Blijft Vanhaezebrouck bij Anderlecht? Coucke geeft antwoord

    Blijft Vanhaezebrouck bij Anderlecht? Coucke geeft antwoord

    zaterdag 24 februari 2018 om 08:05

    Dra begint Marc Coucke bij Anderlecht. De nieuwe voorzitter van de club heeft zin in zijn Brussel avontuur. Wat gaat hij als eerste doen? Spreken met Hein Vanhaezebrouck.

    Coucke en de trainer hebben onlnags al contact gehad. 'Een journalist had geschreven dat ik geen fan ben van Vanhaezebrouck. Ik heb daarom mijn telefoon genomen en naar Hein gebeld om te zeggen dat zoiets een verzinsel is van de pers."

    "Maar ik moet toegeven dat ik als voorzitter van KV Oostende niks leuker vond dan te winnen tegen Hein - áltijd maar mekkeren, áltijd maar met zijn armen zwaaien...; 't is al veel verbeterd. Nu hij míjn trainer is, ben ik natuurlijk blij, want Vanhaezebrouck is een goeie coach."

    Vertrouwen
    Coucke lijkt verder te willen met Vanhaezebrouck. "Het eerste wat ik wil doen bij Anderlecht is een gesprek aangaan met Hein, en dat zal vertrekken vanuit alle vertrouwen in hem."

    'Kunt u dan garanderen dat hij ongeacht de afloop van dit seizoen deze zomer trainer blijft van Anderlecht?', vroeg de krant zich af. "Vermoedelijk wel", antwoordde Coucke. 'Vermoedelijk wel?' '"Maar allez, bel naar alle andere voorzitters van eerste klasse en vraag of hun trainer er volgend seizoen nog is en zij zullen u antwoorden: 'Wat een belachelijke vraag is dát nu?'", aldus nog Coucke.

    Plaats een reactie

    Mckenzie +2616
    zaterdag 24 februari 2018 om 08:18
    Ik denk dat Hein nog niet echt de kans kreeg om zich te bewijzen in een deftig Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Toca +27704
    zaterdag 24 februari 2018 om 09:48
    Ik hoop dat morgen is 3 punten pakken dat het is een weekje wat rustiger kan zijn.
    Vind ik leuk
    BVDS +1014
    zaterdag 24 februari 2018 om 10:36
    ‘Pakken’ is het juiste woord, want ‘verdienen’, dat is heel lang geleden.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2616
    zaterdag 24 februari 2018 om 13:25
    Na de winterstop is 't op de boerderij anders ook nog niet te vet geweest.
    Vind ik leuk
    Dirk H +2035
    zaterdag 24 februari 2018 om 10:23
    In HLN vandaag een interessant interview met Coucke die uitleg geeft over wat wel en niet kon tijdens de wintermercado. En het is helemaal niet wat de pers en den Herman suggereerde van eerst verkopen voor er mocht gekocht worden!
    Vind ik leuk
    Toca +27704
    zaterdag 24 februari 2018 om 10:30
    Heb het ook gelezen. Alleen daarom al ben ik blij dat die overgang bijna een feit is.
    Vind ik leuk
    Brubru +2641
    zaterdag 24 februari 2018 om 11:20
    Ik moet toch altijd wat lachen met dit soort reacties. Als er iets negatiefs verschijnt is het de boze pers. Als er iets positiefs verschijnt is diezelfde pers plots geloofwaardig.
    Vind ik leuk
    Pierke79 +239
    zaterdag 24 februari 2018 om 11:26
    Tis inderdaad maar wat je zelf wil geloven he...
    Vind ik leuk
    Dirk H +2035
    zaterdag 24 februari 2018 om 14:10
    Ik ben blij dat je eens hebt kunnen lachen en zal jouw posts eens wat meer in de gaten houden, kwestie van jouw visie op de feiten te kennen :)
    Vind ik leuk
    vanhimst +788
    zaterdag 24 februari 2018 om 12:25
    dit seizoen is toch een verloren , veel te veel gekwetste spelers , spelers die weg willen en niet mogen ,spelers die weg moeten en niet willen en dan de spelers die hun niveau van verleden seizoen niet konden doortrekken en dan ook Tielemans die weggegaan en tenslotte Herman die zijn zakken goed gevuld heeft en niet aan de belangen van de club gedacht heeft maar wel aan zijn vriendje Bayat conclusie Coucke heeft heel veel werk om de ploeg terug op het goede spoor te brengen
    Vind ik leuk
    wesleyvb +582
    zondag 25 februari 2018 om 06:08
    Genk heft nog meer gebleseerden dit seizoen en Clement maakt er ook weer een sterk geheel van!
    Vind ik leuk
    JVR +109
    zaterdag 24 februari 2018 om 15:21
    Coucke voorzitter en Hein coach dat kan niet anders dan een succesverhaal worden!!!
    Vind ik leuk
    Lunam +965
    zaterdag 24 februari 2018 om 21:12
    Altijd beter 2 Vlamingen dan 2 gasten uit de middle of nowhere.
    Vind ik leuk
    wesleyvb +582
    zondag 25 februari 2018 om 06:07
    Coucke is Heintje nu al beu gezien! Neem dat van me aan! Dat Hein niet de sterktse ploeg kan opstellen en niet in de beste omstandigheden trainer werd van Anderlecht, daar kan ik inkomen! Maar met je armen staan zwaaien en het altijd op je spelers steken heft geen enkel nut! Trouwens, welke onozele doet nu Harbaoui weg als ge al geen deftige ploeg hebt! Hetzelfde met Thelin !! En dieje koekkoek van ne Teo mag rustig blijven! En dat zijn allemaal keuzes van HEINTJE! heft hem zelf gezegd bij intervieuws, ik moest keuzes maken !!!! Dus het is voor een groot deel WEL zijn verantwoordelijkheid.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8250
    zondag 25 februari 2018 om 08:05
    Dus, Hein heeft Thelin weggestuurd? Jij kent er echt veel van. Weiler was toen trainer...
    Vind ik leuk
    wesleyvb +582
    dinsdag 27 februari 2018 om 02:02
    Hein heeft wel Harbaoui weggestuurd he ! Keuzes maken zei hij toen. Maar goed, den Teo krijgt nu terug het vertrouwen, heft een hattrick gemaakt, dus was het de voorbije maanden NIET WILLEN OF NIET KUNNEN bij den dieje? tis in elk geval , nen triestige hoop bijeen, dat zijn we van Anderlecht niet gewoon.