Club maakt gehakt van amateurploeg, Schrijvers maakt meteen vier(!) goals

Club maakt gehakt van amateurploeg, Schrijvers maakt meteen vier(!) goals

Gepubliceerd: vrijdag 22 juni 2018 om 20:51vr 22-06-2018 om 20:51

Club Brugge heeft de voorbereiding afgetrapt. Het oefende tegen amateurploeg KFC Heist en won met overtuigende 0-11 cijfers.

De Bruggelingen kenden geen enkel probleem met de amateurploeg uit tweede provinciale. Al na enkele minuten stond het 0-1 via Jelle Vosse. Heist probeerde wel tegen te prikken, maar het kwaliteitsverschil was te groot.

Na een afgekeurd doelpunt van Vossen kon er toch nog gevierd worden. Ivan Tomecak, Brandon Mechele en jeugdspeler Loïs Openda (2x) zorgden voor de 0-5 ruststand.

Een nieuwe helft met heel wat nieuwe namen, maar Club Brugge bleef goed spelen. Enkele minuten ver in die tweede helft kon Siebe Schrijvers zijn eerste voor Club Brugge scoren.

Eentje is geentje, want twintig minuten voor tijd krulde hij de bal prinsheerlijk in doel: 0-7. De spits was nog niet klaar, want hij zorgde zelfs nog voor de 0-8 en 0-9. De nieuweling kon Wesley uiteindelijk nog bedienen voor de 0-10. Openda bekroonde zijn wedstrijd met een laat derde doelpunt en de 0-11 eindstand.

Eerste helft: Gabriël - Schoonbaert, Mechele, Scholz - Tomecak, Baiye, Rits, Vanaken, Diatta - Vossen, Openda.
Tweede helft: Gabriël (65' Shinton) - Decarli, Baiye, Denswil - Cools, Vanlerberghe, Schrijvers, Refaelov, Ngonge - Wesley, Openda.

Plaats een reactie

Shredder +3171
vrijdag 22 juni 2018 om 20:54
Schrijverssssssssss
Vind ik leuk
Lunam +1986
vrijdag 22 juni 2018 om 20:55
Knokke Heisssssstttttttttttt
Vind ik leuk
Shredder +3171
vrijdag 22 juni 2018 om 20:57
hatertjeeeeeeeuuhhh
Vind ik leuk
Rune1891 +5609
vrijdag 22 juni 2018 om 21:19
De ploeg noemt fc Heist en niet Knokke heist, je zou toch denken dat zo'n fervente supporter dat toch zou weten
Vind ik leuk
freeman +13462
vrijdag 22 juni 2018 om 23:28
Leuk oefenpartijtje met heel wat nieuwelingen ....
Vind ik leuk
ROBSON +3866
zaterdag 23 juni 2018 om 00:22
Zei het hier deze week al........schrijvers achter 2 spitsen met vanaken nakamba en vormer achter hem en die gaat knallen. Ok maar tegen heist maar hij tankt wel vertrouwen. Wetende dat leko aandrong op zijn komst.......wordt vervolgd.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 00:22
Ik ben Genk supporter en wens Siebe heel veel succes toe bij CLB , laat ze daar in Genk hun grove beslissing maar eens goed inzien , blijf hard werken en knallen Siebe , al zal ik altijd voor Genk blijven , trots op jou & Jelle blijf ik ook , nu is jullie taak de CLB CLAN ook trots te maken en wie weet wel weer een nieuwe titel , het ga je goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Spille +8
zaterdag 23 juni 2018 om 05:53
Jij bent een voorbeeld naar mijn hart voor elke voetbalsupporter !! Chapeau !! Een Club supporter 😉👍
Vind ik leuk
woutersca +134
zaterdag 23 juni 2018 om 02:59
Toptransfer, had liever Schrijvers bij ons gezien dan Musonda
Vind ik leuk
ickx22 +422
zaterdag 23 juni 2018 om 09:54
Wouter, Ik had liever Musonda bij Anderlecht gezien dan Musona ;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 09:55]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws