'12 miljoen euro ligt klaar voor Club Brugge, maar er is nog een obstakel'

    '12 miljoen euro ligt klaar voor Club Brugge, maar er is nog een obstakel'

    Gepubliceerd: dinsdag 19 juni 2018 om 07:00di 19-06-2018 om 07:00

    De kans is zeer groot dat Anthony Limbombe de komende weken Club Brugge gaat verlaten. Blauw-Zwart ontvangt dan de hoofdprijs. Alleen kan een aanhoudende blessure nog roet in het eten gooien.

    Huddersfield Town stelt binnenkort waarschijnlijk Limbombe voor als nieuwe speler. De Engelse club van Laurent Depoitre heeft maar liefst 12 miljoen euro plus bonussen veil voor de flankspeler. Huddersfield bood eerst 8 miljoen euro, maar Club Brugge wist volgens Sportwereld het onderste uit de kan te halen.

    Zelf staat Limbombe ook open voor een transfer. In Engeland is hij al op zoek naar een huis. Er is nog maar één probleem. Limbombe is al een tijdje op de sukkel. Hij heeft al lang last van pubalgie. Indien Limbombe de medische testen overleeft, staat niets een transfer meer in de weg.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +16127
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:15
    Die zal gemist worden.
    Vind ik leuk
    DDT +3454
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:28
    Met pubalgie moet ge u geen zorgen maken, dan gaat hij nergens heen.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16127
    dinsdag 19 juni 2018 om 07:39
    Dat is inderdaad een kwalijke blessure. Hopelijk voor hem valt het mee.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:11
    Ik vind het raar met al die fysiotherapeuten ed dat alle ploegen hebben dat zo'n blessure zo dikwijls voorvalt tegenwoordig.

    Uiteindelijk ontstaat dit doordat er en onevenwicht is tussen verschillende spiergroepen in de kern van het lichaam (buik, rug en bovenbenen).
    Waarom worden er, als dit gekende problemen zijn, hier geen voorzorgsmaatregelen tegen genomen door de medische staf van die clubs?
    Vind ik leuk
    ROBSON +3157
    dinsdag 19 juni 2018 om 08:57
    Pubalgie is idd vervelend. Meestal te wijten aan de speler zelf die er te weinig voor doet. Indien deze transfer doorgaat doet club een dikke zaak want geef toe........er is beter op de markt. Trouwens ik zag van die diatta al zeer leuke dingen dus indien die de lijn doortrekt is hij volgens mij beter.
    Vind ik leuk
    freeman +12016
    dinsdag 19 juni 2018 om 09:57
    Hopelijk spoedig fit voor zijn medische testen !
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:23
    12 miljoen voor iemand die op de bank begon en het systeem van Leko op de volledige flank niet zag zitten is niet slecht...geboerd .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws