met dat soort zeker, nooit
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    maandag 19 november 2018 om 13:16
    Rustig, rustig. Zet je even neer en eet een stukje kaas.
    Of nee, laat maar😂
    Vind ik leuk
    vampire81 +1193
    maandag 19 november 2018 om 14:26
    merci maar ik eet helemaal geen kaas en nee dat heeft niks met nederland te maken
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:32
    Je eet zeker zuurpruimen en bitterkoekjes :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:05
    jezus christus, alsjeblieft zeg.
    We spelen (inderdaad) een draak van een match en plots is iedereen weer tegen Martinez.
    Je weet wel, da's diezelfde vent die ook op het verlanglijstje van Real Madrid staat. én diezelfde vent die op het WK blijkbaar iets revolutionairs op het veld bracht in de match tegen brazilie. én dezelfde kerel die door ons ophanden werd gedragen kort na zijn aanstelling. Een beetje consequent blijven he mensen...
    En onze duivels afkraken? Werkelijk? Herinneren we ons nog de 6-1 nederlaag van PSG tegen Barcelona? Het met 7-1 ingeblikte brazilie door duitsland? Het schaamteloze 7-1 verlies van Standard in Jan Breydel?
    Zijn dat daarom ondertussen slechte ploegen?
    Neen, maar wij duwen al die mensen blijkbaar graag door de modder. Triestig.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 november 2018 om 12:14
    Wel de credits geven aan Jan-met-de-pet waarvan je dit gekopieerd hebt..
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3334
    maandag 19 november 2018 om 13:18
    Serieus? Ik dacht al dat zo opmerkelijk opbouwend was. Leek alsof hij aan de vooravond van 6 december nog iets wou goed maken😂
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15589
    maandag 19 november 2018 om 13:22
    Bij het artikel over de wanprestatie van de rode duivels, de 1ste comment. Had ook dat gedacht eerst, tot ik de reactie van Jan tegen kwam.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5087
    maandag 19 november 2018 om 12:15
    Plagiaat Kurt, mooi gepikt van Jan met de Pet :)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:27
    Mooi Kurt!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:14
    Kunnen ze weer hoog van de toren blazen. Telkens als je er wat sympathie voor begint te krijgen (zoals tijdens hun nuchtere kijk op de zwakkere generatie die ze beseften te hebben), geven ze je meteen weer een reden om dit NIET te hebben; Go Duitsland! 👊
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 17:31
    Het is jammer dat je een stel niet zo slimme Hollanders als maatstaf neemt om iets over het hele volk te zeggen. Wat zegt dat over jou, ouwe Nightwish-fan?
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 22:09
    Als jij van het gezegende jaar 1964 bent, ben ik eerder een jonge Nightwish-fan ;-)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 22:47
    Inderdaad 1964 en ik ben meer een Flooraholic :)
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:11
    Ik apprecieer haar maar vindt haar een trapje lager staan.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 23:28
    Ze hebben allebei hun kwaliteiten maar Floor zingt opera en rock en dat is met Tarja iets minder maar ik hoor ze allebei graag
    Vind ik leuk
    Knightofh +599
    maandag 19 november 2018 om 12:26
    Ze hebben zich lang moeten inhouden... Wat dan weer veel zegt
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 12:43
    Nederland moet niet te hoog van de toren blazen. Sinds 1978 met hun super cruyf en co tot nu hebben ze 1 titeltje gewonnen. Het Europees kampioenschap in duitsland . voor de rest niks gewonnen. En nu spreekt men al van de wereldtitel. Een paar maand geleden werd de ploeg door iedereen met de grind gelijk gemaakt en nu helen dezelfde mensen de ploeg op. Nations league zijn vriendenmatchen die niet tellen. Europees en wereld kampioenschap is enige wat telt.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 17:19
    Laat me alsjeblieft één artikel zien waarin de Nederlanders het over de wereldtitel hebben. En wel een serieus artikel en het was 1974
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:18
    zorg er maar voor dat jullie het ek en wk halen want de laatste keer dat jullie die twee toernooien na mekaar hebben gehaald dateert al van lang geleden!
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:19
    Nederland heeft de laatste zes jaar niet meer meegedaan op top niveau omdat ze geen ploeg hadden of geen spelers die het verschil konden maken. Nu hebben ze drie spelers die het verschil maken en ze denk al dat ze wereldkampioen worden. Beetje veel hoogmoed als je het mij vraagt. Beglië was goed begonnen maar ze dachten dat de buit al binnen was. Ook een paar spelers die niet konden meedoen tegen Zwitserland maakt ook het verschil. Voetbal is voetbal alles kan.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:12
    Welke 3 spelers ?
    Vind ik leuk
    JVR +160
    maandag 19 november 2018 om 13:21
    Nederland heeft eindelijk nog eens 11 voetballers gevonden die het waard zijn om voor hun nationale elftal te spelen en nu gaan ze hun nog eens laten horen... als ik van hen was zou ik nog maar even wachten na vanavond om veel praat te verkopen!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 13:42
    Wij verliezen 1match en we zijn niks waard . De Hollanders winnen 1 match en ze worden wereldkampioen . Wie is er dan arrogant . Tsss
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 14:44
    Het is jammer dat VP een aantal Nederlandse reacties gebruikt om de indruk te wekken dat wij Nederlanders de Belgen uitlachen als ze een keer verliezen. Absolute onzin en opstokerij die niet nodig is. Nog tragischer is dat er mensen zijn die dat niet in perspectief kunnen plaatsen en dan als een malle gaan reageren. Mijn oprechte medelijden
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:20
    En vanavond Duitslând 6-0 winnen tegen die ie arrogante kaaskoppen
    Go Germany go t zal dan al direkt veel minder zijn met hun groot bakkes en kunnen wij is lachen bdway wie heeft er het laatste EK en WK gemist hollandse blaaskaken
    😁😁😁😁😁
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:10
    Wat heeft dit te maken met wat ik schreef ? Maar blijkbaar ben jij gewoon de volgende malle. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dan weer een volwassen reactie kan neerzetten
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:13]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:11
    Waar waren ze weer op het WK....
    Vind ik leuk
    koalaM +271
    maandag 19 november 2018 om 15:31
    Straks wat lachen met de hollanders tegen Duitsland ;)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 23:30
    Nou.....we hebben zeker gelachen
    Vind ik leuk
    BST83 +844
    maandag 19 november 2018 om 16:01
    Jullie zien toch ook wel dat die Martin jullie allemaal op jullie paard gekregen heeft.

