Daar is het, Beerschot stelt haar nieuwe shirt voor
Dat de coronaperiode mensen tot creativiteit heeft aangezet, viel de voorbije weken dagelijks her en der te bewonderen. Ook K. Beerschot V.A. heeft de voorbije periode gebruikt om een vernieuwend concept uit te werken. De Ratten lanceren als eerste Belgische profclub ooit een eigen huismerk.
'Thirteen', dat wordt de kersverse huisstijl van Beerschot, kondigt de club trots aan op haar website. Het gloednieuwe merk zal heel wat paars-witte accessoires en kledingstukken op de markt brengen én, niet onbelangrijk, ook de eigen truitjes ontwerpen. Zo zou Beerschot als allereerste in ons land in haar eigen outfits voorzien.
OUR NUMBER. OUR BRAND.🚀
— K. Beerschot V.A. (@kbeerschotva) May 19, 2020
'Thirteen' is geboren. We hebben ons eigen merk. We hebben onze eigen shirts.💜
Lees zeker👉https://t.co/YV5myVhyyF#thirteen #ournumberourbrand #ourvision #ourfuture #unitedby13 pic.twitter.com/LI5ie03FsY
De naam 'Thirteen' is uiteraard een verwijzing naar het stamnummer van Beerschot. De Antwerpenaren kozen als logo de Latijnse variant van dat getal. Bij de lancering van het nieuwe merk hoort ook een slogan: 'Our number. Our brand.'. Beerschot hoopt haar supporters tijdens de komende abonemmentenverkoop al een voorsmaakje te kunnen bieden.
Update: Het heeft niet lang geduurd, maar Beerschot heeft haar nieuwe shirt voor het seizoen 2020 - 2021 al gepresenteerd.
OUR BRAND. OUR SHIRT.
— K. Beerschot V.A. (@kbeerschotva) May 20, 2020
2020-2021💥#thirteen #wearebeerschot #weareready pic.twitter.com/tIMmDt2Lgn
We are Denis. We are ready.⚔️#ourbrandourshirt #alleskapot #thirteen pic.twitter.com/EVURUdaCFh
— K. Beerschot V.A. (@kbeerschotva) May 20, 2020