Twee doelpunten van Vanaken zorgen voor winst van ongeïnspireerd Club Brugge

    Twee doelpunten van Vanaken zorgen voor winst van ongeïnspireerd Club Brugge

    zaterdag 14 juli 2018 om 20:54

    Tijdens het interlandgeweld heeft Club Brugge ook nog een oefenwedstrijd afgewerkt. In Deinze streed het tegen het Israëlische Hapoel Haifa. Die wedstrijd werd met 3-1 gewonnen.

    De Bruggelingen begonnen het best aan de wedstrijd en hadden dan ook het meeste overwicht. Op een doelpunt en grote kansen bleef het wachten. Dat kwam er na vijftien minuten voetballen dan toch via Hans Vanaken.

    De bezoekers lieten niet lang op zich wachten en scoorden enkele minuten later de gelijkmaker. Een sterk presterende Vanaken kon er voor rust toch nog 2-1 van maken.

    Na de pauze leek de warmte op te spelen en kabbelde de wedstrijd voort. Beide ploegen kregen nog wel wat kansen. Net voor affluiten maakte invaller Lior Refaelov er uiteindelijk nog 3-1 van.

    Plaats een reactie

    Brugois +127
    zaterdag 14 juli 2018 om 20:59
    Ongeïnspireerd ClubBrugge... Als je 3-1 wint tegen Hapoel Haifa dan vind ik da nie zo slecht eigenlijk... Maarja VP maken graag dramatische titels he..
    Vind ik leuk
    Shredder +2564
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:01
    Heb de match gezien, was echt reteslecht. Ongeïnspireerd vind ik nog vrij lief van VP
    Vind ik leuk
    focuske +197
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:02
    ni te doen. hopelijk nooit meer met Rits en Vormer. was echt zooooo slecht
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:03
    Denk niet dat het de bedoeling is om met die 2 in de competitie samen te spelen
    Vind ik leuk
    Rune1891 +976
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:04
    Vorig jaar was de oefenmatch in Deinze ook zo slecht, trok echt op niets, bleek dat ze in de middag een duurtraining hadden gedaan, zal nu ook zo zijn wss
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 21:49
    Vooral conclusies trekken na oefenmatch volgend op een trainingskamp. Komaan gasten : nu moet Ivan zoeken en uitproberen;niet straks in competitie.
    Vind ik leuk
    Goaltje +734
    zaterdag 14 juli 2018 om 23:28
    Scholz ?????
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 02:51
    Scholz ,moest al weggeweest zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 23:39
    Mij zijn vooral Rafa en Dennis opgevallen. Rafa die met een actie de vrie trap afdwingt die hij zelf scoort. En Dennis die direct uitpakte met een splijtende actie. Scholz, het is hier warm en kijk op een laptopscherm, niet ideaal. Maar hij leek me toch zijn match te spelen, moet de fase waaruit de goal valt en de kansen van Haifa nog eens herbekijken. Tomecakook ergens een goede controle en dito voorzet dacht ik. Maar oefenmatchen? Ik zag ooit ene Crlos Bacca een bal over trappen in Heist waarvan ik dacht "tranquillo, de concurrentie is grande".
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 23:47
    Tomecak mag wel wat duelkracht winnen, het moment dat hij in één tijd gaat voetballen vind ik wel goed. Decarli lijkt me ook wat onzeker bij het uitvoetballen. Mogelijk mentaal, de meesten kunnen nog wel wat procenten winnen. Danjuma en Dennis: dribbels aan overzicht koppelen. Baiye geweldige natuurlijke flair, neemt initiatief waar anderen twijfelen. Kwartier eerste helft herbekeken, kan Scholz niet op een foutje betrappen, speelt ook vaak offensief in.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 00:30]
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 09:25
    Ik mis een reactie van Kurt om blauw zwart af te kraken...
    Zou er iets aan de hand zijn met die brave man? :o
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +9689
    zondag 15 juli 2018 om 10:16
    Eenmaal jullie spelers terug zijn van het WK zal het beter gaan Jan. Maar dat zal nog even duren, want ze zijn onderweg met een tractor.
    Sorry, kon het niet laten ;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Twee doelpunten van Vanaken zorgen voor winst van ongeïnspireerd Club Brugge