Gewaagde keuze van Leko krijgt applaus: 'Chapeau'

    Gewaagde keuze van Leko krijgt applaus: 'Chapeau'

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 22:25di 18-09-2018 om 22:25

    Tegen Dortmund pakte Ivan Leko uit met een enorme verrassing. Hij dropte Thibault Vlietinck in de basis. Na zestig minuten kreeg de youngster een applausvervanging. Het publiek genoot van het basisdebuut van Vlietinck. 

    Poll

    Welk cijfer geef je Vlietinck voor zijn match tegen Dortmund?

    (203 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 22:49
    Goeie match van Vlietinck niks op aan te merken
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:53
    Wesley moest eraf ,gvd wanneer ga je da zien leko ga niet op de man
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:09
    Blijkbaar ken je niks van voetbal .
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    dinsdag 18 september 2018 om 23:18
    Ingrid of Erwin kent er meer van dan ge denkt. Wesley was in mijn ogen eveneens de zwakste Bruggeling op de mat.
    Maar om on topic te blijven: die Vlietinck was samen met de andere flank Danjuma het betere wat er liep. Het verschil met Cools was jammergenoeg vrij groot.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:32
    Wesley zwak? Was de reden waarom Dortmund 2a3 man achteraan hield en bij omschakeling in paniek sloeg om hem het terugkaatsen te beletten. Sterke match op zijn positie.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    dinsdag 18 september 2018 om 23:41
    De reden waarom Dortmund 3 man achteraan hield was omdat ze kwamen voor een puntje naar Brugge. Ze gingen nooit voluit in de aanval op zoek naar een doelpunt. Hun geluk heeft er anders over beslist voor hen want ze kregen het cadeau.
    En als jij Wesley sterk vond spelen dan zagen wij een andere wedstrijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:52
    Dan weet ik ni welke match gij gezien hebt... maar wesley speelde weer een topmatch! Op deze manier blijft hij niet lang bij club!
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1355
    woensdag 19 september 2018 om 00:36
    Kun je me een fase doorgeven waar hij echt gevaarlijk was?
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3849
    woensdag 19 september 2018 om 00:48
    De zwakste Bruggeling? Euhm, niet gezien hoe vaak hij de bal heeft bijgehouden en dan met een goeie pass de aanval op gang bracht? Hij speelde een bere match en was samen met van aken een uitblinker!
    Wesley is een targetspits, en in die rol speelt hij ongelooflijk goed voor een 21 jarige!
    Vind ik leuk
    agdh +1598
    dinsdag 18 september 2018 om 23:14
    Ja Cools mag zn tenen gaan uitkuisen als em zijn basisplaats niet wilt kwijt geraken aan Vlietinck! Prachtig CL debuut!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:02
    Vlietinck één verademing.

    Spijtig dat Groeneveld zijn pijp ook iedere keer uit is na één uur.. En niemand die het ziet..

    Heeft nog geen enkele nuttige tweede helft gespeeld in JPL..

    Hebben wel één killer nodig zoals Jovanavic..

    Gemiste kans...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 15:20
    maar die jovanovic zie je ook maar 1 helft, dus, wat is je punt??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws