Anderlecht-fans zijn razend op Vranjes: 'Belachelijke actie, een miskoop!'

    Anderlecht-fans zijn razend op Vranjes: 'Belachelijke actie, een miskoop!'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:47

    Ognjen Vranjes heeft zich niet populair gemaakt bij een bepaald deel van de Anderlecht-fans. De Bosniër werd terecht uitgesloten na een donkerrode fout in de wedstrijd tegen Royal Excel Moeskroen. Op Twitter moest hij het bekopen.

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1363
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:58
    Miskoop what are u saying
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:04
    Rsca moet nog twee spelers gaan halen een verdediger en een spits
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:06
    Tis ook nooit goed. Tzijn er nog die een domme fout gaan maken. 12op12voor het eerst in jaren . Ze wisten het dat een vechter was .
    Vind ik leuk
    RD +797
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:45
    Een vechter in de goeie zin geeft zich de volledige match, gaat ieder duel aan, laat zich niet passeren en toont het wel gekende grinta. Zo een rode kaart heeft hier helemaal niets mee te maken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:27
    Onder een vechter versta ik Trebel, niet Vranjes
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:19
    Voor de reactie die hij erop heeft gaf ik hem er nog een extra speeldag bij! Schandalige tackle!
    Moet er ook wel bij vermelden dat die van Moeskroen ook wel rood verdiende
    Vind ik leuk
    Smuuw +712
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:21
    lol die mannen op twitter zijn een miskraam euuhm bedoel een miskoop ofziets ... bende schapen. al bij al moest moeskroen op die tackle tegen bornauw rood hebben tegen de cornervlag
    Vind ik leuk
    Juju +33
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:58
    Just
    Vind ik leuk
    E.V +2539
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:27
    Eerlijk toegegeven....het was op de bal maar met twee voeten vooruit, dus rood...Maar waarom wil iedereen die jongen al het etiket van vuile speler opplakken? Omdat hij verdediger is van Anderlecht?....Nochtans was die fout op Bornauw ook donker rood en daar was zelfs geen bal meer in de buurt....waarom spreekt men hier niet van een "reputatie waarmaken"?
    Btw, laat Vranjes maar in onze verdediging staan. Jaren geleden dat we nog zo'n secure verdediger hadden.
    En nee VP, bij die twitteraars zit geen enkele RSCA supporter.....vandaar de reacties.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4786
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:37
    Volledig mee eens!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2935
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:39
    Mss eens op de profielen klikken, dan zal je zien dat het grootste deel van die twitteraars wél anderlechtsupporters zijn (de laatste reactie was er 1 van een Clubsupp, de rest, te zien aan hun woordkeuze en de paarse kleuren op hun profielen, duidelijk anderlechtsupps
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1564
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:55
    Heb de beelden bekeken....in mijn ogen gaat hij voor de bal en heeft hij ook de bal, wel met de twee voeten vooruit, maar heeft hij de tegenspeler gekwetst?. Ik heb de match niet gezien. Ja rood, want getackeld met twee voeten vooruit, en dus risico op kwetsen tegenspeler...maar de Twitteraars zijn snel in het radicaal veroordelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:11
    OK, rood, in andere matchen zullen er ook zo vuil fouten gebeuren, niet goed te keuren maar toch nog eens een echte verdediger
    Vind ik leuk
    Kris1 +791
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:14
    Als Anderlechtsupporter moet je nu eigenlijk hopen op een lange schorsing. Dit is de enige manier om die jongen misschien tot inkeer te brengen. Kan met Wesley op de bank naar de topper kijken. Hopelijk blesseren ze mekaar daar niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:27
    Oei, niet gezien vandaag. Wast zo erg ofwa??
    Vind ik leuk
    Mathifcb +455
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:31
    6 weken schorsing?
    Vind ik leuk
    DDT +3388
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:18
    Geef er hem 12 dan zijn we van dat gebleit vanaf.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1926
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:52
    op wesley mag men alle media gebruiken om hem al 6weken te staffen op voorhand jullie hebben hier colums over niks anders gebleit en gebleit geschreven
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 09:53]
    Vind ik leuk
    Mathifcb +455
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:21
    Wat is het probleem ddt? Is het omdat hij een paars truitje draagt dat het overdreven is voor 6 weken te schorsen?
    Vind ik leuk
    DDT +3388
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:28
    Nee ik hoop gewoon dat ze hem zwaar genoeg schorsen maar zal 3 speeldagen zijn en dan begint het gebleit over paarse bond enz.
    Vind ik leuk
    Mathifcb +455
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:29
    Er zal altijd 2 maten 2 gewichten zijn de ene keer in jullie voordeel dan weer in het voordeel van een andere club
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 13:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:35
    Tja ik ben RSCA supporter en Mss moeten ze hem Idd 6 weken geven, dan zal hij de volgende keer 2x nadenken, zoiets kan echt niet!🤬
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:11
    Volgens Hein waren het de analisten van ET die hun boekje te buiten gingen. Wel lap het is daar al. Vranjes is een ongeleid projectiel. Hopelijk ook weken schorsing dan kan de bond bewijzen dat ze niet anti Brugge zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws