Anderlecht komt met officieel statement over huiszoekingen op Neerpede

Anderlecht komt met officieel statement over huiszoekingen op Neerpede

Gepubliceerd: woensdag 24 april 2019 om 15:18wo 24-04-2019 om 15:18

Een nieuwe bom lijkt het Belgische voetbal te teisteren. Opnieuw zijn er huiszoekingen gebeurd naar aanleiding van een onderzoek van witwaspraktijken bij transfers. RSC Anderlecht is de geviseerde club en komt woensdagmiddag met een kort statement.

'Vandaag, woensdag 24/04/2019, hebben zowel in het trainingscentrum in Neerpede als in het stadion huiszoekingen plaatsgevonden. RSC Anderlecht heeft vanzelfsprekend haar volledige medewerking verleend aan de onderzoekers', zo luidt het bericht op de homepagina van de website van Anderlecht.

Meer informatie wil de recordkampioen, althans op dit moment, niet verschaffen. Het Laatste Nieuws zag speurders wel met twee volle dozen aan materiaal vertrekken na de huiszoeking. Onder meer de miljoenentransfer van Aleksandar Mitrovic zou in het vizier zitten. De federale politie viel overigens niet alleen binnen bij Anderlecht, maar ook bij de Belgische voetbalbond.

Plaats een reactie

woensdag 24 april 2019 om 16:01
Valt tegen, in series neemt men veel meer mee.
Nu maar "2 volle dozen"...
Vind ik leuk
AzEz86 +7688
woensdag 24 april 2019 om 16:05
Ik vind dit al veel, tegenwoordig is alles toch digitaal?
Vind ik leuk
firedwarf +4576
woensdag 24 april 2019 om 16:25
panini stickers niet helaas... :p
das de overschot van de kern van dit seizoen da ze nie aan de man hebben kunnen brengen...
Vind ik leuk
Minunten +604
woensdag 24 april 2019 om 16:43
Haha :-)
Vind ik leuk
Vlad +5396
woensdag 24 april 2019 om 17:43
De zwarte boekhouding zal eerder op papier terug te vinden zijn denk ik, moeilijker op te sporen...
Vind ik leuk
firedwarf +4576
woensdag 24 april 2019 om 18:20
Een goeie zwarte boekhouding vind ge nergens terug en al zeker niet op papier... ik spreek uit ervaring haha :D
Vind ik leuk
j.caesar +2392
woensdag 24 april 2019 om 16:44
Het relaas van een clubmededeling om niets te zeggen
Vind ik leuk
VeeDeeVee +21082
woensdag 24 april 2019 om 16:51
Twee dozen.. Dat zal niet van ene transfer zijn.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 16:55
Het houd maar niet op hoe het oude bestuurders hun fans hebben voorgelogen en bedrogen
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 17:17
Twee volle dozen??,amai, Anderlecht direct naar amateurklasse dan,,ja,nu we toch bezig zijn met ons potje sensatie,direct doorzeveren he.
Vind ik leuk
Prpldynmt +8570
woensdag 24 april 2019 om 17:34
Verrassend statement. Ik had zeker verwacht dat ze gingen zeggen dat ze het onderzoek zullen tegenwerken en dwarsbomen!
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2976
woensdag 24 april 2019 om 17:44
Dat waren gewoon twee dozen met Fort-zegeltjes die ze zijn komen ophalen omdat die niet meer geldig waren.
Die Fort-zegeltjes hebben ze bij Anderlecht trouwens ook gebruikt om de huidige spelerskern te verzamelen, maar dat waren natuurlijk geen twee volle dozen... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 18:39
FCB, RSCA, Standard, AA Gent, zelfs Mouscron verleent zijn volle medewerking.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws