'Spaanse topploeg wil twee sterkhouders van Club Brugge weghalen uit België'

    'Spaanse topploeg wil twee sterkhouders van Club Brugge weghalen uit België'

    Gepubliceerd: zondag 18 november 2018 om 13:21zo 18-11-2018 om 13:21

    De laatste jaren worden absolute sterkhouders in onze competitie steevast weggehaald door grotere clubs. Ook deze winter/zomer dreigt dat weer te gaan gebeuren. Vooral bij Club Brugge lijken ze te moeten vrezen.

    Eerder raakte al bekend dat Sevilla het gemunt heeft op Sander Berge van KRC Genk. Die zou echter te duur uitvallen voor de Spaanse club. Volgens Deportes ABC deSevilla heeft men bij Club Brugge ook enkele andere opties gevonden.

    Marvelous Nakamba is bijzonder gewild bij de ploeg uit Andalusië. Hij wordt gezien als een goedkopere optie op Berge, die rond de 25 miljoen plus doorverkoop zou moeten kosten. Club Brugge lijkt echter niet van plan om hem deze winter al van de hand te doen.

    Nakamba is niet de enige speler van Club Brugge waaraan Sevilla denkt. Ook Hans Vanaken staat op het lijstje van de Spanjaarden. De middenvelder overtuigt wekelijks in de competitie en deed dat recent ook in de Champions League. Na verschillende keren gescout te zijn, is men bij Sevilla ook overtuigd van zijn kunnen.

    Plaats een reactie

    Dondie +139
    zondag 18 november 2018 om 14:09
    Die betalen nooit in verhouding met de aankoop
    Vind ik leuk
    BVDS +1173
    zondag 18 november 2018 om 14:14
    Neen, Sevilla, rezai is de man die jullie zoeken!!
    Please....
    Vind ik leuk
    freeman +11973
    zondag 18 november 2018 om 14:34
    Nog een jaartje laten rijpen bij Club , eerst nog wat prijzen halen ....
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 14:43
    En ook niet te goedkoop laten gaan
    Vind ik leuk
    freeman +11973
    zondag 18 november 2018 om 15:21
    Dat al zeker niet !
    Vind ik leuk
    Weareleko +97
    zondag 18 november 2018 om 14:49
    In Brugge laten tot de zomer, na een geweldige playoffs, de titel te hebben behaald en dito Europese campagne. Ze dan alleen bij een monsterlijk bod te laten gaan, maar als het kan, liefst niet.
    Vind ik leuk
    freeman +11973
    zondag 18 november 2018 om 15:22
    Uitermate heel veel voorwaarden ......!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:07
    Die titel en dito campagne zullen we toch maar beter eens afwachten denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2268
    zondag 18 november 2018 om 14:50
    Concreet in de belangstelling of om hun lijst aan te vullen met mogelijke transfers via het media sirkus anders transfer som van 25 A 30 mlj op hun hoofd plakken
    Vind ik leuk
    Rebel +1433
    zondag 18 november 2018 om 14:55
    Circus ,Lode
    Vind ik leuk
    Rebel +1433
    zondag 18 november 2018 om 14:53
    Sevilla wil Sander Berge maar kan hem niet betalen optie twee=2 sterk houders van club in de plaats,😂😂😂
    Vind ik leuk
    Vlad +2674
    zondag 18 november 2018 om 15:55
    Kan hem niet betalen vanwege de vraagprijs die Genk er op gekleefd heeft, kunnen bij Club ook gemakkelijk die vraagprijs erop kleven hoor. Wat je vraagt is niet wat je krijgt he, kunt zo op elke speler vraagprijs van 100 miljoen plakken, dan worden ze zo voor bijna elke club onbetaalbaar. Beetje kort door de bocht, uw opmerking, maar geniet ervan zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3883
    zondag 18 november 2018 om 17:16
    Logisch nadenken is niet iedereen gegeven als het over voetbal gaat...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 18:11
    Is ook gewoon een groter talent dan de twee bruggelingen zonder hun tekort te willen doen.
    Vind ik leuk
    Vlad +2674
    zondag 18 november 2018 om 18:18
    De toekomst zal het moeten uit wijzen...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 19:17
    Akkoord
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3883
    zondag 18 november 2018 om 21:00
    Ga ik niet ontkennen, al zou ik bijvoorbeeld altijd liever de Nakamba van vorig jaar in mijn ploeg zien dan Berge dit jaar... dat hij een groot talent is, geen enkele twijfel daarover, maar Naka, die pitbull staat al iets verder in zijn ontwikkeling...
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 23:48
    Nakamba wordt in januari 25 jaar, Berge in februari pas 21 jaar!! Een groot verschil op die leeftijd.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2268
    zondag 18 november 2018 om 16:30
    Clown rebel ge bent ni goe genoeg om in mijn sirkus op te treden
    Vind ik leuk
    purple +801
    zondag 18 november 2018 om 18:45
    het is circus ....
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +2268
    zondag 18 november 2018 om 20:05
    Dank u om mee te spelen
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3348
    zondag 18 november 2018 om 21:33
    of spellen? ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:14
    STOP met onze beste spelers te koppelen of gemarchadeerd van de beste spelers aan buitenlanders.Supporters hebben er geen belang bij.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 22:12
    Zijn het weer solden bij Club Brugge? Waarom zou Berge duurder verkocht worden dan Vanaken ??? Ze zouden beter minder bescheiden zijn in Brugge en de prijs hoog houden ... kwaliteit moet vergoed worden en hij is momenteel de beste !!!
    Vind ik leuk
    vampire81 +1199
    maandag 19 november 2018 om 16:18
    ik vind dat brugge voor nakamba zeker en vast evenveel mag vragen als genk voor berge, nakamba moet absoluut niet onderdoen voor berge, de ene is zeker niet meer noch minder dan de andere
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws