Kogel door de kerk: geen straf voor Carcela en Wesley

    Kogel door de kerk: geen straf voor Carcela en Wesley

    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:52

    Medhi Carcela en Wesley Moraes zijn dit weekend 'gewoon' inzetbaar voor respectievelijk Standard en Club Brugge. Dat heeft de Geschillencommissie in hoger beroep bepaald. 

    ''De Beroepsgeschillencommissie sprak zich vandaag uit over het dossier dat door de Evocatiecommissie werd doorgestuurd om de mogelijkheid te analyseren om de oude indicatieve tabel te gebruiken. Deze stelde vast dat een dergelijke toepassing reglementair niet mogelijk is en gaf dus geen sanctie aan onze speler die bijgevolg niet geschorst zal zijn'', deelde Standard het positieve nieuws mee via haar webstek.

    Kort daarop bevestigde de Belgische Voetbalbond dat ook Wesley geen straf krijgt opgelegd. Ivan Leko kan vrijdagavond tegen Waasland-Beveren een beroep doen op de Braziliaanse spits. 

    Plaats een reactie

    dakcota +4426
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:59
    Schandalig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:15
    Degene. Die Wesley in een greep hield en de fout van Wesley uitlokte diende ook gestraft
    Vind ik leuk
    dakcota +4426
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:30
    ja want dat rechtvaardigt het ofwat? doe niet belachelijk.
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:48
    Wat voor rare kronkels maken gedachten daar in uw hoofd?
    Vind ik leuk
    Tornado79 +947
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:08
    De grote kronkel die gemaakt wordt is vooral dat deze slaande beweging om iemand af te houden, door anti-Club-aanhangers nu als een elleboogstoot van de ergste soort wordt gecatalogeerd.
    Hij verdiende een straf, 6 weken was zelfs met de indicatieve tabel te veel. De twee weken die hij nu kreeg te licht, maar wettelijk kon men niet anders dan de spelers vrijspreken.
    Graag einde discussie en op naar de huidige speeldag...
    Vind ik leuk
    Smuuw +763
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:11
    Anti of niet, zelfs bij men favoriete club geef je zoiets toe. Het is niet omdat iemand u lokt dat je moet meegaan. Dat is toch vaak het spelletje op het veld; fouten lokken. De speler (aanvaller) moet er maar niet te hard ons opgaan. Maar als je zoiets niet kunt toegeven moet best ook niet debateren daarvoor is er politiek.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:01
    Ik weet niet wat ik hier allemaal lees. Hoe kan je dit nog rechtvaardigen. Ik begin een dégoût te krijgen van voetbal, hoe rot is deze sport geworden
    Vind ik leuk
    Zero123 +662
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:31
    Want schorsen na een overtreden van twee maand geleden is wel rechtvaardig natuurlijk.
    Hang eens het kind niet uit.
    Vind ik leuk
    Peed +311
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:58
    Ehm ? Ga je dat ook zeggen aan pakweg de Politierechtbank ? "Tis 6 maanden geleden, dus waar zevert ge nog over, mijnheer de juge". Ook subjectiviteit zou zijn grenzen moeten kennen ...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:36
    In de politierechtbank moet je daar idd niet mee afkomen, gewoon voor de simpele reden dat er geen enkele zaak zo snel voor komt.
    Als 99 dossiers voor de geschillencommissie 1 week duren voor ze afgesloten worden en deze 3 maand, kan je zeggen dat de redelijke termijn is overschreden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:46
    Als het in jullie kraam past en jullie voordeel oplevert is zo een uitspraak gerechtvaardigd.
    Neen, het zijn juristen die de zaak hebben getrokken.
    Deze uitspraak van deze geschillencommissie hoger beroep = laks
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:06
    In ons voordeel? Tja, die 4 matchen is zoveel bagger niet waard hoor. Op het moment van de feiten had zowat geen enkele clubsupporter problemen met een strenge straf maar dan begon dat circus.... Ik had ook veel liever gewoon de schorsing gezien op het moment dat het moest want die schorsing verdiende hij wel, daar is geen discussie over...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:04
    @ zéro. Hier de dikke nul nog eens. Ik zou het u nog eens kunnen uitleggen maar bij u ga ik daar geen moeite voor doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    Toca +37095
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:31
    De bond is dus niet paars. Vraag me af wat die onnozelaars zeggen die dat al weken schreven.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:35
    De bond is gestreept! Met bolletjes. Ik weet niet in welke kleuren, maar wel dat ze pijn doen aan de ogen...
    Vind ik leuk
    Toca +37095
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:37
    Perfect antwoord Geert. Het was uiteraard ook niet tegen of over u 😉
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:40
    Toca, ik pak nooit een uitspraak van jou persoonlijk.
    Ik vind het wel jammer dat er altijd gezeverd wordt over de zgn kleur van de bond. Ondertussen moge toch duidelijk geworden zijn dat de enige kleur die de bond draagt die van de incompetentie is.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    Toca +37095
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:41
    Dat is zo. Maar weinig mensen doen moeite om het te willen begrijpen.
    Vind ik leuk
    Smuuw +763
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:13
    @toca begrijpen is een kunst
    Vind ik leuk
    Peed +311
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:59
    Zeer zinnige uitspraak !
    Vind ik leuk
    dakcota +4426
    zaterdag 20 oktober 2018 om 12:48
    gestreept ja. maar sowieso zal eraltijd blauwzwart bijzitten zolang de vicevoorzitter van brugge is... belachelijker kan bijna niet.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    zaterdag 20 oktober 2018 om 17:03
    Dit is net de zienswijze waar zowel Toca als ikzelf me tegen verzetten. Anderlecht is net zo verweven in de bondsinstanties dan dat Club dit is, als het al niet meer is. Dus als je de Club-mandatarissen van voorkeuren beschuldigd, wees dan tenminste zo eerlijk om ook Sporting over diezelfde kam te scheren. Er is niet zoiets als een paarse bond, er is evenmin zoiets als een blauwe bond.
    Er is wel zoiets als een blinde supporter...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    dakcota +4426
    maandag 22 oktober 2018 om 14:01
    sure. verhaege doet niets waarvan brugge beter van wordt. sure. Blind ben je inderdaad wel
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    maandag 22 oktober 2018 om 15:23
    Kan je ook iets concreets geven? Of blijft het bij oeverloos gewauwel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:45
    Rechtvaardigheid... Schuld ligt bij de bond en nergens elders.. Ga daar je gram halen..
    Vind ik leuk
    JanB +5981
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:00
    Logische en billijke beslissing na al die weken
    Vind ik leuk
    sporting +193
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:06
    Dat meen je toch niet,ze verdienen alle 4 een schorsing. Dat ze het in beroep gaan eens afschaffen. Ze gaan vrijuit omwille van procedurefout, schandzlig
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:10
    Wesley heeft een schorsing gehad... 2 weken... want hij heeft al 2 weken eind augustus gezeten...
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:50
    Maar die 2 weken staan niet in verhouding tot de overtreding die hij gemaakt heeft hé.
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:24
    Volledig waar. Heel da systeem deugd niet. Moesten van in begin duidelijk geweest zijn
    Vind ik leuk
    Tornado79 +947
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:10
    Uw Nederlands deugT ook niet... moet je daarom ook van fora verbannen worden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:18
    Hier ze, de taalkundige boer.
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:34
    Idd boer 1e klas... hem niet gezien daarjuist met zin ploeg.. merci e1😂
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:35
    Commentaar ja? U niet gezien daarjuist... En ja een foutje... kan gebeuren. Belachelijk....
    Vind ik leuk
    pitroken +109
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:21
    de 2de jil de bilde,boks kampioen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:50
    En onterecht dus..dient gerecupereerd.
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +369
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:12
    Ik begrijp wat je zegt maar wat als er idd. niet zoiets zou bestaan als "procedurefouten". Hoeveel spelers (en mensen in het algemeen als je de lijn doortrekt) zouden er dan niet veroordeeld worden op basis van geschonden regels en wetten... De schande ligt bij het systeem in deze, niet de spelers en de clubs.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:18
    Ook degene die fouten uitlokt in het gewone leven is ook strafbaar. Waarom niet op een voetbalveld
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +369
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:22
    Da's net wat ik bedoel. Lees mijn aparte thread verder even aub. Daarin haal ik net aan dat de regels zelf aan verandering toe zijn. Uitlokking is daar een mooi voorbeel van. Zou duidelijk moeten omschreven staan en evenzeer bestraft.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:04
    Wat is het volgende? Dat iemand die veel dribbelt, en onderuit geschopt wordt, moet gestraft worden want hij heeft het uitgelokt. Man man.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:22
    Dribbelen is niet tegen de regels, aan iemand gaan hangen is dat wel, daar zit toch een klein verschil in
    Vind ik leuk
    Smuuw +763
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:16
    Lokken hoort bij elke sport man wat zit je nu te vertellen. Fouten lokken hoor bij het mentale aspect van de competitie en dan spreek ik over alle fouten die tijdens een contact sport
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:16
    Iedereen heeft recht op beroep,
    Jij toch ook als je thuid straf krijgt van je vrouw
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:05
    Inderdaad maar vranjes kon niet rap genoeg gestraft worden.
    Vind ik leuk
    JanB +5981
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:24
    Als je in een burgerlijke rechtbank wordt veroordeeld en er zijn procedurefouten, dan wordt de zaak herroepen
    Bovendien bestaat er ook nog iets als een 'onredelijke termijn'
    Zaken beslechten medio oktober welke begin augustus plaats vonden, lijkt me nogal wraakroepend
    Hier is slechts één schuldige en dit is de voetbalbond
    Over het feit dat ze een schorsing verdienden kan ik je volmondig bijtreden, maar er zijn ook nog "rechtsregels" te volgen
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:49
    Helemaal niet...procedure fouten zijn hier niet aan de orde.

    Vrij op basis van een niet-bestaande tabel.. Niets met de procedure te maken maar met de grond van de zaak.

    We leven in een rechtstaat en niet in een paarse bananenrepubliek.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10043
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:52
    Straffeloosheid omwille van desorganisatie...is niet voor een bananenrepubliek? En daar moet niet noodzakelijk een kleur bij staan...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:08
    Het ergst van al is dat op het moment zelf zowat iedere clubsupporter het eens was met een zware straf, maar dat was voor dat hele circus...
    Nu, hij start al niet vandaag, da's dus al minstens een halve match "schorsing" dat hij bij die 2 andere al heeft gedaan... 😉
    Vind ik leuk
    Peed +311
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:02
    Een INDICATIEVE tabel, lees een richtinggevend niet-verplicht te volgen tabel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:29
    Neen... Indicatief staat voor maatstaf..

    Probleem was dat de gehanteerde niet gestemd geweest is,, dus onbestaande..

    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:51
    Logisch zou ik het nu toch ook niet echt noemen.
    Vind ik leuk
    camargue +2550
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:01
    Ik denk dat ze daar bij de KBVB ook best iedereen buitengooien, want dit raakt kant noch wal! Wat een bende onbekwame mensen zitten daar allemaal!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15152
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:03
    Al diene cinema om dan tot deze conclusie te komen.. Overkill much.
    Vind ik leuk
    Roach +1742
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:06
    Das straf...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1954
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
    Normaal procedure fout dus vrijspraak maar wesley heeft toch een lichte straf van 2 weken ondergaan het heeft dan ook geen zin om hier weer een ganse week over te palaberen. Amen en UIT.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Marcooo +8
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
    Dit is waar het voetbal kappt aan gaat .weer een bewijs dat er een groot verschil is tussen bij welke club je hoort. We zullen volgende week ook een ere haag maken voor de voetbalbond zodat de paus hun heilig kan verklaren
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1954
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:22
    De paus en heilig??? Gezien zijn achterban zal het meer schijn zijn
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    Reagens +2199
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
    Incompetent en rot tot op het bot.
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +369
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:15
    Kort vraagje...zou je ook zo reageren als de spelers in kwestie niet bij Club of Standard zouden spelen...logische reactie hoor, daar niet van.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15152
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:19
    In het geval van Reagens kan ik confirmeren dat hij dat ook in die gevallen zou schrijven.
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +369
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:24
    Vandaar dat ik het "vraag" hé ;-)
    Ik ben alleen niet akkoord met de stelling. We zitten hier niet in een of andere schurkenstaat waar mensen "verdwijnen" als ze een beetje dissident doen. Ik zou het toch iets minder krachtig formuleren.
    Vind ik leuk
    SD +9467
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:09
    Eerlijke beslissing want er werd een tabel gehanteerd die niet rechtsgeldig was. Club mag nu een ferme pint betalen aan de advocaat van Standard.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1954
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:15
    Daar ben ik het met u eens schol
    Vind ik leuk
    TageMeister +5061
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:16
    Wat doe je let degene die wel gestraft zijn?
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:08
    Dat is niet erg want die spelen niet in Brugge.
    Vind ik leuk
    Zero123 +662
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:27
    Kom geef wat van die zoute traantjes hier 😂.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:59
    Toch wel: Wesley.
    Ik weet het, het klinkt wrang.
    Echt, ik vraag me stilaan af waarom ik het voetbal nog zo wil volgen...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:19
    Toch ene supporter van Brugge die nuchter genoeg is om te zien dat zoiets niet meer kan. Ik vond rode kaart en schorsing van Vranjes toen heel terecht. Maar als ik zie wat er nu gebeurt...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:07
    Als jij niet denkt dat ik de enige Club-fan ben die zo is beloof ik dat ik niet ga denken dat jij de enige nuchtere Sporting-fan bent 😁
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:54
    2 weken bonus voor Wesley.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1954
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:33
    Goei vraag wat met de 2 strafdagen van wesley krijgt hij nu een waardebon, de volgende keer gestraft waardebon gebruiken en in mindering brengen
    Vind ik leuk
    TageMeister +5061
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:13
    Competitie vervalsing! Andere zijn zo wel gestraft...
    Vind ik leuk
    Vlad +2297
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:45
    Het probleem is dat de straf niet meteen rechtsgeldig en uitvoerbaar was, een straf uitzitten in oktober die in augustus moest worden uitgevoerd is evenzeer competitievervalsing, want dan zijn het weer andere ploegen die er kunnen van profiteren. Er is hier maar één schuldige en dat is de voetbalbond die het niet te nauw met de reglementering had genomen en niet gerekend had op een clevere advocaat van Standard. Wesley profiteert hiervan mee, maar het is niet door de advocaat van Club dat de straf gecanceled wordt. Men had van zodra de fout boven water kwam alle schorsingen moeten uitstellen tot na de nieuwe uitspraak.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:23
    Met uw laatste zin kan ik leven. Maar wat nu gebeurt, de ene wel en de andere niet begint heel verdacht te lijken na al wat de laatste 2 weken gebeurd is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:14
    Die commissie is de zoveelste "flater" van de Belg.Voetbalbond...inderdaad stelletje onbekwame (vetbetaalde?)onbenullen...maar ze konden na al die tijd toch geen andere beslissing nemen : dus toch nog beetje logisch...en ja er moeten nog VEEL stallen uitgemest bij de voetbalbond...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15152
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:17
    De Belgische rechtsgang is als de scène met de deur die gebarricadeerd wordt in The Big Lebowski.
    Vind ik leuk
    Fie +150
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:18
    Allez waar zit hij nu? Onzen Vuud? Hij heeft nu een antwoord ;-)
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:59
    Die vraagt zich NOG STEEDS AF of Wesley geschorst is .
    Heeft een echt " Wesley-geschorst-complex " ! :-)
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:24
    Ik denk dat em nu velle jossen noemt, wss geblokt met zijn ander account...
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +369
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:19
    Als ik de meeste reacties lees dan merk ik veelal enkel maar frustratie omdat het spelers zijn van een andere club dan de hunne. Zet de ploeg-bril even af aub en zet de "voetbal-bril" even op. Niet de comissie is fout (ook al zal niet iedereen daar competent zijn, zoals overal trouwens) maar de regels zelf zijn het probleem. Deze dateren vaak nog uit de jaren stillekes en zouden eens door de juiste mensen moeten bekeken en herzien worden. Wie die "juiste" mensen dan weer zijn is een andere vers.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:15
    Ge moet de rollen niet omdraaien. Het zijn net die supporters die moord en brand schreeuwden dat vranjes moest geschorst worden, die het nu normaal vinden dat Wesley na een schandalige overtreding vrijuit gaat.
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:26
    Is niet normaal voor vrijuit gaan. En had liever vranjes niet geschorst gezien. Waren dan nog matchen da je met 10 zou eindigen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:23
    Degoutant..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:39
    Dat het achterpoortje toevallig door een advocaat van Standard is gevonden en die van Brugge ook deze weg inslaat is zeer triest . Begin ook voetbal een zielig spelletje te vinden .
    Vind ik leuk
    jericho666 +2349
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:32
    Das al 1 soap minder
    Vind ik leuk
    hoekschop +2632
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:38
    Had niet anders verwacht. Donkerrode kaarten die niet bestraft worden. Toch wel een beetje competitievervalsing. Maar een beetje meer of minder competitievervalsing, wat maakt het allemaal nog uit?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:45
    justice has spoken!! (y)
    Vind ik leuk
    ROBSON +2956
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:58
    Eindelijk duidelijkheid. Einde soap. Wesley had nog twee weken schorsing verdiend.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:01
    Sorry maar dit is een echte schande...MAFFIA
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:04]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3035
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:26
    Je beseft toch dat dit hele spelleke in gang is gezet door de advocaat van Standard? Dus de maffia zit dus bijgevolg in Luik?
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:17
    Allée de volgende...ik zeg toch dat de manier van handelen voor BEIDE gevallen niet gerechtvaardigd is maar jij leest alleen wat je wil lezen...dat de maffia zit waar ze wil in Luik jazeker maar Brugge met Bartje vleesklak op kop zeker..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:11
    Vraagje : heeft Wesley nu een bonus van twee weken? ⚽️⚽️
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:14
    Nee die moet ne nacht gaan zitten just gelijk zijne trainer
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:17
    Krijgt Dan twee weken en een nacht gratis..lijkt mij maar fair...

    Daar doen we het voor ..fair play
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:26
    Ja fair play, daar kennen ze in Brugge alles van, arm schaap zwaai nog wat met uw artikels jongen..🤪🤪
    Vind ik leuk
    Zero123 +662
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:29
    Heerlijk 😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:41
    We leven minstens toch nog in een rechtstaat ondanks die,a'lecht-bleiters die denken dat zij het warm water uitgevonden hebben..

    En het is Standard die de kat de bel aangebonden heeft. Als het geldt voor standard dan voor iedereen..dat is FairPlay..tot spijt van wie het benijdt..

    En het zou nog correcter zijn dat deze die onrechtmatig gestraft werden daarvoor vergoed wordt.

    Geen wedstrijdpremies, negatieve publicteit, etc..
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:50
    Blablablablablabla , just een schaap gelijk ik gezegd heb...begint afgezaagd te worden mevrouw Gaby
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:58
    T is Mijnheer maar heb leren leven met Je fouten
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:02
    A bon, Gaby klinkt idd zeer mannelijk of ge hebt u misschien laten opereren 😉 , excuses dan
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:24
    Kingambo, Gaby was vroeger misdienaar en noemde Gabrïel. Toen de pastoor niet van zijn kontje kon blijven wist hij wat er verkeerd aan hem was. Sindsdien noemt hij Gaby...lol
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:34
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:56
    Marginale sukkel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:55
    Ben Gaby gedoopt..staat op mijn ID? Ok zoN liever dan een King wat dat ge niet zijt..
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:03
    Gaby rustig man..uw zinsconstructies moet toch nog aan gewerkt worden, begin eerst met onderwerp, dan werkwoord vervolgens een lijdend vw smijt er desnoods nog een mewerkend vw of een bijwoord tussen maar aub zet ze in de goede volgorde want van bovenstaande zin krijg ik kop noch staart...in wat had gij nu weer ne master ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:07
    Ben afgestudeerd toen universitaire diploma's .s nog waarde hadden en marginalen zoals U geen kans op succes hadden wegens te beperkte menselijke inzichten
    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:12
    Ge bedoelt wanneer ze de diploma’s nog gratis weggaven met ne pot gloriol?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:17
    Huhuhuuhuh

    Toen ze nog licentiaat heten en vooraleer die bekakte Pisa-normen het niveau naar beneden haalde. ..

    De zifting was al gebeurd voor ge toekwam. Niet bekwaam, thuisblijven..

    En na eerste jaar terug 2/3 afvoeren. En geen pakske Op uwe rug. Erdoor of gebuisd.

    Vind ik leuk
    Kingambo +1710
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:24
    Amaai zeg interessant, gij behoorde dus bij die 66 percent ...wa zei uw moeke, was ze kwaad
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:31
    84 in eerste zit en 109 na tweede zit op 256

    En was bij de groep die,mocht overgaan.... Erg hé...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:16
    zwijgt toch maar best over diplomaatjes gij :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:19
    K wil ze nog ne keer naast de uwe leggen..marginale,mierenneuker.

    Zesde metaal of zo?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:27
    En het schelden gaat verder lol. Uzelf zo belachelijk maken en het nog niet door hebben. Ja man, ferm gestudeerd hebt gij blijkbaar. Een diploma zegt niks over competenties, dat opent eventueel wat deuren, that's it.

    Newsflash den helft op dit forum zit met een universitair diploma. Alleen zijn die zo dom niet om er zo mee te koop te lopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:30
    Wie begint er met te neuten? Zagevent. Echt niets anders toen dan mensen af te kammen die geen paars zeiken?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:34
    Beginnen met neuten? Nog niet door dat je hier aanzien wordt als de grootste zaag op deze site? Kennis begint met zelfkennis. Nog veel werk blijkbaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:23
    Haal de balk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:00
    Neen, toen ze de omvang zagen hebben ze het maar zo gelaten.

    Uit welk marginaal gat zijt gij gekropen, king van mijn Kl..
    Vind ik leuk
    fsd +61
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:53
    vonden je ouders het erg toen je geboren werd en ze hebben je onmiddellijk met je bakkes op de grond laten vallen....
    lelijke aap
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:57
    Je wegsteken achter de zoveelste pseudo zegt veel over je..romain carron...
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:19
    Gaby is een travestiet!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:58
    En gij Diego uit high Chapparal. De lelijkste stalknecht van uren in t rond... K neem aan dat uw ouders zich daar op gebaseerd hebben toen ze u voor de eerste keer zagen..
    Vind ik leuk
    Diego A M +3596
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:33
    Foei Gaby toch. En ik durf het bijna niet schrijven met uw master diploma maar het is high chaparral! 😁😁😁
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 21:37]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    zaterdag 20 oktober 2018 om 00:51
    Gaby die checkt nu zijn bronnen (oeps schrijffout) woehahahah
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:21
    Aan het niveau dat er met u discussie gevoerd wordt, weet jan en alleman hier dat uw universitaire diploma niks voorstelt mijn beste. Waar je wel goed in zijt is wild om je heen roepen en mensen uitmaken (typisch gedrag van personen die geen discussie kunnen winnen), was dat de hoge waarde die licentiaat destijds hadden? Ge moogt er fier op zijn lol
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 21:39]
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:32
    ik gok op transgender.

    Hey Bo

    https://www.youtube.com/watch?v=CR49Q6W6wXY
    Vind ik leuk
    hoekschop +2632
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:20
    Groot gelijk Gaby, eigenlijk zou Wesley vergoed moeten worden voor die 2 speeldagen die hij geschorst geweest is. Vergoed via een rekening van een Servische makelaar ofzo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 18:27
    T mag ook via de gewone weg...
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    zaterdag 20 oktober 2018 om 02:26
    "Als het geldt voor standard dan voor iedereen..dat is FairPlay"

    Misschien toch nog eens opzoeken wat FairPlay nu juist wil zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:57
    FairPlay is voor,iedereen gelijk...Voilà..

    Wat geldt voor de ene geldt voor de andere...

    Nog iets?
    Vind ik leuk
    MrComment +1911
    donderdag 25 oktober 2018 om 12:09
    Dat is niet wat fair play wil zeggen. Neem er eens een woordenboek op na.
    Vind ik leuk
    donderdag 25 oktober 2018 om 12:22
    Heb ik al lang gedaan,

    Voor iedereen gelijke regels die gelijk toegepast worden teneinde her spelplezier en veiligheid te verhogen.

    Voilà..

    Nog iets om over te netten meester zaagmeel..?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4454
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:08
    Bij zijn belangrijk licentiaat die toen veel waarde had, hebben ze hem nooit geleerd wat fair play is.

    Mr comment je kent het principe van een dorpsidioot. Awel VP heeft er ook eentje.
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:22
    Beiden moesten geschorst worden. Niet meer en niet minder. Maar nu te laat er voor. Als ze nu schorsen kunnen de andere ploegen waar deze spelers tegen gespeeld hebben spreken van competitie vervalsing. Heel die tabel trekt op niets
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:38]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:38
    Idd, maar dan ook meteen na de feiten, geen 2 maand later. Eender wat de uitspraak was geweest, het zou nooit meer een correcte geweest kunnen zijn.
    Het voetbal is alweer de grote verliezer.
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:39
    Was dat dat ik ook zei. Nu te laat ervoor.
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:32
    Eindelijk gerechtigheid
    Vind ik leuk
    Zero123 +662
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:32
    Waar is vuud rormer/mesley woraes/velle jossen??? 😁😆
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:44
    Zit in een hoekske,te bleiten...kwaad voor zoveel rechtvaardigheid..
    Vind ik leuk
    fsd +61
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:50
    is nu fsd geworden, dan kunnen jullie nog gaan janken zodat de losers van vp het account eraf kunnen zwieren!!!!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:36
    Serieus? Is hier al die zever van de laatste weken voor nodig geweest?
    Jezelf belachelijk maken wordt door de bond tot kunst verheven...
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3875
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:38
    Einde soap. Laat het nu maar los. Content of niet.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3131
    vrijdag 19 oktober 2018 om 17:43
    Mooie reactie van een supporter wiens ploeg in dit verhaal als enige echt benadeeld werd...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 21:57
    Allé dat hebben de advocaten van Standard en Club weer mooi geregeld, fraai noem ik dat.... Het moest eens een speler van Eupen zijn, het zal dan wel anders verlopen zijn. Niet alleen een klucht maar ook pure schande... Verhaeghe buiten.... NU!!!!!
    Vind ik leuk
    tom1981 +526
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:57
    Was advocaat van Standard.. Nu nog schorsen was nog meer vervalsing. Ze moesten in begin hun schorsing gekregen hebben.
    Vind ik leuk
    fsd +61
    vrijdag 19 oktober 2018 om 22:49
    deze schande kan er nog wel bij!!!!
    Vind ik leuk
    Gimini +719
    zaterdag 20 oktober 2018 om 01:23
    Belgenmop nr 2,964,0.......lol
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws