WTF?! Frans international Hernandez lacht België uit tijdens viering in Frankrijk

WTF?! Frans international Hernandez lacht België uit tijdens viering in Frankrijk

Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 20:16ma 16-07-2018 om 20:16

De nationale ploeg van Frankrijk is momenteel in Parijs om de WK-winst te vieren. Voor L'Elysée werd het nationale volkslied van Frankrijk gezongen. Meteen daarna probeerde international Lucas Hernandez ons land nog uit te lachen. "Et pour la Belgique, la la la la", klonk het. Olivier Giroud legde hem echter snel het zwijgen op.

Plaats een reactie

Shredder +3170
maandag 16 juli 2018 om 20:22
Kleine winnaar, in gestalte en op persoonlijk vlak.
Vind ik leuk
Intel +1456
maandag 16 juli 2018 om 20:23
Ja jullie mogen er trots op zijn , slecht voetbal gebracht heel jullie stad in puin en 2 doden gevallen vive la France.
Vind ik leuk
valere +423
maandag 16 juli 2018 om 20:26
Zo zie je maar,dit tornooi ging over Belgie
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 20:28
Meer dan dom en petite mentalité! 🙄
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18437
maandag 16 juli 2018 om 20:30
Hoe laag kan je vallen zeg.. Viva Belgica!
Vind ik leuk
Zetterberg +12240
maandag 16 juli 2018 om 21:28
In zijn geval: maximum 1m20
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18437
maandag 16 juli 2018 om 22:05
Lilliputters FC
Vind ik leuk
firedwarf +3645
maandag 16 juli 2018 om 20:31
Ik hoop eerste wedstrijd barcelona Atletico... Doorbraak van hernandez over de flank waarna vermaelen zijn enige deftige actie allertijde maakt en een sliding ter hoogte van zijn knie doet... Knie van hernandez die in 2 stukken uit elkaar spat , fin de cariere et pour hernandez lalalalala filles de pute
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 20:58
enige deftige actie allertijde?
en euhm, tis 'fils'* ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 00:43
In België zijn het echt wel filles...
Vooral op de ring 🤪🤪
Vind ik leuk
vrijdag 20 juli 2018 om 01:53
En ook dàt met dubbele L eh :'D
Vind ik leuk
woensdag 18 juli 2018 om 12:41
Kan allemaal erg zijn wat Frankrijk deed, maar iemand zijn ongeluk toewensen vind ik persoonlijk er ferm over. Zo verlaag je je tot het niveau van je tegenstanders. Hou je waardig aub. Toon je sterker door slimmer te zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 12:42]
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 20:35
Onnozele Hier bij ons was feest, bij de Franse braken de rellen uit en werd geplunderd. Wie zingt nu la la la la la.🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Vind ik leuk
E.V +2698
maandag 16 juli 2018 om 20:36
Laag niveau dat volkske, net als het voetbal wat ze brachten....zonder zelfrespect en vooral zonder respect voor wat het ultieme voetbalfeest zou moeten zijn....minderwaardige kampioen die een minderwaardig tornooi als slechtste kampioen ooit af sluit.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 20:40
Het zijn respectloze arrogante Kl........... heb er 3 jaar gewoond dus...ken hun mentaliteit.
Vind ik leuk
Zetterberg +12240
maandag 16 juli 2018 om 21:20
Tis troch, Chris Troch! 🤭😜
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 20:55
Dieje Hernandez is een piske.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:10
Leer eerst echte voetbal spelen amateurs 😏
Vind ik leuk
Zetterberg +12240
maandag 16 juli 2018 om 21:19
Erg dapper! Slecht voetbal spelen maar het wel nodig vinden om een land dat 18!! keren kleiner is uit te lachen! Binnen 2 jaar mag enkel Bretagne deelnemen...nozems!
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:36
Snap ik niet. In plaats van , met hun status als wereldkampioen , de rellen te veroordelen en te zeggen dat het triest is wat er daar allemaal gebeurd, vind diene belgie belangrijker. Dommerik, maar ja wss nog jaloezie van wat een geweldige taferelen ze hier gezien hebben natuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:43
Fier dat ik een Belg ben,onze spelers hebben nog respect! !
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 21:54
En Belgique et en Croatie le football c’est la fete! Vos supporters sont apparemment aussi déçus par votre jeu .... 🙂
Vind ik leuk
Redwine +7
maandag 16 juli 2018 om 21:58
Hernandez de lafaard is nen Spanjaard, maar bij Spanje mochten geen Lafaards meedoen, daarom gekozen voor Frankrijk.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16950
maandag 16 juli 2018 om 22:19
ai ai ai, 't steekt precies. De waarheid. Kleuter Hernandez krijgt hopelijk de volgende keer Meunier op zijn schotel. Die er hem dan afloopt als een preminiem.
Vind ik leuk
maandag 16 juli 2018 om 22:22
Slappe zjat
Vind ik leuk
Wankstar123 +2018
maandag 16 juli 2018 om 22:54
Mag van geluk spreken dat hij er bij is kwam niet aan spelen bij Atletico. Waarschijnlijk zit Griezmann hier tussen..
Vind ik leuk
Kingambo +2342
dinsdag 17 juli 2018 om 03:21
Klein kind
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 08:45
Zeveraar dubbel en dik verdient. Azijnpisser
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 13:55
Onverdiend ! Schandalig, lafaard van een coach !
Vind ik leuk
Hhti +1589
dinsdag 17 juli 2018 om 16:47
Hopelijk wordt hun pretentie hun ondergang. Getuigt van weinig respect naar iedere voetbalnatie en vooral naar het voetbal. Van mij mag je zo spelen op het WK en puur voor het resultaat voetballen, maar daarom moet je jezelf niet zoveel roem toeroepen, hetgeen zij niet beseffen. Ik beloof het, maar het zal voor velen volgend seizoen knarsetanden zijn, nadat menig voetballer hen het voetbal zuur zal maken op het veld!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 16:48]
Vind ik leuk
donderdag 19 juli 2018 om 22:45
Dat hij eerst gaat leren normaal voetballen en vechten zoals de rode duivels gedaan hebben!onnozel manneke!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws