Clubsupporters zijn razend op medefans: 'Bende marginalen, shame on you!'

    Clubsupporters zijn razend op medefans: 'Bende marginalen, shame on you!'

    zondag 20 mei 2018 om 21:00

    Het titelfeest van Club Brugge werd er uiteindelijk eentje in mineur. Niet alleen werd er verloren van KAA Gent (0-1), enkele supporters konden zich ondanks een oproep van de greenkeepers niet bedwingen en liepen toch het veld op. Niet naar de zin van een pak andere supporters.

    Plaats een reactie

    Boerken +6838
    zondag 20 mei 2018 om 21:05
    Tja, van sommige zit het verstand ook nergens he !
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    zondag 20 mei 2018 om 21:16
    Waren dat niet de “supporters” die commentaar/kritiek hadden bij de kampioenenschapswedstrijd van buur Cerceltje ?
    Vind ik leuk
    Shredder +3072
    zondag 20 mei 2018 om 21:20
    Zeer belangrijke nuance: het seizoen was nog niet voorbij toen én Cercle had daar 0 euro in geïnvesteerd
    Vind ik leuk
    TageMeister +4674
    zondag 20 mei 2018 om 22:27
    Weer goedpraten wat niet goed te praten valt....
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +551
    zondag 20 mei 2018 om 21:17
    Is dat nu die ploeg die op Cercle stond te kankeren omdat hun supporters het veld op gingen?
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1070
    zondag 20 mei 2018 om 21:17
    In andere landen doen ze dat ook, dus waarom moet België weer speciaal doen? Aja, tis ne circus tis just!
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    zondag 20 mei 2018 om 21:36
    Als de club het niet toelaat of vraagt het niet te doen, moet je daar toch respect voor hebben?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:30
    Boerenkolder volanté
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14475
    maandag 21 mei 2018 om 00:41
    Gatachterlijk en totaal onrespectvol naar de greenkeepers toe.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3299
    maandag 21 mei 2018 om 07:38
    Dat podium is slechter voor het gras dan die voetstappen...op gras kan je lopen eh!
    Nu, het is een gebrek aan respect als ze vragen vh niet te doen! Maar dat krijg je als je dat vraagt aan mensen..degene met hetzelfde IQ als hun schoenmaat snappen het niet! Die zijn overal en dat zal ook zo blijven wrs
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Clubsupporters zijn razend op medefans: 'Bende marginalen, shame on you!'