Bij Club Brugge zitten ze nu met een ei in de broek

    "Bij Club Brugge zitten ze nu met een ei in de broek"

    maandag 13 augustus 2018 om 14:45

    Antwerp ontvangt zondag in eigen huis Club Brugge, altijd een zeer geladen wedstrijd. Patrick Goots weet dat Club de drie punten niet cadeau zal krijgen. Antwerp is namelijk sterk gestart.

    In Gazet Van Antwerpen geeft de ex-aanvaller aan dat Antwerp een mooie kans maakt tegen Club. "De 7 op 9 van de Great Old is alleszins schitterend. In drie matchen, waarvan twee keer op verplaatsing, geen enkele tegengoal. In Brugge zitten ze met een ei in hun broek om naar een kolkende Bosuil te komen."

    Antwerp gebruikt weer het beproefde recept. "Je kan voor of tegen het systeem van Bölöni zijn, maar het werkt wel. Vorige week speelde Rodrigues de pannen van het dak, tegen Moeskroen zat hij gewoon op de bank. Bölöni rekent op een goede organisatie en als er dan één bal goed valt, win je. De Antwerp-supporters winnen misschien liever met 4-3 dan met 1-0, maar de coach kiest voor resultaat. En hij krijgt gelijk."

    Plaats een reactie

    TageMeister +4971
    maandag 13 augustus 2018 om 14:56
    hahaha
    Vind ik leuk
    camargue +2362
    maandag 13 augustus 2018 om 14:56
    Tja, voor mooi voetbal moet je nu eenmaal niet op den Antwerp zijn ... Kick and rush, en we zien wel waar we uitkomen, pfffffff
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 16:07
    Excuseer??? Dan hebt ge de thuismatch tege kortrijk ni gezien.. Was me mooi voetbal.. En sorry op verpkaatsing moete wij het spel ni maken dus voorda ge iet neerschrijft ga is na of et wel correct is
    Vind ik leuk
    camargue +2362
    maandag 13 augustus 2018 om 16:25
    Wanneer je er vanuit gaat dat je op verplaatsing het spel niet moet maken dan geef je mij toch gelijk? Met z'n allen voor de goal gaan hangen en als het kan kick and rush naar de overkant ... En wanneer je de match tegen KVK aanhaalt, tja die bakken er momenteel niks van ...
    Vind ik leuk
    Lupo +472
    maandag 13 augustus 2018 om 17:16
    blijkbaar tot niet veel van die matchen gezien , goed organisatie kan ook zonder met elfd voor de goal te staan
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:46
    Het is niet omda ge een organisatie hebt da effectief is da je dan automatisch kick and rush speelt.. Verdedigend zit alles goed en daar zijn andere ploegen wss jaloers op maar ze probere er dikwijls voetballend uit te komen en sorry de match vorig seizoen was ook ni kick en rush.. Et was et feit da club geen antwoord had op de man op man situaties.. Tot de laatste 5 minute dan
    Vind ik leuk
    Vlad +2209
    maandag 13 augustus 2018 om 16:55
    Gaan ze dan thuis tegen Brugge ook het spel maken? Of gaan ze weer met zijn allen voor de goal liggen? Ben benieuwd...
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1408
    maandag 13 augustus 2018 om 20:00
    Goed gezegd Max Igor Killmister!
    Vind ik leuk
    FCB1891 +45
    maandag 13 augustus 2018 om 15:00
    Een betere motivatie kun je niet uithangen in de kleedkamer deze week en steek dat mes ook maar eens tussen jullie tanden en laat maar eens zien dat ze op de parking kunnen VOETBALLEN, COME ON FCB!!! 💙🖤💙🖤
    Vind ik leuk
    freeman +11484
    maandag 13 augustus 2018 om 15:56
    Reken maar dat dit in de kleedkamer zal opgehangen worden bij Club . En ook in meerdere vertaalde versies , Vormer zal genoeg hebben aan de originele versie !COYB !
    Vind ik leuk
    TageMeister +4971
    maandag 13 augustus 2018 om 16:00
    is geen speler of coach van Antwerp die dit zegt é, maar een fan...
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    maandag 13 augustus 2018 om 15:02
    Vreselijke non-match in zicht daar
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6283
