Journaliste Taspinar: “Ik wist niet dat dit gevoelig lag bij niet-Club-fans”

    Journaliste Taspinar: “Ik wist niet dat dit gevoelig lag bij niet-Club-fans”

    dinsdag 18 september 2018 om 07:43

    Club Brugge neemt het in de eerste speelronde van de Champions League op tegen Borussia Dortmund. Journaliste Fatma Taspinar van de VRT komt nu ook op Twitter met een opvallende boodschap.

    Tijdens een aankondiging van de Champions League-wedstrijd tijdens het nieuws op één droeg Taspinar de clubkleuren van Blauw-Zwart. “Met deze tweet wil ik mij distantiëren van de zweem van partijdigheid die ik mogelijk heb uitgestraald door mijn klederdracht vanavond”, vertelt Taspinar op sociale media.

    “Ik was mij er niet bewust van dat dit gevoelig kon liggen bij niet-Club fans. Excuses aan iedereen die ik heb gekwetst”, aldus Taspinar.

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 07:51
    Hoe belachelijk dat ze zich hiervoor moet verontschuldigen... Al dat politiek correct gedoe en neutraal zijn... We mogen sowieso al geen mening meer uiten, stel u voor dat we dan nog eens per ongeluk een en onbewust iets zouden uiten dat lijkt op een mening!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    dinsdag 18 september 2018 om 09:40
    Zoek maar eens een kleur die niet aan een club gelinkt kan worden. Moet ze een frisse combinatie gaan zoeken van roze en geel...
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1600
    dinsdag 18 september 2018 om 11:52
    Roze? Is dat niet het uitpakske van Anderlecht?😉
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 11:53]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:21
    Een paars kleurtje staat haar ook zeer goed. Welke kleur staat haar niet.
    Vind ik leuk
    K1908 +620
    dinsdag 18 september 2018 om 10:16
    Ze kon gisteren ook blauw-zwart aan doen.
    Ik vind het zelf echt niet erg, maar als je zo'n onderdeel in het nieuws moet voordragen, kan je dit wel perfect voorspellen.

    Mensen zijn nu eenmaal zo kleingeestig..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:20
    Politiek correct gedoe. Wat EEG jij daar. Laat dat correct maar schrappen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:51
    Vreemd dat je dat als journaliste niet weet dat neutraliteit in het nieuws belangrijk is ... 🤔😒
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:54
    Wat is daar mis mee.. de volgende keer invpaarse kleuren of zndere
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 07:54
    Zonder lijkt me idd het meest objectief, Fatma 😜
    Vind ik leuk
    Dissimo +11
    dinsdag 18 september 2018 om 12:59
    dus dan maar zonder kledij...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:53
    De volgende keer in het paars wit, rood of andere clubkleuren.
    Zo zal je mierenneukers die Vlaanderen rijk is tevreden stellen.
    Heb je al commentaar gegeven op de zwarte schoenen met blauwe veters rijden de match van RSCA tegen club
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:58]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 07:54
    Hoho! Nu wordt het heel erg! Je mag duidelijk oppassen wat je draagt blijkbaar! Belachelijk!

    Dus vanaf nu
    Geen paars kleedje met witte schoenen
    Rode pull met een wit jasje
    Geen rode broek met groene pumps
    .....

    Waar gaan we naar toe?

    PS zelfs als Anderlechtsupporter weet ik Fatma te smaken met haar gekozen combinatie! Knap kind toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 08:00]
    Vind ik leuk
    Toca +33526
    dinsdag 18 september 2018 om 08:03
    Nu ik dit lees valt mijn euro dat ik ook een blauwe polo aan heb. Aan iedereen die mij kent sorry dat ik jullie kwets door deze carnavalskledij. 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 08:09
    De supporters eisen nu een rituele verbranding van alle blauwe kledij uit Toca zijn kast! 😂
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6165
    dinsdag 18 september 2018 om 08:50
    En graag op Youtube te plaatsen zodat er bewijzen zijn! ;-)
    Vind ik leuk
    Olli +268
    dinsdag 18 september 2018 om 12:26
    Terwijl je ze draagt! 😂
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    dinsdag 18 september 2018 om 09:42
    Ach Toca, wat zou het leven zijn zonder Prins Carnaval?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 10:13
    Wat heeft Coucke hiermee te maken? 😉
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    dinsdag 18 september 2018 om 13:04
    Laat ons afspreken dat ik voortaan de grapjes over Coeckie maak en jij die over BVH; het wordt anders te verwarrend voor me 😁.
    Succes tegen Trnava donderdag!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 13:08
    Thx, maar eerst concentreren op deze avond! Cruciaal jaar willen we onze Europese ranking bewaren! Alle Belgische ploegen zullen daar hun steentje in moeten bijdragen en dus in eigen belang supporteren we voor alle Belgische clubs! Brugge mag straks de spits afbijten, doe het goed! Succes
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:51
    Zolang je maar je roze tutu niet vergeet te dragen is het ok.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1154
    dinsdag 18 september 2018 om 08:09
    wacht als ze UEFA beker moet aankondigen: nog meer ploegen om rekening mee te houden😅
    Vind ik leuk
    mapolean +656
    dinsdag 18 september 2018 om 08:35
    Amai... Met de verkiezingen in aantocht wordt het lastig voor de reporters en nieuwslezers...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:38
    Ze staat er beeldig mee...

    Sproetjes en blauw/zwart..de nieuwe mode...
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2605
    dinsdag 18 september 2018 om 09:28
    Heb onlangs nog een Mauve trui gekocht,
    Ik zal deze dus maar te koop aanbieden op eBay
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2581
    dinsdag 18 september 2018 om 09:42
    Sorry, ik mag niet bieden...
    Vind ik leuk
    tom1981 +338
    dinsdag 18 september 2018 om 10:09
    Ijdele hoop. Krijg je niet meer verkocht😂
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 13:16
    Nek! ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:54
    Inderdaad, gewoonweg belachelijk dat ze zich daarvoor moet verontschuldigen. Ocharme dat mens, en trouwens is het niet normaal dat men in dit geval voor een Belgische ploeg supportert alhoewel dit hier niet de bedoeling was. Maar ja de Anti-Boeren zullen er wel weer voor iets tussen zitten.
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    dinsdag 18 september 2018 om 09:55
    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 13:09
    Boerken, je begint een K3-gehalte te krijgen, moet ik me zorgen maken?

    Veel succes vanavond!
    Vind ik leuk
    Boerken +6842
    dinsdag 18 september 2018 om 21:49
    Hihi thanks!
    Vind ik leuk
    Roach +1444
    dinsdag 18 september 2018 om 10:06
    Mensen die zich ergeren aan de kleur van de kleren van het nieuwsanker, zouden eens iets nieuws moeten proberen. Gaan werken of zo...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:20
    Ik vind dit kleedje een prima keuze , ze gaat helemaal op in het decor . Als ze nu een andere ploeg bv Anderlecht moest aankondigen zou dat voor enkele pezewevers storend kunnen zijn en praktisch gezien was de keuze goed , we speelden Europees met AA Gent , RC Genk en Club Bruggen dus één kleedje voor drie ploegen dat paste precies in het plaatje van het fel besparend één
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    dinsdag 18 september 2018 om 10:48
    OMG, het aantal idioten in Vlaanderen loopt de spuigaten uit. Stilaan een ontwikkelingshulpgroep gaan moeten opstarten voor die mensen in Vlaanderen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 13:23
    Weet je wat ik nog het meest jammere eraan vind? Dat ze zich hiervoor nog excuseert ook! Ik had liever een statement gehad!

    Maar de reikwijdte van de sociale media begint zorgwekkende proporties aan te nemen! Iedereen die een beetje aanzien heeft (of noem het bekend zijn), mag geen mening hebben, zich nergens over uiten en dus nu ook niets meer zelf kiezen uit hun garderobe! Anders moet er op de knieën gegaan worden! (oei, nu krijg ik een fantasie van de laatste zin)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14157
    dinsdag 18 september 2018 om 19:08
    Ze had 't moeten negeren. Dan was er zelfs geen sprake van een issue, want er kwam maar van één kant uit een probleem van.

    De mensen zijn zot en ze beseffen 't niet. De wereld is één grote psychiatrische instelling aan 't worden.

    En zorg wel dat ze niet te lang op haar knieën moet zitten, want anders moet ze haar daar weer voor excuseren omdat ze purper zijn. (Ik voel een metootje op komst)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 19:27
    Is het ook een metootje als ik er niets op tegen heb? 😂
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    dinsdag 18 september 2018 om 13:19
    de vrt (extra time) is aldtijd pro anderlecht, zij hebben zich nog nooit geëxcuseerd.
    Er is maar 1 team dat CL speelt en dan mag men daar fier op zijn
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9328
    dinsdag 18 september 2018 om 13:24
    Gelukkig voor jou is er ook een Vlaamse Televisie Maatschappij, waar het niveau van verslaggeving een stuk hoger ligt!
    Vind ik leuk
    Roach +1444
    dinsdag 18 september 2018 om 17:05
    Ik was net aan het denken wat er nog zieliger is dan dat een nieuwslezer zich moet excuseren voor de kleur van haar outfit... Bij deze is dat vraagstuk ook weer opgelost!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:50
    Get real folks. eindelijk iemand met pit en dan moet die zich nog verontschuldigen voor al die neanderthalers
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:15
    OMG😂. Ik vermoed dat er meerdere Rsca fans wel een blauw shirt hebben, dus verontschuldig jullie NU!
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    dinsdag 18 september 2018 om 15:13
    Ik heb eens gekeken naar het journaal laat (via Telenet) en die presentatrice had toevallig een blauwe trui aan en dat ze zwart haar heeft kan ze niet veranderen.
    Ik vind het kleingeestig en kortzichtig van die brusselaars om daarover opmerkingen te maken. Ik zie geen enkele reden dat zij zich moest verontschuldigen of moet ze misschien een paarse trui dragen en haar haar laten blonderen ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:01
    Fatma Taspinar staat beeldig in haar blauwe outfit, ik begrijp niet wat mensen hier verkeerd aan vinden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Journaliste Taspinar: “Ik wist niet dat dit gevoelig lag bij niet-Club-fans”