Wat uithalen naar andere trainer betreft, zette Sa Pinto een nieuwe standaard

    "Wat uithalen naar andere trainer betreft, zette Sa Pinto een nieuwe standaard"

    woensdag 16 mei 2018 om 14:46

    Hein Vanhaezebrouck en Ricardo Sa Pinto namen elkaar de voorbije periode op de korrel. Peter Vandenbempt heeft daar zo zijn bedenkingen bij. Vooral het optreden van de Portugees vindt hij maar niks. 

    Sa Pinto reageerde scherp na de uithaal van Vanhaezebrouck. Vandenbempt vond het een vreemd schouwspel. "Uit respect voor de familie van Hein Vanhaezebrouck zou hij zijn niet-collega niet persoonlijk aanvallen. Waarna hij Vanhaezebrouck een lafaard en een racist noemde en hem de trofee van slechtste coach in 99 jaar ‘clásico’ tussen Standard en Anderlecht overhandigde, ‘de enige die hij dit seizoen kon winnen", stelt de man van de radio in Sport/Voetbalmagazine.

    "Wat uithalen naar een andere trainer betreft, zette de Portugees een nieuwe standaard. Het was met de persconferentie van Sá Pinto als met de onbestrafte handsbal van Ruud Vormer: je zit erop te kijken en je vraagt je af of het wel echt is. Twee keer was het antwoord helaas: ja, zeker! Volgend weekend is het seizoen voorbij en dat is echt niets te vroeg."

    Lees ook: Vanhaezebrouck trekt stekker uit moddergevecht met Sa Pinto

    Plaats een reactie

    Riddlin +2265
    woensdag 16 mei 2018 om 14:53
    Alletwee kinderen, de ene is niet erger dan de andere
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    woensdag 16 mei 2018 om 15:04
    Vandenbempt kan het niet weg stoppen dat hij stiekem een purper onderbroek draagt (of is het zalmroze tegenwoordig).
    Vind ik leuk
    freeman +10945
    woensdag 16 mei 2018 om 15:16
    Had ZO graag de mauves kampioen gezien .... het ligt er al het hele jaar dik op !
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    woensdag 16 mei 2018 om 15:29
    Jullie zien toch echt in iedereen een mauve he. Wel grappig.
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 15:33
    Er zijn een beperkt aantal dingen waarin de Belgen bij de beste v/d wereld zijn, voetbalfans die overal complotten zien en denken dat de ref tegen hebben is er zeker 1 van.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1388
    woensdag 16 mei 2018 om 19:56
    In mijn ogen de beste commentator (heb Gert Verheyen wel niet veel bezig gezien)
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    woensdag 16 mei 2018 om 19:59
    Vind ik ook. En mij valt het niet op dat hij Anderlecht fan zou zijn. Kan aan mij liggen.
    Vind ik leuk
    Marcus_A +1388
    woensdag 16 mei 2018 om 20:03
    Hij zal fan zijn van aantrekkelijk voetbal....en als Anderlecht dat in bepaalde matchen brengt, zal hij zich ook zo uiten....maar dan is hij toch objectief....Blijkbaar moeilijk te verdragen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 16 mei 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    wimg +21
    woensdag 16 mei 2018 om 16:37
    Zoals vele journalisten hebben zij een mauwe kleur
    Vind ik leuk
    DDT +3210
    woensdag 16 mei 2018 om 17:23
    Elke journalist in Vlaanderen is fan van Anderlecht. De perstribune is het grootste fan vak van allemaal. Hoe kortzichtig sommige toch zijn. Grappig toch
    Vind ik leuk
    woensdag 16 mei 2018 om 18:32
    Eigenlijk verkopen ze allemaal zever in pakjes. Zowel trainers als analisten, probleem is dat ze zichzelf te serieus nemen. Kleine kindjes die in een wereld leven waarin ze veel geld en aandacht krijgen maar te weinig verstand hebben om er mee om te gaan. Wat mediatraining zoals bij Ajax is geen overbodige luxe.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Wat uithalen naar andere trainer betreft, zette Sa Pinto een nieuwe standaard"