    1 Hollander begot!

    Jullie voelen zich vlug aangesproken zeg...
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 18:35
    Ik ben blij dat jij normaal bent en er doorheen kijkt. Mijn complimenten
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 16:09
    Wie was er bij in het WK. van Rusland.
    Juist, België. Geen hollander gezien.
    Als de Hollanders iets winnen in wat voor sport dan ook, wij Belgen kunnen dat allemaal zien op TV in Het nieuws.
    Maar andersom geen belg te zien in jullie nieuws. Alleen leedvermaak. Jullie Hollanders scheiten allemaal hoog van jullie toren. Ik wil met jullie Hollanders niets te maken hebben ( buiten een paar). De meeste van jullie zijn een stelletje zeikers 😤😤😤
    En wij zouden arrogant zijn ......deu....
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 17:24
    Je wilt niks met de Hollanders te maken hebben ? Maar je weet wel dat de meeste Hollanders zeikers zijn ? Blijkbaar wil je er niet mee omgaan maar je kent er heel veel want anders wist je niet dat het allemaal zeikers zijn. Jij bent heel apart of heel dom. En ik bedoel jou he, niet alle Belgen. Gelukkig zijn er ook veel verstandige Belgen en die maken mensen zoals jou ruimschoots goed
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    CobraX +536
    maandag 19 november 2018 om 19:16
    Wat ik vooral opmerk is dat Nederland in een poule zit waarbij 1 ploeg al sinds het WK doodziek is (Duitsland) en waarbij de andere nog volgevreten is door de successen op het WK (Frankrijk). Dus ja, verbaast me niet echt dat Nederland echt gemotiveerd is na het missen van het WK en dus snakt naar goede prestaties.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 19:16]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 23:06
    Inderdaad. Of anders gesteld: Sommige Nederlanders (ik formuleer het goed eh, Pagan1964) vinden ons 5-2 verlies onwaardig als nummer 1 en ons bijgevolg overschat, maar wanneer ze zelf winnen van een al even zwak Frankrijk zou dit een hele prestatie zijn...
    Is dan Zwitserland niet even goed of Frankrijk even 'zwak'?

    Zowel België als Frankrijk zijn over hun top heen, zoveel is duidelijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 23:09]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 23:36
    Ja, je formuleert het goed :) Ik vind dat het kan gebeuren dat je een keer verliest van een ploeg waartegen je het niet verwacht. Alhoewel Zwitserland op het WK ook gelijkspeelde tegen Brazilie. Dus de Zwitsers zijn ook geen koekenbakkers. Je moet er echter niet te zwaar aan tillen, Kan gewoon wel eens gebeuren
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 november 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 19:28
    Gestoorde keeskoppen, Jezus, wat zijn jullie een bende fantasten
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 19:56
    Één solide vraag voor de Hollanders...
    Wanneer Barcelone met 2-4 verliest van Betis, zijn ze dan een slechte ploeg.... We kunnen ook de vergelijking maken met psv... Het wordt tijd dat we nog eens tegen elkaar spelen. Dan kunnen we die Hollanders nog eens op hun plaats zetten. Ze winnen 2 matchen en ze denken dat ze de wereld zijn. België heeft 31 keer op rij niet verloren. Ga er maar aan staan. We kunnen ook de ranking erbij halen,....
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 21:19
    Waar zijn de arrogante Hollanders nu. Ze worden in de pan gehakt door de Duitsers. Deutchland uber alles. Hollanders blijven loosers.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3556
    maandag 19 november 2018 om 23:39
    hahaha, je hebt voor je beurt gepraat. Sta jij ff voor joker. Groepswinnaar hahaha