Boskamp is duidelijk na uitspraken Lukaku: “Er is vaak kritiek op hem”

    Boskamp is duidelijk na uitspraken Lukaku: “Er is vaak kritiek op hem”

    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:29

    Romelu Lukaku heeft in een interview met Business Insider laten weten erover na te denken te stoppen na het EK 2020. Johan Boskamp vindt dat een slecht idee van de spits van Manchester United.

    “Ik had gelezen dat Romelu in een interview zei dat hij de nationale ploeg na het EK in 2020 misschien wel vaarwel zou zeggen. Moet hij niet doen. Hij is veel te jong om te stoppen. Romelu is ook gewoon een uitstekende spits. Er is vaak kritiek op hem, maar hij schiet ze er wel altijd binnen”, vertelt Boskamp aan Het Belang van Limburg.

    “Ook bij Manchester United, ondanks die verschrikkelijke trainer van een Mourinho. Die man is het na twee jaar weer beu bij een club en loopt nu bonje te zoeken omdat hij weg wil. Deze trainer kiest ervoor om voetbal uit de jaren nul met ze te spelen. En als je dan toch wilt vertrekken, stap zelf op. Neem een boek en ga zoals ik op het strand zitten in plaats van te zeuren”, aldus Boskamp.

    Poll

    Heeft Boskamp hier gelijk?

    (113 stemmen)

    Plaats een reactie

    Reagens +1859
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:43
    Lukaku voelt zich verkeerd behandeld door de Belgische fans en de Belgische pers. Of dat waar is laat ik in het midden.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +489
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:21
    Ik zal het niet in het midden laten. Het is waar.

    Hij is simpelweg de best scorende spits die België ooit gehad heeft.

    Hem verwijten dat hij niet dezelfde of betere techniek heeft dan Hazard, Messi, Ronaldo heeft geen enkele zin.
    Vind ik leuk
    SjaakBoy +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:49
    Komaan zeg,
    Hoe belachelijk iedereen doet.
    Degenen die zagen dat Lukaku beter weggaat proberen zichzelf voor te liegen en stoer te doen als kleine kinderen.
    Want volgens mij weet elke Belg in hart en nieren dat Lukaku een belangrijke schakel is voor de Duivels. Anderzijds is het spijtig dat Lukaku daar zo op reageert, spijtig..
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4147
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:49
    Boskamp, ik kan je absoluut pruimen en Mourhino is absoluut niet mijn favoriete trainer... Maar om nu zo af te geven op deze man!? Zijn palmares overstijgt het jouwe in veelvoud, dus enige nederigheid lijkt me wel op zijn plaats...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:46
    Hij mag zijn mening zeggen...en ik vond het voetbal wat Boskamp op het veld bracht mooier om naar te kijken als wat Mourinho al jaren laat zien. Dus, hij heeft een punt. Palmares terzijde...
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +489
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:24
    Bwah ... houdbaarheid mdatum van Mourinho is inderdaad reeds verlopen. Heeft succes gehaald met de bus voor de goal te parkeren. Er zijn nu trainers die dat nog efficiënter doen dan hem. En er zijn er ook een reeks die een antwoord gevonden hebben op die tactiek.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4147
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:31
    Klopt, maar tegenwoordig heeft iedereen een uitgesproken mening én vindt of krijgt iedereen ook een forum om zijn mening te ventileren... Of deze mening terecht of niet terecht is, onderbouwd of niet onderbouwd, professioneel of amateuristisch is doet er allemaal niet meer toe! Een mening spuien is makkelijk... Je moet immers niets kunnen, doen of bewijzen.
    En dan kom ik terug bij mijn punt wat betreft Boskamp: Je hebt je (al dan niet objectieve en correcte) mening maar hoe zou je het zelf doen als je ervoor stond?
    Wat Boskamp betreft: we weten het niet want hij heeft nooit de kwaliteiten gehad om ervoor te staan. Heeft hij trouwens enig idee wat het is om een topclub te trainen? Je kan RSCA bezwaarlijk vergelijken net Chelsea, Manchester, Real,...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:08
    En doen wij niet allemaal wat Boskamp doet ? Moet kunnen denk ik dan
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4147
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:20
    Tuurlijk, wij doen dat ook hè! Maar ik wil ook alleen maar zeggen dat langs de zijkant je mening uiten wel heel makkelijk is, makkelijker dan het zelf te doen... Maar zijn mening leest makkelijk en verkoopt kranten! Betaalde VP ons ook maar voor onze mening hè :) :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:28
    gisteren nog met mensen uit de kempen weggeweest,
    eng minded, racistisch, homofobisch man man ... lukaku
    heeft gelijk, veel bange vlaamse vlamingen wezels
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1195
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:46
    En die zijn er elders niet of wat ? Heb drie jaar in Antwerpen gewoond en nu terug in de Limburgse Kempen. Ik geef toch het voordeel aan de gemoedelijke Limburger, maar racisten heb je overal, ook hier. Misschien heeft het geholpen dat toen wij niet-Europeanen begonnen naar de Mijnen te halen ze allemaal werk hadden, de kinderen degelijk onderwijs kregen en ze hypothecaire kredieten kregen aan 1% toen de rest nog 7-8% moest betalen, maar mensen die de evolutie in de maatschappij niet aankunnen vind je overal. Dat is niet anders in andere landen en op andere continenten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 17:47]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:22
    weet jij wat er dit weekend gebeurd is op pukkelpop ... ? dit belgie is door en door rot & racistisch , negeren of het vergoelijken, met de mantel der liefde bedekken e.d. heeft geen zin ... het toegeven zou al een eerste stap zijn richting harmonisering/beterschap ... alles begint met de opvoeding . Tot dan, heeft Lukaku gelijk ... ik noem het een pseudo /hypocriet geciviliseerd belgie, een trieste waarheid !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:24]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Boskamp is duidelijk na uitspraken Lukaku: “Er is vaak kritiek op hem”