Commercieel departement zit niet stil: ‘Anderlecht lanceert eigen likeur’

Commercieel departement zit niet stil: ‘Anderlecht lanceert eigen likeur’

Gepubliceerd: woensdag 4 december 2019 om 17:53wo 04-12-2019 om 17:53

Sportief loopt het voorlopig voor geen meter bij de recordkampioen. De commerciële afdeling van Anderlecht zit echter niet stil, zij lanceerde een Paars-Witte bosvruchtenlikeur.

Het Nieuwsblad meldt dat het nieuwe brouwsel onder de naam ‘woodberries purple’ op de markt zal gebracht worden. Het drankje zal te koop zijn in supermarktketens Delhaize en Night & Dat, alsook de eigen fanshop.

Vanaf eerstvolgende zondag zullen de supporters hun dorst kunnen stillen met het nieuwe drankje. Voor de liefhebbers, ‘woodberries Purple’ heeft een alcoholpercentage van 12% en dient koud gedronken te worden. De voorbije zomer haalde Anderlecht ook al het nieuws toen ze hun eigen paarse saus op de markt brachten. Het is duidelijk dat de club onder Coucke een nieuwe commerciële weg is ingeslagen.

Poll

Moet een voetbalclub zich hiermee bezighouden?

(169 stemmen)

Plaats een reactie

Bekijk het laatste nieuws