'Eén speler is de oorzaak voor de zwakke prestaties van RSC Anderlecht'

    'Eén speler is de oorzaak voor de zwakke prestaties van RSC Anderlecht'

    woensdag 14 februari 2018 om 09:00

    RSC Anderlecht heeft het bijzonder moeilijk om een constante in zijn prestaties te krijgen. Ook de afwezigheid van verschillende sterkhouders – onder andere Kara en Trebel – eist zijn tol. Vooral de onbeschikbaarheid van die laatste heeft zo zijn impact.

    Woensdag komt La Capitale met een zeer opmerkelijke statistiek naar buiten. Zo weet het dagblad dat Anderlecht zonder de Fransman nog geen enkele wedstrijd won. Straf, aangezien Trebel al meer dan een jaar uitkomt voor paars-wit. De middenvelder mag dus gerust een onmisbare pion genoemd worden. 

    Zo pakte Anderlecht zonder Trebel amper twintig procent van de punten. Meer nog: als de Fransman wel meedoet, pakken de Brusselaars maar liefst 70% van de punten. De medische staf doet er dus goed aan Trebel snel op te lappen voor het vervolg van het seizoen. Mogelijk maakt hij vrijdag op STVV al zijn rentree.

    Poll

    Is Trebel onmisbaar?

    (710 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +28511
    woensdag 14 februari 2018 om 09:07
    In de huidige ploeg is trebel onmisbaar voor mij. De enige met karakter en spirit van een echte prof.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    woensdag 14 februari 2018 om 09:15
    De cijfers spreken voor zich hé.. Straf toch wel!
    Vind ik leuk
    SD +7108
    woensdag 14 februari 2018 om 09:53
    Een goede trainer moet een onbeschikbaarheid taktisch kunnen opvangen; ik zeg wel een goede trainer.
    Vind ik leuk
    dakcota +4239
    woensdag 14 februari 2018 om 10:10
    hou toch opmet over hein te janken, hij is een tactisch genie. dat hij een zooitje ongeregeld heeft gekregen kan hij niets aan doen.
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    woensdag 14 februari 2018 om 10:26
    In feite wil hij zeggen dat Anderlecht dringend Sa Pinto moet halen ;-)
    Vind ik leuk
    dakcota +4239
    woensdag 14 februari 2018 om 10:28
    Nou, een beetje comedie kan nooit kwaad.... maar zijn daar geen mascottes voor?
    Vind ik leuk
    freeman +9155
    woensdag 14 februari 2018 om 10:08
    Het collectief falen kan toch niet op EEN speler verhaald worden !
    Eens kijken welk potentieel aan spelers daar nu nog steeds rondloopt .
    Verkondigde Gerkens een tijdje geleden niet dat ze de sterkste ploeg van het land hadden ? Aan hem (hen) gewoon om dit te bewijzen ! En de beste trainer van het land hebben ze ook al .....So what ?
    Vind ik leuk
    dakcota +4239
    woensdag 14 februari 2018 om 10:31
    collectief falen kan door veel dingen. ploegen als gent/kortrijk deden niets anders dan verliezen hun eerste tien matchen. plots (ook dnakzij een nieuwe trainer) veranderd er iets en diezelfde spelers beginnen plots alles te winnen.

    Is hein de schuldige, dat kan. je kan de beste trainer van de wereld zijn, als de spelers erniet in geloven... is het gedaan
    Vind ik leuk
    JVR +131
    woensdag 14 februari 2018 om 12:06
    Hanni was ook onmisbaar maar daar dachten ze bij Anderlecht anders over! De verkoop van Hanni was een duidelijk signaal om te zeggen wij doen niet meer mee voor de titel!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 13:54
    De titel dekt niet de lading, alsof 1 speler schuldig is aan deze malaise... De echte schuldige? Het bestuur!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Eén speler is de oorzaak voor de zwakke prestaties van RSC Anderlecht'