Club Brugge valt niet alleen op het voetbalveld in de prijzen
Vorig seizoen won Club Brugge met een straatlengte voorsprong het kampioenschap. Dit keer viel Blauw-Zwart op een iets minder sportieve manier in de prijzen. Het trok namelijk drie prijzen naar zich toe op de Creative Belgium Awards.
Die prijzen komen Club toe dankzij hun kinderboek 'De beer en zijn sjaal', dat geschreven werd naar aanleiding van de Awards. Daar worden jaarlijks prijzen uitgereikt voor de creativiteit van merken, instellingen en bedrijven bij het creëren van communicatie.
Club Brugge was met het boek genomineerd voor verschillende categorieën en schreef uiteindelijk de tweede prijs voor 'PR' en de derde prijs voor 'Direct' en 'Pers' op zijn naam. Andere meedingende bedrijven waren onder meer Telenet, Lidl en AB-Inbev.
De beer en zijn sjaal sleept drie prijzen in de wacht op de Creative Belgium Awards! 🤩🐻 #CBA20
— Club Brugge KV (@ClubBrugge) September 4, 2020
MEER | https://t.co/RnoRQETIhA pic.twitter.com/4Gd3pw0miD