Clement teleurgesteld: Er speelden ook andere omstandigheden...

Clement teleurgesteld: "Er speelden ook andere omstandigheden..."

zaterdag 23 september 2017 om 23:37

Philippe Clement leek op weg naar een stunt tegen Anderlecht, maar twee late goals beslisten er anders over. Christof Dierick speelde een dubieuze rol, maar Clement wil niet dieper ingaan op de prestatie van de ref.

Clement geeft onrechtstreeks aan dat Dierick zijn aandeel wel heeft gehad. "Zo’n match moet je altijd winnen, alleen zaten de omstandigheden niet mee. We moeten in de eerste plaats naar onszelf kijken, want we maken de kansen niet af. En dan waren er ook nog andere omstandigheden waar ik liever niet over spreek, want daar win je niets bij", zo vermeldt hij bij Sporza. 

Nederlaag of niet, Clement heeft opnieuw heel wat positieve dingen kunnen opschrijven van zijn ploeg. "Toch heeft mijn groep weer een stap vooruit gezet. Als we zo blijven werken, komen er nog veel mooie dagen op de Freethiel."

Plaats een reactie

grego +20
zaterdag 23 september 2017 om 23:44
Phillip Clement is magic .Tegen die krachten (geld) kan je niet op.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:19
Jammer dat je zijn naam niet kan schrijven
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:10
Nog zo 1 hier, man man geen wonder dat het een blauw zwarte is die dit comment he!!
Als we zo beginnen geen probleem hoor, maar maak dan dat het ook geen dubieuze zaak (geld) is dat het stadion voor Brugge er opeens wel komt, door de blauw zwarte bond!!
Vind ik leuk
Regaal +336
zondag 24 september 2017 om 07:56
Ik zat net hetzelfde te denken...RSCA heeft het meeste geld ja. Vooral door verkoop spelers en CL inkomsten. Hun stadion hebben ze zelf betaald.... het Jan Breydel stadion is gesubsidiëerd door de overheid ten tijde van Euro2000... En ben benieuwd wie nu gaat betalen voor het stadion van Club Brugge... ;-)...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:29
Bullboy82, over wat begin jij hier te zeveren? Het gaat hier over de match, die jullie NOOIT hadden mogen winnen !!! Als jullie hiermee tevreden zijn, zullen jullie play-off 1 NOOIT halen, hoor!
En... blauw zwarte bond ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
De pot verwijt de ketel..... :-)
Vind ik leuk
TomD +18
zondag 24 september 2017 om 08:12
Tja, alsof Brugge dit jaar alle wedstrijden correct heeft gewonnen :D We zullen maar zwijgen over die videorefhistorie tegen Zulte zeker... Onkunde van de Belgische refs? Ja, uiteraard. Maar steeds die complottheorieën of insinuaties over omkoping? Belachelijk :D
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:29
Gast ik zever over zulke dingen omdat jullie zeveren over dingen die nu in het voordeel waren voor Anderlecht!!
Hadden jullie de ref altijd tegen mss, denk eens goed na jongen, dan zou je zien dat je ploegje ook wat minder punten zou verdient hebben!!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:03
als die scheidsrechter eerlijk fluit wint anderlecht nooit, als een club als anderlecht weg gespeeld word door het kleine beveren dan is het rampzalig met anderlecht, eigenlijk kan je beter zeggen waasland beveren-kristof dierckx 1-2 want dit lag er wel dik op,dat zag je zo dat die moesten winnen,word eens tijd dat ze aan die scheidrechters gaan doen,kost de kleinere clubs elk seizoen een hoop punten.vraag me eens af hoeveel ze die dierckx moeten betalen hebben? echt een schande.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 11:21
Ga wat aan je flurk trekken
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:02
Het gaat idd slecht bij Anderlecht, wij willen liever het voetbal terug zien!
Helemaal gelijk daarin WB was op vlakken beter gisteren en fouten kosten idd punten voor de 1 en geven punten aan de ander!!
Hoeveel heeft die videoref dan gekost??
Want het gaat blijkbaar enkel over Anderlecht die daarvoor betaald, maar andere ploegen zijn het dan gewoon menselijke inschattingsfouten? Of wat?
Ga idd wa aan je flurkie trekken jongen, want blijkbaar ben je ergens ook een Brugge supporter dan, want daar had je geen reactie tegenover die videoref!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 12:06]
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 13:10
het is een match tegen anderlecht, dan weet je met oneindige zekerheid op voorhand dat dit altijd gaat gebeuren en het zal waarschijnlijk wel weer te wijten zijn aan toeval dat het elke individuele keer ook echt effectief gebeurt, een toevalligheid dat elke keer opnieuw voorvalt?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Clement teleurgesteld: "Er speelden ook andere omstandigheden..."