Hazard wordt niet beloond, Mbappé grootste talent van het toernooi

Hazard wordt niet beloond, Mbappé grootste talent van het toernooi

Gepubliceerd: zondag 15 juli 2018 om 19:36zo 15-07-2018 om 19:36

Luka Modric is uitgeroepen tot beste speler van het WK. Hij kreeg na de WK-finale tussen Frankrijk en Kroatië de gouden bal uitgereikt. Kylian Mbappé werd uitgeroepen tot grootste talent.

Modric werd door de FIFA verkozen boven Eden Hazard (België) en Antoine Griezmann (Frankrijk). Een andere landgenoot viel wel in de prijzen: Thibaut Courtois werd uitgeroepen tot beste doelman van het toernooi.

Nadat Mbappé zijn prijs in ontvangst had genomen als grootste talent was het de beurt aan Modric om zijn gouden bal op te halen. De aanvoerder volgt Lionel Messi op, die in 2014 werd verkozen tot speler van het toernooi. Verder maakte de FIFA bekend dat Spanje de winnaar is van de Fair Play Trophy, Harry Kane is topscorer van het toernooi.

Kroatië slaagde er overigens niet in om onder leiding van de beste speler van het toernooi de wereldtitel te pakken. Frankrijk won de finale zondag met 4-2. Bij rust stond Les Bleus met 2-1 voor, na rust liepen de Fransen uit tot 4-2. Via Mario Mandzukic deed Kroatië nog wel iets terug.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +19169
zondag 15 juli 2018 om 19:41
Belachelijk. Hoe kan je over Hazard heen?
Vind ik leuk
Lord Wenger +17694
zondag 15 juli 2018 om 19:41
Dan wint Hazard hem toch gewoon over vier jaar.

Modric kan ik nog mee leven. Geen dikkenek met bewust fouten zoeken, spelers uitdagen, etc.. Nee, gewoon een speler die lekker zijn ding doet, namelijk volgens zijn kwaliteiten spelen zonder al die nonsens.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19169
zondag 15 juli 2018 om 21:29
Dat wel, maar kijk gewoon naar de statistieken. Die spreken boekdelen.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17694
maandag 16 juli 2018 om 09:55
Voor mij is het ook Hazard hoor. Maar als het dan echt één moest zijn uit de 22 op het veld in de finale, dan altijd Modric.
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 20:10
Mbappe, gewoon een knullige kamizakevlieg, niet meer en niet minder
Vind ik leuk
jericho666 +3540
zondag 15 juli 2018 om 20:11
Hoe kan Griezmann in den top 3 staan???
Vind ik leuk
zondag 15 juli 2018 om 20:12
Inderdaad, die huilbaby
Vind ik leuk
wimdevos +635
zondag 15 juli 2018 om 20:51
Frankrijk moest gewoon Wereldkampioen worden. Zo ook de farçe vandaag met de VAR. Het waarom hiervan zal pas nadien duidelijk worden
Vind ik leuk
Ronnymo +93
zondag 15 juli 2018 om 21:54
Griezmann op 3 !!! ????
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
zondag 15 juli 2018 om 23:56
Voor mij is Mbappé de speler van het tornooi.. hij heeft Frankrijk gedragen en over de streep getrokken. Was beslissend met doelpunten, uitgelokte penalty , tijd uitspelen en ja het was niet altijd op de meest fraaie manier maar het is hem gelukt en hij staat met de beker te vieren..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws