Club Brugge 'de sociale mediakampioen', beter dan Anderlecht en Antwerp samen
In de Jupiler Pro League heeft Club Brugge een straatlengte voorsprong op de concurrentie. Ook op sociale media komt er (voorlopig) niemand in de buurt van Blauw-Zwart
Club Brugge is onder meer actief op Twitter, Facebook, Instagram, TikTok en YouTube. Volgens Deportes & Finanzas had Blauw-Zwart in februari van dit jaar 1,46 miljoen interacties. Club Brugge laat daardoor de rest van de Belgische clubs ver achter zich.
@clubbrugge Easy peasy 🤪👌🏻 ##clubbrugge ##fyp
♬ Pop Smoke candy shop - EZD
RSC Anderlecht en Royal Antwerp FC vullen op sociale media het podium aan. Maar beide ploegen samen hebben minder interacties dan Club Brugge alleen. De teller van nummer 2 RSC Anderlecht staat op 777.000 interacties. Antwerp sloot af met 599.000 interacties in februari 2021.
📲⚽🔵⚫ @ClubBrugge, belgian football club with the highest social media engagement during february of 2021! 🔝1⃣🇧🇪
— Deportes&Finanzas® (@DeporFinanzas) March 26, 2021
𝟭,𝟰𝟲𝗠 𝗼𝗳 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀!!
2.@rscanderlecht 777K
3.@official_rafc 599K#twitter #instagram #facebook #youtube #tiktok pic.twitter.com/J9UoL7t3Ht