Beerschot legt 'Thirteen' uit: Die schaalvergroting biedt enorme mogelijkheden

Beerschot legt 'Thirteen' uit: "Die schaalvergroting biedt enorme mogelijkheden"

Gepubliceerd: dinsdag 19 mei 2020 om 15:31di 19-05-2020 om 15:31

K. Beerschot V.A. pakte dinsdag uit met een primeur in het Belgische voetballandschap. De ambitieuze club uit Eerste Klasse B heeft vanaf nu een eigen kledinglijn: 'Thirteen'. Dat huismerk zal onder meer instaan voor de wedstrijdshirts van de Ratten. Het Beerschot-bestuur legt uit waar het idee vandaan komt.

"Dit is het resultaat van een uitstekende samenwerking met United World. United World is het overkoepelende bedrijf dat Beerschot, Sheffield United en Al Hilal United Emirates ondersteunt op het vlak van sponsoring en marketing", verwijst voorzitter Francis Vrancken op de clubwebsite naar de eigenaars van Beerschot.

"Die schaalvergroting biedt enorme mogelijkheden, zonder onze eigenheid te verliezen. Wij zijn er samen van overtuigd dat Beerschot sterk genoeg is om z’n eigen merk te hebben en z’n eigen shirts te produceren. Onze spelers en supporters zullen dit met nog meer trots dragen!", is Vrancken overtuigd.

"Wij koesteren onze geschiedenis. Dertien is meer dan een nummer voor Beerschot", verklaart de voorzitter nog de keuze voor de naam. "Het bewijst dat we in onze visie en uitbouw van de club onze tradities koppelen aan vernieuwing, net als bij de lancering van het nieuwe logo vorig jaar. Het maakt ons klaar voor de toekomst."

Logo Bundesliga

Check hier de hoogtepunten van de afgelopen Bundesliga-speelronde

Plaats een reactie

Bekijk het laatste nieuws