KVO reageert bijzonder geprikkeld na uitspraken Trossard: Not done

    KVO reageert bijzonder geprikkeld na uitspraken Trossard: "Not done"

    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:20

    KV Oostende is helemaal niet tevreden met Leandro Trossard. Na de partij tegen de kustploeg was de speler van Genk niet te spreken over de staat van het veld. Uitspraken die bij KVO in het verkeerde keelgat zijn geschoten.

    "Ik vind het niet kunnen dat het gras 10 centimeter lang is en niet gesproeid wordt. Dat is volgens mij puur tactisch. Ik ben heel trots op het team dat we er toch alles aan gedaan hebben om toch nog te winnen", gaf Trossard aan tegenover Sporza.

    Bij KVO was men absoluut niet tevreden met die uitspraken. Stadionmanager Joost Depreux reageerde in Het Laatste Nieuws. "De grasmat was gesproeid en gemaaid zoals het hoort", zegt hij.

    "Vooral de insinuatie dat wij bewust het gras langer hadden laten staan en niet hadden gesproeid is eigenlijk 'not done'. We maaien altijd op de voorgeschreven hoogte van 2,8 cm. Wat je natuurlijk wel hebt is dat het gras op dit moment van het jaar in een groeifase zit. Daardoor zal het gras 's nachts misschien nog iets meer gegroeid zijn dan anders."

    Plaats een reactie

    firedwarf +3139
    dinsdag 14 augustus 2018 om 20:41
    8 centimeter gegroeid zeker en dan is het enkel in oostende da het gras groeit zeker , in de rest van belgie heeft het gras meer dan 2 maand nie kunnen groeien door de warmte... Dikke onnozelaar die stadionmanager en als ge al niet kunt meten moet ge mss ne nieuwe grasmaaier aanschaffen bende belachelijke apen gewoon
    Vind ik leuk
    Lunam +1451
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:02
    Amaai wat een reactie, ook uw schoonste vocabulaire bovengehaald zeker of is dat uw dagelijks taalgebruik?
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:13
    voor dat gespuis van de kust dat nog leugens gaat vertellen wel ja
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4397
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:21
    korte tenen vandaag??
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:23
    Als jij de mensen van de kust als gespuis gaat benoemen dan moet het wel heeeeeel erg zijn...
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:24
    Niet de mensen van de kust , wel die stadionmanager en alle kvo supporters die beweren dat het gras maar 2,8 cm lang was maar op 1 nacht PLOTS bijna 8 cm gegroeid is
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 augustus 2018 om 21:59
    Mongool ... ik was daar ... gras was zoals het al altijd was ... en zowel voor de match als tijdens de rust werd er uitvoerig gesproeid
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1698
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:08
    We blinken weer allemaal uit door ons verzorgd taalgebruik. Gaat niks oplossen. Discussie over de lengte van grassprieten vind ik belachelijk. De kwaliteit van de velden is er de laatste 20 jaar enorm op vooruit gegaan. Anders mogen die verwende spelertjes van nu nog eens gaan trainen op een'pattatenveld' zoals dat er in de 80er jaren wel eens lag. Of ik ben gewoon te oud voor deze onzin.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:59
    maw couke heeft zelfs de grasmaaier naar anderlecht meegepakt da ge het gras al nie meer kunt maaien arm haringskes toch
    Vind ik leuk
    blondel +2576
    dinsdag 14 augustus 2018 om 22:06
    Denk dat jij (firedwarf) niet weet hoe hoog 10 cm is,voor dat ge iemand uitmaakt informeer u beter.
    Vind ik leuk
    firedwarf +3139
    dinsdag 14 augustus 2018 om 23:00
    ik ken wel goe het verschil tussen 2 en 10 cm , bij oostende blijkbaar niet maarja da krijgt ge als ge uw heel leven lang moet stoefen over hoe groot de vis was die ge smorgens gevangen hebt int zeetje eh
    Vind ik leuk
    bibixx +20