Ploegmaats en mama vieren eerste goal van Keita uitbundig mee

1Reacties

Mandela Keita heeft zijn eerste doelpunt voor Parma gemaakt. Tegen AS Roma scoorde hij in de 87e minuut de 2-1. Zijn ploegmaats trakteerden hem daarna op enkele liefdevolle tikken. Op de tribune was de moeder van Keita dolgelukkig.

In aflevering 39 van het tweede seizoen van Tijd voor Voetbal bespreekt men de reacties van Union over de wedstrijdleiding, de overwinning van Club Brugge tegen RSC Anderlecht en wie wil de Europe Play-Offs eigenlijk winnen? Dat en nog veel meer in Tijd voor Voetbal.