'Dilemma bij Anderlecht: Kiest Vanhaezebrouck voor Trebel of Kums?'

    'Dilemma bij Anderlecht: Kiest Vanhaezebrouck voor Trebel of Kums?'

    vrijdag 14 september 2018 om 07:45

    Zaterdagavond staat de topper tussen Racing Genk en RSC Anderlecht op het programma. Beide clubs zitten met blessurezorgen, al kan de schade nog meevallen bij zowel de Limburgers als paars-wit.

    Bij Anderlecht trainde Adrien Trebel niet mee tijdens de interlandbreak. De Fransman sukkelde met de buikspieren, hij kreeg dan ook rust van Hein Vanhaezebrouck. Het Nieuwsblad weet echter dat die problemen al meeslepen van bij zijn Standard-periode.

    De kans bestaat wel dat Trebel tegen Genk gewoon aan de aftrap verschijnt. Tenzij Vanhaezbrouck hem niet fit genoeg acht. In dat geval houdt Sven Kums zich klaar. De ex-Gouden Schoen kwam dit seizoen nog niet in actie voor de Brusselaars.

    Weinig weelde achterin
    Verder kan Vanhaezebrouck nog geen beroep doen op Kenny Saief (revalidatie) en Ognjen Vranjes (schorsing). Sebastiaan Bornauw sukkelt nog steeds met de enkel, ook hij moet Genk wellicht aan zich laten voorbijgaan.

    Poll

    Wie zou jij opstellen?

    (267 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +33123
    vrijdag 14 september 2018 om 07:59
    Altijd Trebel. Geen kums aub.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6145
    vrijdag 14 september 2018 om 08:15
    Toch raar dat zijn probleem aan de buikspieren al van bij Standard is, de medische staf mag zichzelf al eens een stamp onder hun gat geven dat ze dit na een jaar nog steeds niet in orde hebben gekregen...
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    vrijdag 14 september 2018 om 18:25
    Er zijn spelers die daar nooit meer van afraken. Vervelende blessure maar een opsteker voor Hein die veel liever Kums zou laten spelen.
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +898
    vrijdag 14 september 2018 om 08:07
    Als Trebel fit is dan altijd Trebel. Maar we moeten nu het risico gaan nemen dat de blessure erger zou worden en we Trebel voor lange tijd kwijt zouden spelen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10857
    vrijdag 14 september 2018 om 08:11
    Het contract is getekend en plots duikt een meeslepende blessure op. Pfffff.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:13
    Ik zou Philippe Albert overwegen. Volgens mij kan die mens het nog altijd!
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10857
    vrijdag 14 september 2018 om 08:45
    Albert met Kums vergelijken? Slecht geslapen Jan?
    Vind ik leuk
    Bob Marley +281
    vrijdag 14 september 2018 om 10:40
    Beiden kunnen volgens Weiler dan ook als centrale verdediger spelen 😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:49
    Of linksback ;)
    Vind ik leuk
    SD +8635
    vrijdag 14 september 2018 om 08:33
    Met Kums wordt het vooraf capituleren.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    vrijdag 14 september 2018 om 10:38
    Als trebel fit is, dan is de keuze niet moeilijk .
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:18
    Ge kunt ze toch ook naast elkaar zetten tenminste als Kums zijn vormpeil haalt van bij Gent
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2574
    vrijdag 14 september 2018 om 15:28
    Inderdaad als
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    eerlijk gezegd dat hij dat niveau niet meer gaat halen en doubloure wordt van Trebel maar wie weet
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Dilemma bij Anderlecht: Kiest Vanhaezebrouck voor Trebel of Kums?'