    maandag 13 augustus 2018 om 15:30
    Dat of een ware veldslag...
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1893
    maandag 13 augustus 2018 om 15:02
    Van dat kolkend stadium dat kan hun angstig maken maar van die spelers daar kijken ze niet van op denk ik.hopelijk raken er ni teveel gekwetst want dat het er hard zal aan toegaan dat weten we al
    Vind ik leuk
    Reagens +2181
    maandag 13 augustus 2018 om 15:07
    Als er nu 1 ploeg is die daar perfect mee om kan dan denk ik toch dat het Club is.
    Ben een beetje teleurgesteld in Goots. Ze mogen in Antwerpen trots zijn op de 7/9 maar op een gegeven moment gaan ze toch eens moeten voetballen.
    Vind ik leuk
    Lupo +472
    maandag 13 augustus 2018 om 17:18
    ze hebben al gevoetbalt
    Vind ik leuk
    Olli +275
    maandag 13 augustus 2018 om 15:09
    Een ei denk k niet, maar het respect is er allezins.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3822
    maandag 13 augustus 2018 om 15:09
    Tja. Bolöni wint liever met 1-0 na een voddenmatch dan te verliezen met 3-4 met veel spektakel. Heel eerlijk, Anderlecht werd onder Weiler ongeveer zo kampioen. Het resultaat. Wie kan het hen kwalijk nemen?
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 15:09
    Vorig seizoen heeft Brugge ook onverdiend een gelijkspel behaald Antwerp was toen gewoonweg de betere ploeg eerlijk is eerlijk op Brugge zijn ze te laat in gang geschoten en heeft Brugge over verdiend gewonnen
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 16:27
    Peter ga je gij nog janken over een match dat eigenlijk weinig belang heeft gemaakt. Zet uwe auto snel in een garage ze makker i.p.v op de parking 😁
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    Mathifcb +455
    maandag 13 augustus 2018 om 15:13
    Patje kent veel van voetbal zijn eigen ploeg speelt hetzelfde voetbal 10 vanachter en 1 vanvoor
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 15:48
    Beter een ei in de broek, dan een broek in je ei!
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 15:51
    Speelt den haantwerp ook al champions league misschien, wij zijn van niemand bang, punten verliezen zullen we sowieso doen maar liefst niet tegen die uit de hoogte geschoten plumeautjes zullen,
    Vind ik leuk
    mani88 +1012
    maandag 13 augustus 2018 om 16:20
    Nee, maar Brugge ook niet. Brugge neemt deel aan de Champions League, CL(-voetbal) spelen is nog wel iets totaal anders...
    Vind ik leuk
    Vlad +2209
    maandag 13 augustus 2018 om 16:59
    Zijn wel de enige Belgische ploeg dat ‘deelneemt’ aan de groepsfase, zie maar dat jullie ‘deelname’ in de Europa League goed verloopt... En voor ons zijn de centjes binnen, al wat er eventueel bij komt is pure winst
    Vind ik leuk
    mani88 +1012
    woensdag 15 augustus 2018 om 10:22
    Jouw reactie bevestigt eigenlijk alleen maar de mijne, namelijk "deelnemen is belangrijker dan winnen" in geval van Brugge... Nog een geluk dat jullie geen voorronde moeten spelen of t was al geëindigd in augustus zoals vorig jaar... Nu hopen dat jullie net als 2 jaar geleden de makkelijkste CL-groep krijgen, dan is 3 op 18 misschien haalbaar...
    Vind ik leuk
    Vlad +2209
    woensdag 15 augustus 2018 om 12:22
    Man, jij moet dringend begrijpend leren lezen, is een discussie die er geen is, zit dat al hele tijd te zeggen, moest ik kunnen zou er hier tekeningetje bij maken voor u, maar spijtig genoeg kan dat niet. Geen enkele Belgische ploeg kan de CL aan, zie Standard gisteren. Brugge ook niet, maar hebben wl de centen, sportief spijtige zaak...maar het is zo. Geen enkele Belgische ploeg heeft de centen ol zich deftig te wapenen voor de CL en geen enkele zal dat ooit hebben tenzij er op Europees of wereldvlak regelementswijzigingen komen, maar dat zie ik niet te gebeuren. Denk dat het met uw Anderlecht in geval van voorrondes ook daar zou gestopt zijn, en in gevel van groepsfase...tja...
    Vind ik leuk
    mani88 +1012
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:03
    Mijn reactie is dus duidelijk te hoog gegrepen voor jou.. Ik stel voor dat je je inderdaad eerst bezighoudt met tekenen. Zodra je mooi binnen de lijntjes kan kleuren, praten we verder flinke jongen!
    Vind ik leuk
    Vlad +2209
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:51
    Er zijn er hier verschillende, waaromder ongetwijfeld jij, die in het echte leven niets te betekenen hebben en dan hier van achter hun toetsenbordje de grote jan komen uit hangen en denken dat ze dan de man zijn, zielig hoor. Je kan hier komen vertellen wat je wil man...
    Vind ik leuk
    mani88 +1012
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:25
    Dat kan ik inderdaad, maar ik weet goed genoeg waar ik sta in het leven. Dat hoef jij niet te weten en zou je bovendien ook niet geloven. Maar ik weet het, mijn familie en vrienden weten het en ikzelf ben supergelukkig. Meer moet dat niet zijn, wat een imbeciel als jij achter zijn PC van mij denkt... kan mij niks schelen
    Vind ik leuk
    Vlad +2209
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:28
    😴😴😴😴
    Vind ik leuk
    SD +9343
    maandag 13 augustus 2018 om 16:01
    Ik moet lachen van die "goede organisatie"; zeg gewoon tegenaanval
    [Reactie gewijzigd op maandag 13 augustus 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    maandag 13 augustus 2018 om 16:22
    Met een ei dat we gaan leggen op de parking van België 😁
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1355
    maandag 13 augustus 2018 om 16:51
    Wesley zou perfect zijn voor dit soort match :p
    Vind ik leuk
    Kris1 +790
    maandag 13 augustus 2018 om 17:11
    Voor Club is dit een moeilijke uitmatch, voor Antwerp een topmatch. Dat zegt iets over de status van beide ploegen. Als topploeg moet je thuis iedereen kunnen kloppen. De supporters van Antwerp denken dat het nu wel eens zou kunnen lukken. Dat geeft aan dat ze nog geen topploeg zijn en dat ze hopen op een stunt. Stunts gebeuren niet zo vaak. Antwerp moet nog groeien vooraleer het zich een topploeg mag noemen. Een eventuele overwinning tegen Club verandert daar niks aan. Als ze 5 jaar na elkaar top
    6 spelen dan mogen ze zich een topploeg noemen. En met het voetbal dat ze nu spelen zullen ze geen 24 000 abonnees krijgen. Dat de beste mogen winnen.
    Vind ik leuk
    Dan4red +457
    maandag 13 augustus 2018 om 17:32
    Ik vind dat iedereen moet kunnen spelen voor hun mogelijkheden. RAFC heeft niet het budget als dat van FCB, en FCB heeft niet hetzelfde budget dan Monaco, en Monaco heeft niet hetzelfde budget dan MUFC.... Dus laat elke coach zien hoe hij het best volgens zijn spelers kan spelen. Dus fans van FCB moeten niet hoogmoedig zijn, en die van RAFC kunnen beter voetjes op de grond houden na een mooie 7/9 met mooi voetbal en vele kansen !!! Dat de beste mogen winnen !!!
    Vind ik leuk
    blondel +2576
    maandag 13 augustus 2018 om 18:38
    Zo moet het,mooi gezegd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 08:23
    Awel Dan4ted, Dat is nu is de nagel op de kop geslegen zeuh.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    maandag 13 augustus 2018 om 17:49
    Speel zelf met een goede organisatie en reken op een paar flitsen en je pakt daar de drie punten simpel toch.
    Vind ik leuk
    Boktor +692
    maandag 13 augustus 2018 om 19:27
    Moeten wij deze zever nu werkelijk ernstig nemen ?
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +835
    dinsdag 14 augustus 2018 om 07:49
    Dream on 😂😂😂
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws