'Anderlecht en Club Brugge strijden om handtekening van aanvaller'

    'Anderlecht en Club Brugge strijden om handtekening van aanvaller'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:17

    Ivan Leko gaf eerder al aan dat hij graag nog versterking wil. De Bruggelingen richten zich op een verdedigende middenvelder en een spits. Die heeft het mogelijk ook gevonden. Al krijgt het concurrentie van... Anderlecht.

    Zo meldt Le 360 Sport dat zowel Club Brugge als Anderlecht het vizier hebben gericht op Achraf Bencharki. De 23-jarige Marokkaan brak in eigen land door bij Wydad Casablanca alvorens naar Saudi-Arabië te vertrekken. Bij Al-Hilal liep zijn contract deze zomer af, waardoor hij gratis op te halen is.

    Bij Club Brugge zal hij de vervangen moeten worden van Abdoulay Diaby, die op weg is naar Portugal. Anderlecht zag zonet Lukasz Teodorczyk vertrekken en kan nog een doublure gebruiken voor Ivan Santini en Landry Dimata. Dat moet de Marokkaan worden.

    Ook enkele Franse ploegen zouden interesse tonen in de aanvaller, maar de twee Belgische opties zijn het meest concreet.

    Plaats een reactie

    Prpldynmt +5563
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:26
    Als hij echt zo goed was, dan zat hij niet nog op zijn 23e in de woestijn te spelen. Ander en beter.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6283
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:34
    Tja, Carrasco is 24 en die zit uiteindelijk ook in China te spelen voor de centjes (en daar is hij toch net iets te goed voor vind ik)
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:36
    Maar Carrasco had wel al voordien zijn talent laten zien en is nu zijn talent aan het vergooien (zie zijn zwak WK) in de ruil voor een zak vol Chinese yuan.
    Vind ik leuk
    Smuuw +710
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:37
    miss heeft carrasco het geluk om een eu paspoort te hebben zoals de meeste spelers in Europa. Casablanca is geografische gezien geen woestijn, zelfs geen steppe noch savane, daarvoor moet je meer naar het zuiden gaan ... geografie zou toch een basiskennis moeten zijn zonder enige tegenspraak ...
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:02
    Ik bedoelde bij wijze van spreken. Hij speelt nu in de golfstaat Saoedi-Arabië en dan bedoel ik niet dat ze daar golf spelen ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:54
    Aangeboden door een manager zeker.
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    Een tijd geleden heeft Brugge de strijd om Openda met standard gewonnen. Een speler die er bovenuit stak in alle jeugdreeksen. Geef hem nu zijn kans en laat die goudzoeker aan Anderlecht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws