Ondanks coronacrisis verlengt Club Brugge overeenkomst met commerciële partner
Voor heel wat voetbalclubs is het door de coronacrisis zoeken om de eindjes aan elkaar te knopen, maar voor Club Brugge geldt dat hoegenaamd niet. De clubkas is goed gespekt en donderdagmiddag maakte het zelfs een verlengde sponsordeal bekend. Latexco blijft een trouwe partner.
Club stuurde zelf de wereld in dat het een akkoord gevonden heeft met Latexco over een verdere samenwerking. Dat bedrijf is gespecialiseerd in matrasschuim, waarin het een absolute wereldspeler is. Matrassen, kussens of toppers ... Club Brugge kan op haar twee oren slapen. De volgende dagen zal Blauw-Zwart overigens nog andere commerciële partners voorstellen.
Business@FCB: Partnership Renewal! 📝
— Club Brugge KV (@ClubBrugge) August 6, 2020
Latexco, de producent van matrasschuim, blijft ook dit seizoen partner van Club Brugge. 💪🏻#BluvnGoan
Meer | https://t.co/tQQWWClFRt pic.twitter.com/B4MUS32mbN
Commercieel directeur Jeroen De Smet is alvast in zijn nopjes met de hernieuwde deal. "'We support your dreams & no sweat no glory'... Latexco en Club Brugge zullen vanuit deze waarden nog veel titels winnen! Een fijne verlening als preferred partner", laat hij in een korte reactie weten. Eerder maakte Club al bekend dat vermogensbeheerder Candriam de nieuwe shirtsponsor zou worden.