Dan toch kassa kassa voor Anderlecht? 'Italianen willen ver gaan voor Dendoncker'

    Dan toch kassa kassa voor Anderlecht? 'Italianen willen ver gaan voor Dendoncker'

    Gepubliceerd: donderdag 19 juli 2018 om 17:42do 19-07-2018 om 17:42

    Betis Sevilla en Olympique Lyon lijken niet langer meer interesse te tonen in Leander Dendoncker, maar dat hoeft niet meteen slecht nieuws voor de speler te betekenen. Het Italiaanse Atalanta wil immers wel nog altijd proberen weg te plukken bij RSC Anderlecht. 

    Volgens Sky Sports heeft Atalanta al een eerste contact gehad met Anderlecht. Het Italiaanse 90min voegt er nog aan toe dat de club uit de Serie A vol voor de Rode Duivel gaat. Het lijkt bereid om twintig miljoen euro voor de middenvelder te betalen. 

    Dendoncker wil al een tijdje weg bij Anderlecht. Van het nieuwe bestuur mag hij weg bij een goed bod. Voor twintig miljoen euro lijkt Anderlecht bereid te willen zijn om aan een transfer mee te werken. 

    Atalanta eindigde vorig seizoen knap zevende in de Serie A. 

    Plaats een reactie

    Goegebuer +1256
    donderdag 19 juli 2018 om 17:50
    Goed zot, 20miljoen voor Dendoncker...
    Gaan ze hun beklagen...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +12243
    donderdag 19 juli 2018 om 23:46
    Degelijke prijs
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:08
    hoezo beklagen, toen praet wegging had hij ook zo'n hondeseizoen.. ni overdrijven he, dendoncker is nog altijd ene groot tale,nt die al reeds veel hefet laten zien.
    Vind ik leuk
    skippie +349
    donderdag 19 juli 2018 om 18:12
    Aanpakken en laten gaan, geld gebruiken voor een goede DC en een top aanvaller.
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    donderdag 19 juli 2018 om 18:13
    Mooi en als het doorgaat laat dan al die critici maar hun woorden inslikken.
    Vind ik leuk
    Vlad +2598
    donderdag 19 juli 2018 om 18:26
    Is niet omdat hij voor 20milj verkocht kan worden dat hij dat ook waard is, ik vind nog altijd dat hij zich nog moet bewijzen, heeft vorig jaar geen goed seizoen gehad, Begrijp me niet verkeerd, zou niet liever hebben dan dat hij doorbreekt, de Rode Diuvels kunnen er maar mee gebaat zijn
    Vind ik leuk
    Vlad +2598
    donderdag 19 juli 2018 om 18:20
    Rap verkopen zou ik zeggen, krijgen ze nooit meer
    Vind ik leuk
    Watcher +952
    donderdag 19 juli 2018 om 18:24
    die hebben duidelijk het wk niet gezien.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    donderdag 19 juli 2018 om 18:40
    Is Messi dan ook niets meer waard?
    Of zijn de Spaanse spelers ook plots prutsers ?
    Vind ik leuk
    Vlad +2598
    donderdag 19 juli 2018 om 18:43
    Die hebben wel al een palmares om u tegen te zeggen, laat ons eerlijk zijn, Dendoncker moet het woord palmares eerst nog gaan opzoeken in het woordenboek, geen appels met peren vergelijken...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    donderdag 19 juli 2018 om 19:29
    mijn punt is dat je niet naar 1 match of WK mag kijken ! Ik neem der bewust 1 van de beste spelers ter wereld bij ! om mijn punt kracht bij te zetten !
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    donderdag 19 juli 2018 om 20:13
    Is zelfs geen punt,man.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4781
    donderdag 19 juli 2018 om 21:36
    voor u mss niet, maar hij heeft wel degelijk een punt
    Vind ik leuk
    Vlad +2598
    donderdag 19 juli 2018 om 21:30
    Ik kijk dan ook niet naar 1 match maar naar het grootste deel van het seizoen 2017/2018
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 19:19
    Messi speelde wel goed. Zeker bij Barca waar hij prima omringd wordt. Die man heeft niets meer te bewijzen, seizoen na seizoen de beste. Dendoncker daarentegen...
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    donderdag 19 juli 2018 om 19:28
    neen, het ging over het WK , dat van Messi, Spanje, Duitsland was ook verre van TOP (zeker voor hun kwaliteit )
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 00:51
    Zeker, maar je weet al tot wat die spelers in staat zijn bij hun club. Maar van Leander weet je dat hij vooral op de sukkel was een gans seizoen lang. Dus wat koop je als je hem koopt?
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:07
    Als je verder anzliseert hoop je op de Leander van een jaar ervoor en je kan wel enkele zaken aanhalen waarom her minder ging.

    Gemiste transfer
    Ploeg die niet draaide
    Nieuwe positie opt veld
    ....

    Maar je hebt gelijk vorig jaar was hij ondermaats.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:15
    Ja, en ik zie het eigenlijk ook niet echt in hem. Het is niet dat hij zo snel is, zo goed kan koppen, zo goed een verre bal kan trappen, zo'n goede vista heeft, enzovoort. Ik weet het niet met hem. Bij sommige spelers weet je het gewoon dat ze het hebben, je voelt en je ziet het. Bij hem heb ik dat niet.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4781
    donderdag 19 juli 2018 om 19:52
    Een wk is dan ook maar een moment opname. Clubs kijken wel verder dan een tornooitje van 3 weken. zoals Tag zegt, is Messi opeens een prutser want die heeft op geen enkel wk uitgeblonken, kan zelf niet eens penalty omzetten. Dus Messi moet wel brol zijn ???
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    donderdag 19 juli 2018 om 20:16
    Allee,nog een domme opmerking.Omdat je een penalty mist ben je een prutser?Dan lopen er weinig goede spelers rond,want iedereen mist wel al eens een penalty;
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4781
    donderdag 19 juli 2018 om 20:19
    domme opmerking?? niet door dat dees sarcasme is? congratz
    Vind ik leuk
    zapperboy +974
    donderdag 19 juli 2018 om 19:07
    'n goede raad aan Anderlecht.
    Wat jullie ook binnenrijven 20 of 25 miljoen, wees een grote jongen en kom overeen met Atalanta dat er een bedrag niet onder de 40 miljoen in de media mag komen.
    Grote clubs hanteren ALTIJD grote bedragen.
    Vind ik leuk
    Joesay +665
    donderdag 19 juli 2018 om 19:17
    In de tijd Tielemans-Dendoncker werden ze beiden een grote toekomst gegund en kregen ze van rsca de belofte om te mogen gaan, er is enkel maar 1 iemand die zich daaraan heeft opgetrokken en bewezen heeft dat hij klaar was voor de grote stap en die is momenteel in Monaco en heeft op het WK ook niet echt onaardig gespeeld. Dus voor Dendoncker zou ik zeggen: probeer nog eens jongen en anders neemde maar een tussenstap
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15800
    donderdag 19 juli 2018 om 19:28
    20 miljoen.. Goe zot.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    donderdag 19 juli 2018 om 19:48
    Elke speler is waard wat de zot ervoor geeft :-)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15800
    donderdag 19 juli 2018 om 19:50
    Vragen is nog niet krijgen uiteraard.
    Vind ik leuk
    blondel +2730
    donderdag 19 juli 2018 om 20:18
    Dat zeg ik ook,als ze 20 mil willen betalen,wie zijn wij dan om te zeggen dat ze zot zijn.
    Vind ik leuk
    Riddlin +2413
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:04
    De anderslechtste supporters van het land
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws