'Anderlecht kan twee vliegen in één klap slaan... dankzij Bayat'

    'Anderlecht kan twee vliegen in één klap slaan... dankzij Bayat'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:15

    Na de match tegen Moeskroen kwamen de supporters van Anderlecht met een duidelijke boodschap. "Allez Trebel, reste avec nous". Misschien kan de tussenkomst van Mogi Bayat bij Anderlecht wel soelaas brengen.

    Volgens Het Laatste Nieuws is het lang niet zeker dat Trebel in het Astridpark blijft, ook al heeft hij nog twee jaar contract. Anderlecht bood hem al een nieuw contract aan sterk verbeterde voorwaarden, maar de Fransman twijfelt en hoopt op een nieuwe sportieve uitdaging.

    Mogi Bayat heeft zijn voet echter weer binnen de deur bij Anderlecht na het dossier van Teodorczyk. De Franse makelaar van Trebel werkt ook al samen met Bayat. Aangezien Anderlecht nu af is van het zware contract van Teodorczyk kan die contractverlenging in een stroomversnelling komen. De kans dat Bayat opduikt bij die onderhandelingen is reëel.

    Plaats een reactie

    DDT +3044
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
    Wat heeft die zich daar te moeien. Trebel heeft toch een andere makelaar
    Vind ik leuk
    Cripler +383
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:28
    toch simpel? hij heeft geld geroken .
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:30
    Haha ik had dit voorstel net eerder gepost en nu lees ik dit , grappig😂
    Vind ik leuk
    mapolean +329
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:36
    Zou het niet beter zijn om de vrijgekomen fondsen aan te wenden om de schuldenlast te verlagen, in plaats van de contracten van de kern te verbeteren? Als er een grote (rijke) ploeg komt aankloppen voor Trebel, dan stapt die toch op hoor... Verbeterd contract of niet...
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +697
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:26
    ....en dan kunnen ze er meer voor vragen 😉
    Vind ik leuk
    ROBSON +2392
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:18
    Hij pakte 25% commissie bij de transfer van teo.
    Vind ik leuk
    Watcher +903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:08
    Devroe valt dus door de mand, krijgt Teo zelfs niet aan de straatstenen kwijt. Ex leden van KVO halen, is duidelijk iets anders dan echte transfers regelen. Echte doelwitten, bv Sels, Mbemba, zijn grandioos mislukt. Coucke moet bekennen dat ook hij niet zonder Bayat kan, net zoals VanHolsbeeck. En wat een Coucke met Lombaerts doet, is respectloos.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht kan twee vliegen in één klap slaan... dankzij Bayat'