Chelsea lanceert opvallend nieuw uitshirt: ‘Precies een pyjama’
Het nieuwe thuisshirt van Chelsea kon al op weinig begrip rekenen, de verwachtingen voor het nieuwste uitshirt waren dan ook gespannen. Dat werd vandaag gelanceerd, en lauwtjes ontvangen.
De prominente drie van hoofdsponsor Three is nog steeds duidelijk aanwezig, de achtergrond wordt gekenmerkt door een lichtblauwe kleur. De streepjes zorgen voor wat meer originaliteit, iets waar het thuisshirt niets van moest weten.
Op Twitter werd het alvast lauwtjes onthaald, zo noemde een supporter het meer een pyjama dan een voetbaluitrusting. Vooral de hoofdsponsor is een doorn in het oog. ‘Waarom vervangen ze het nummer 3 niet gewoon door het woord Three’, merkte een andere supporter op.
Introducing our new @nikefootball 20/21 away kit. Inspired by a classic tailored aesthetic but filtered through a modern street lens and colour palette.
— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 7, 2020
Available 30.07.20 #ItsAChelseaThing #ThePrideOfLondon pic.twitter.com/BgcUKZMm5d