Krëfel moet flink afdokken, Eden Hazard strooit nog zout in de wonde

    Krëfel moet flink afdokken, Eden Hazard strooit nog zout in de wonde

    zondag 15 juli 2018 om 10:00

    Eden Hazard maakte zaterdag het zestiende WK-doelpunt voor de Rode Duivels, en dat is slecht nieuws voor Krëfel. De electroketen heeft namelijk beloofd om alle voor het WK gekochte televisies terug te betalen als België meer dan vijftien goals zou maken.

    Krëfel leek het net te gaan halen, want met nog tien minuten te gaan stond de teller op vijftien goals. Op de counter was het echter Eden Hazard die de doodsteek gaf. Op Twitter is hij wel zo vriendelijk om zijn excuses aan te bieden. "Het spijt me", zegt de dribbelaar lachend.

    Of Krëfel hiermee een financiële kater gaat oplopen is twijfelachtig. Meestal zijn grote bedrijven wel verzekerd bij dit soort acties. Bovendien krijgen ze door hun promostunt heel wat 'gratis' reclame in de media. 

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    BS90 +4567
    zondag 15 juli 2018 om 10:09
    Vraag me af wat de verzekeringspremie dan is. Moeten ze er dan Unibet bijhalen om die odds te berekenen of zo?
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    zondag 15 juli 2018 om 13:33
    Die zal relatief meevallen. Gebaseerd op vorige WK’s en vorige WK’s van de Belgen, werden die kansen neit hoog ingeschat. En de verzekeringsmaatschappijzal daar wel hun modellen voor hebben, misschien met herverzekering erbij.
    Vind ik leuk
    agdh +1420
    zondag 15 juli 2018 om 10:11
    Wordt terugbetaald met aankoopbonnen van krefel..
    Vind ik leuk
    Regiwitt +184
    zondag 15 juli 2018 om 10:45
    als je zo'n aktie start, moet je vooraf er vanuit gaan dat die lukt. Puur economisch verantwoord. Uit eigen ervaring ;)
    Vind ik leuk
    TageMeister +4655
    zondag 15 juli 2018 om 11:26
    Réclame in prime time is duurder als die tv's
    Vind ik leuk
    Den Didi +229