Oefenwedstrijd tussen Club en KV Mechelen loopt fout af, fans gaan op de vuist

    Oefenwedstrijd tussen Club en KV Mechelen loopt fout af, fans gaan op de vuist

    woensdag 18 juli 2018 om 20:07

    De wedstrijd tussen Club Brugge en KV Mechelen werd na zo'n zeventig minuten voetballen even stopgezet. De reden? Enkele 'supporters' die het met elkaar uitvechten.

    De oefenwedstrijd tussen Club Brugge en KV Mechelen gingen er bijzonder gemoedelijk aan toe, op het veld dan wel. We kregen geen enkele stevige tackle te zien, maar naast het veld liep het fout af. Na zo'n zeventig minuten voetballen moest scheidsrechter Alexandre Boucaut de wedstrijd stilleggen nadat er een gevecht uitbrak.

    Enkele fans van KV Mechelen daagden naar verluidt de Club-supporters uit. Het gevolg: een tiental personen gingen met elkaar op de vuist. Na zo'n vijftal minuten werd het uiteindelijk opgelost en kon er weer gevoetbald worden.

    Plaats een reactie

    SD +8612
    woensdag 18 juli 2018 om 20:13
    Goed bezig .
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    woensdag 18 juli 2018 om 20:16
    Moeten we dit dan ook een “oefen”vechtpartij noemen ?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 20:23
    een héél wk lang, 64 wedstrijden. landen van over de hele wereld. landen die politiek moeilijke verhoudingen hebben en landen die vlak naast elkaar liggen.
    miljoenen fans staan tegenover elkaar.
    niet één keer kan ik me vechtpartijen in een stadion herinneren.

    We zijn in België. In ocharme ochere ochot een oefenmatch waar een paar duizend man zit. Een pot zonder inhoud. En we kunnen het opnieuw niet laten.

    Aan allen die zich konden gedragen: ik dank u.
    Aan allen die zich niét konden gedragen: ik dank u niet. Ga weg. Ga andere mensen een slechte naam bezorgen. Als dit alles is wat je kan... triestig.

    Ik had goeie hoop voor een mooi en sportief seizoen. Moet ik die wens nu ook al weer in de kast steken? Jammer.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 20:31
    En dan verschieten dat een burgemeester in volle vakantietijd wedstrijden niet laat doorgaan . Bedankt debielen
    Vind ik leuk
    Goaltje +1026
    woensdag 18 juli 2018 om 20:31
    Putin heeft waarschijnlijk gezegd : wie Rusland in een slecht daglicht brengt vliegt levenslang naar Siberië. Zouden we hier ook moeten doen.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:10
    Hier krijgen ze cadeaus
    Vind ik leuk
    Mighty +186
    donderdag 19 juli 2018 om 08:16
    Putin heeft het nog slimmer aangepakt. Hij heeft de zwaarste jongens op zijn kosten op luxevakantie naar het buitenland gestuurd. Van daar uit moesten ze elke dag even inloggen kwestie van te bevestigen dat ze daar nog steeds waren. Geen grap, echt gebeurd.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +541
    donderdag 19 juli 2018 om 10:44
    Ik weet niet hoe hij het geflikt heeft. Maar Russische hooligans staan inderdaad niet als doetjes gekend. Paar jaar terug had men daar toch wel behoorlijk wat schrik voor voor dit WK.

    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    woensdag 18 juli 2018 om 20:32
    Mooi gezegd. Maar inhoudt met dt?
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:24
    een onoplettendheid. ik dank u voor deze correctie.
    ik neem er zelfs mijn pet voor af
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    woensdag 18 juli 2018 om 21:28
    Sorry. Ik hou nochtans niet van betweterigheid. De inhoud van je reactie is wat telt.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +541
    donderdag 19 juli 2018 om 10:49
    Wil niets goed spreken (integendeel). Maar Ik denk dat een buitenlander toch twee keer nadenkt (zelfs die met een laag iq) vooraleer ze in een land als Rusland op de vuist gaan. Ergens een paar jaar wegrotten in een Siberische cel klinkt niet echt romantisch.

    Dat wil zeggen dat zo lang de afschrikking maar groot genoeg is dan kunnen mensen zich wel beheersen. Aan de beleidsmakers hier om er misschien eens voor te zorgen dat de afschrikking hier ook iets groter wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 17:18
    Verzwegen door de media.
    Er zijn weldegelijk opstootjes geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 20:39
    De vechters eruit pakken en algemeen stadion verbod geven.Zowel die van Brugge en Mechelen.Jongens waar gaan wij naartoe zeg en dit is nog maar een oefenmatch.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:15
    Naar matchen achter gesloten deuren.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13979
    woensdag 18 juli 2018 om 20:40
    En dan gaan ze verwonderd zijn als oefenmatchen alleen nog maar achter gesloten deuren gespeeld worden in de toekomst zeker..
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2476
    donderdag 19 juli 2018 om 00:15
    Of helemaal niet meer.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2106
    woensdag 18 juli 2018 om 20:43
    En wat was nu eindelijk de stand?
    Vind ik leuk
    Genome +319
    woensdag 18 juli 2018 om 20:48
    0-0 FT
    Vind ik leuk
    Rebel +752
    woensdag 18 juli 2018 om 20:49
    Het zijn ook altijd dezelfde,het zal nog even duren tot ze deze generatie eruit krijgen.
    Prijzen tickets en abonnementen optrekken en jeugd ook laten betalen dan krijg je een ander publiek
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2476
    donderdag 19 juli 2018 om 00:16
    Dus omdat een paar randdebielen het gaan uithangen moet ik meer betalen? Ik volg niet helemaal..
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:11
    Marginalen
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:14
    Dat is bekend ze moeten hun frustratie nog verwerken voor de 2klasse ja ze doen het achter de kazerne ook
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 21:17
    En wat moeten de onze verwerken. T is niet de eerste keer
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 22:15
    Geen vechtpartij gezien alleen wat bier gesmeten
    Vind ik leuk
    Polleken 77 +1928
    donderdag 19 juli 2018 om 09:27
    Men gooit niet met bier, alleen debielen doen dat.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 13:31
    Als men met bier gooit komt de zwakte boven en dat is zeer jammer voor het voetbal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Oefenwedstrijd tussen Club en KV Mechelen loopt fout af, fans gaan op de vuist