Borkelmans ziet gebrek bij Club Brugge: Als ik dat kan met Jordanië...

Borkelmans ziet gebrek bij Club Brugge: "Als ik dat kan met Jordanië..."

Gepubliceerd: woensdag 24 april 2019 om 18:15wo 24-04-2019 om 18:15

Club Brugge heeft nog heel wat werk te verzetten als het kampioen wil worden. Ex-speler Vital Borkelmans, nu bondscoach van Jordanië, ziet toch nog een waterkansje. Hij vindt wel dat coach Ivan Leko in de fout is gegaan.

Club Brugge is nog niet uitgeschakeld, aldus Borkelmans in Het Nieuwsblad. "Er zijn nog vijftien punten te verdelen: waarom zou het dan niet meer kunnen? Maar als één ploeg het verdient, dan is het Genk. Maar details kunnen zo maar de andere kant op vallen. Ik vind dat ze er nog meer voor moeten gaan."

Borkelmans vindt dat zijn collega tactisch flexibeler moet zijn. "Dat Club geen ander systeem baas is, vind ik hun enige minpunt. Als ik met Jordanië - het niveau van Club gedeeld door zes - wél twee systemen kan spelen, dan moet mijn club dat ook kunnen", geeft hij nog aan.

Poll

Moet Leko coach van Club Brugge blijven?

(1231 stemmen)

Plaats een reactie

Kris1 +1331
woensdag 24 april 2019 om 18:40
Dat is inderdaad een minpunt van Leko. Hij kan een ploeg begeesteren maar is tactisch niet zo sterk. Zijn opstelling tegen Antwerp bracht ook Wesley in de problemen en Hans vond moeilijker iemand tussen de lijnen ( Siebe) Hij geeft Openda een basisplaats,dat was van in augustus geleden. Geen doordachte ingreep voor zo een belangrijke uitwedstrijd.
Vind ik leuk
Tony Salta +397
woensdag 24 april 2019 om 19:11
Hij doen wat hij wil Genk wordt toch kampioen.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 19:22
Dat hij Clement tactisch een pak voor z'n broek gaf in onze thuismatch tegen Genk en Boloni hetzelfde tegen antwerp ,beide in competitie gaan we maar vergeten hé. Kappen op Leko is nu in. We speelden tegen 2 ploegen die op dezelfde manier als onszelf speelden. Genk had meerdere kansen en stond aan de rust ...1-1. Enkel goals tellen in voetbal, in andere sporten krijg je punten voor intenties. Wat volgde zullen we nooit weten want het heeft niets met voetbal te maken aangezien er geen officiële reglementen gevolgd zijn. Op antwerp worden we zuiver genekt door het zelfde trio van tegen Genk (en dezelfde die de teen van Diaby herkenden als buitenspel :pots-lagaert-snoeck). Dan kom je op 0-1 en moet Antwerp komen en valt hun pudding ineen .
Vind ik leuk
THOR4ever +3977
woensdag 24 april 2019 om 19:47
Komaan Stefaan, hoeveel grote kansen hebben jullie gehad in Genk, en hoe vaak was het vijf voor twaalf aan de overkant? De 1-1 bij de rust was al bijzonder gevleid, en iedereen vergeet blijkbaar dat er ook een derde doelpunt is gevallen.
Vind ik leuk
TageMeister +10212
woensdag 24 april 2019 om 20:00
pak dat je de penalty niet fluit, dan fluit je die enkele minuten later wel als Matta Samatta haakt .

Was een fout zonder bal in de buurt(een Jelleke?)
Vind ik leuk
Luc Hermans +1064
woensdag 24 april 2019 om 20:17
1. Leko heeft Clement in de thuismatch geen pak voor de broek gegeven, het was Clement zelf die de mist inging door een ander soort voetbal ( lange bal) te willen spelen op jullie patattenveld.
2. Dat gezever over die beslissingen begint nu toch echt wel de keel uit te hangen, er worden nu eenmaal nog altijd fouten gemaakt, dat werkt eens in het nadeel, een andere keer in het voordeel, maar er is niets dat zegt dat jullie daar ook maar een punt meer gehaald zouden hebben, op Genk werd Club overklast en tegen Antwerp kreeg het welgeteld een (1) deftige kans bijeen gespeeld.
3. Als Club denkt als “ best voetballende ploeg cfr Leko” nog een kans te moeten maken op de titel mogen ze dat vanaf nu met de voeten gaan laten zien en niet met dat gezever, bende Calimero’s ...
Vind ik leuk
DragonEgg +883
donderdag 25 april 2019 om 09:26
1. Blauw-Witte Bril
2. Dat zijn nu eenmaal zaken die punten kosten in de PO's, dat maakt veel uit. Als je er niet tegen kan, wat doe jij dan op dit forum? ;-)
3. Dat gaan we doen. En liever een Calimero dan een Smurf :p
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws