Slecht nieuws voor Kums, Kara en Trebel: 'Eén van de drie mag beschikken'

Slecht nieuws voor Kums, Kara en Trebel: 'Eén van de drie mag beschikken'

Gepubliceerd: woensdag 24 april 2019 om 12:43wo 24-04-2019 om 12:43

Dat Anderlecht na dit seizoen een grote kuis houdt in de spelerskern lijkt zo goed als zeker. Volgens Sport/Voetbalmagazine zullen ook enkele ervaren rotten naar de uitgang geleid worden.

Zo weet het magazine dat er afscheid zal genomen worden van jongens die niet voldoen aan het niveau van Anderlecht. Daarbij wordt gedacht aan jongens als Milic, Vranjes, Musona, Makarenko en Adzic. Ook Thelin, Ganvoula, Sá, Chipciu, Saief en Daudan die terugkeren van hun uitleenbeurt, moeten niet rekenen op een toekomst bij Anderlecht.

Naast deze spelers zouden ook sleutelspelers als Kara, Kums en Trebel worden aangeboden bij andere clubs.  De kans is groot dat zeker één van hen drie mag beschikken. Dure aankopen als Zulj en Saneh krijgen wel nog een herkansing. Op  Saelemaekers, Amuzu, Bornauw, Verschaeren, Kayembe, Sambi Lokonga en Doku, de jonge garde, wordt volgend seizoen wel zeker gerekend.

Plaats een reactie

Neutrale fan +2742
woensdag 24 april 2019 om 12:45
Trébel en Kara eerder. Kums zou ik wel houden.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 13:45
kums houden als kuisvrouw zeker
Vind ik leuk
Dj ODP +22
woensdag 24 april 2019 om 14:51
om het gras af te doen eh. haha
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:04
Volledig mee akkoord!
Kums op een goed draaiend middenveld komt goed. Dat zag je in de laatste wedstrijden voor de play-offs. bovendien nooit zo veel vrije trappen zien binnenvliegen in laaaange tijd.

Toen Trebel er weer in kwam was het naar de vaantjes, voor mij is dat een serieuze stoorzender.

Kara is sterk, lichamelijk, en dan is het meeste gezegd...
Vind ik leuk
John Mor +36
woensdag 24 april 2019 om 14:14
Mijn gedacht!
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 14:17
Beste helft van seizoen was 2de tegen Club,mat Trebel en Kums samen in ploeg.
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:20
Oei, daar ben ik het niet mee eens, maar dat kan natuurlijk wel, meningen.. :-)
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
woensdag 24 april 2019 om 14:23
Plus Kums doet niet moeilijk en heeft een prima mentaliteit. Het moeten niet allemaal brave spelers zijn uiteraard, maar met Kums heb je iemand met voetballende kwaliteiten, die beter tot zijn recht komt in een betere ploeg. Heeft ervaring en komt nog eens uit de jeugd van RSCA.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 16:19
Euh Kums op een goed draaiend middenveld ? Hebben we hem niet aangetrokken om het middenveld te laten draaien ?!
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 16:29
Van holsbeeck zei dat ja, maar eigenlijk heeft die evenveel verstand van voetbal als Coucke en heeft die Bayat zijn praatje waarschijnlijk gerepeteerd.

Kums bij Gent was ook alleen zo goed omdat hij Neto. als Dendoncker vorig jaar niet zo onnozel deed was het misschien bij ons ook zo gelopen.

Geef hem spelers die met hem compatibel zijn en hij zal ook wel zijn steentje bijdragen aan een beter niveau...
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 12:49
Alle drie verkopen!!
Vind ik leuk
Lord Wenger +19067
woensdag 24 april 2019 om 12:50
Het is maar de vraag of je van Trebel afgeraakt met dat loon. Kums zou dan nog van pas kunnen komen voor Anderlecht.
Vind ik leuk
Steppe +72
woensdag 24 april 2019 om 12:53
Kums houden, 2 anderen weg
Vind ik leuk
j.caesar +2392
woensdag 24 april 2019 om 12:54
De sportbladjes zijn weer aan het fantaseren.
Vind ik leuk
Prpldynmt +8571
woensdag 24 april 2019 om 12:55
Allemaal goed en wel, maar WIE wil ze kopen? Kleinere clubs kunnen en willen het loon van Trebel niet betalen en voor grotere clubs komt hij te kort. Als we spelers kunnen verkopen, zal het sowieso met verlies zijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 april 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:05
Moet dan maar, hun loon blijven betalen is zowel financieel als sportief verlies...
Vind ik leuk
Dan4red +1439
woensdag 24 april 2019 om 12:58
Allez man, de Vranjes wegdoen... dat kan toch niet...die komt ten minste af en toe nog eens in de krant... echt jammer ;-)
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 12:58
En Gerkens ? Als je bij de jeugd géén hebt die evengoed is ,stop dan ermee .
Vind ik leuk
Brubru +6305
woensdag 24 april 2019 om 13:15
Ik vraag me al af op wie ze iedere week gaan bashen als die weg is.
Het is wel Anderlecht die Gerkens kocht en het zijn de trainers die hem opstellen.
Die speler doet dat zelf niet hé. Zo zielig om altijd op dezelfde nagel te kloppen.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 14:04
Weet je wat zielig is Brubru, altijd reageren op andere ploegen , maar over een zielig ploegje als Z-W kan je niet veel schrijven ! Ik zie Gerkens elke match en niet zoals jij achter je pc , maar wel life ,dus geniet verder met " de lacher" Dury .
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:08
Er zijn gewoon geen artikels over Z!ulte te vinden.. :-)
BruBru heeft tenminste nog een toegevoegde waarde aan een discussie, ook als je het er niet mee eens bent...
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 14:20
Bedankt K1908 voor de professionele uitleg ! Er zijn nog slimme mensen op de wereld ( ik niet ,sorry) , maar schrijf Zulte wel juist hé .
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:20
"Zulte"
Vind ik leuk
Daydreamer +7531
woensdag 24 april 2019 om 15:41
Hey Lucien, zie jij Gerkens elke match life!? Live zul je bedoelen :)
Als je anderen op taalfouten wijst moet je wel oppassen dat je zelf geen fouten schrijft...
Vind ik leuk
Geofpurple +7566
woensdag 24 april 2019 om 14:46
Die zijn er wel , maar gewoon een pak minder, wat logisch is. Maar als er dan zijn, dan hoor je hem daar niet. Dus Lucien heeft ook wel een punt. Over de toegevoegde waarde zullen we zeggen dat je mild bent vandaag K :D
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:51
Havin' a good day, als ik gisteren zo had gereageerd was er iets mis.. ;-)
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 17:35
Gerkens voldoet gewoon niet. Vroeger niet, nu niet, en zal noot voldoen. De mensen die fluiten en bashen hebben volledig gelijk. Alleen denk ik niet dat het tegen Pieter zelf is, want een fijne mens, maar eerder een boodschap naar het bestuur. En Gerkens voldoet niet en als je vindt van wel, dan mag je hem gratis van ons hebben.
Vind ik leuk
Brick +1386
woensdag 24 april 2019 om 13:16
Gerkens is zelf nog jeugd, net als Didi
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
woensdag 24 april 2019 om 14:25
Is 23 nog jeugd ? :/
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:29
Men spreekt toch ook van het 'aanstormend talent Trossard'?
Jeugd jeugd misschien niet, maar ik zou hem er zelf nog durven bijsleuren.. :-)
Vind ik leuk
Brick +1386
woensdag 24 april 2019 om 15:36
Als je weet dat toppers top zijn rond 27 28 29, dan heeft hij nog lang genoeg om RSCA niveau te halen :p
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:07
Serieus Lucien, hou je bezig met de Lierse Oosterzonen, of wat was't weer?
Wat je zegt slaat op niets. Gerkens heeft veel te veel shit gekregen, nee hij is niet de 10 die we zoeken, 't is een 8 die totaal verkeerd werd gebruik al het hele seizoen.

Je moet trouwens ook nog spelers op de bank hebben....
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 13:35
Kums weg, speelt als een luiaard. Trebel en Kara zeker houden als het kan
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:09
Pfff...
Zie jij wat er gebeurd op een veld eigenlijk? :-)
Als we tegen Gent Kara op het veld hadden, had die zeker wel voor de 0-1 gezorgd...
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 18:23
Dat kan je nooit weten he en als we beginnen met "wat als kara ...."


Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 18:26
Tuurlijk kan je dat nooit weten...
Ik spreek mijn gevoel uit over die kerel. Het spijtige aan de zaak is te moeten vaststellen dat we niet beter hebben, toch zeker niet als Bornauw niet meedoet...
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 13:38
Dat zal gewoon van de markt afhangen. Wie wil wie en is bereid welke prijs te betalen en welk loon? Kara raak je niet op een gewone manier kwijt aangezien die ook niet op een gewone manier door de medische testen geraakt is.
Vind ik leuk
Smurf4ever +116
woensdag 24 april 2019 om 13:44
Kara buiten, kvond hem bij Genk al niet goed, kheb nooit begrepen dat anderlecht hem wou hebben
Vind ik leuk
K1908 +3187
woensdag 24 april 2019 om 14:11
In de meeste Belgische ploegen is dat een aanwinst, maar de pers heeft die jongen zo opgeklopt dat ze er nu nog in geloven.

Was dat ook geen 5 a 6 miljoen? Onbegrijpelijk...
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 april 2019 om 16:04]
Vind ik leuk
Dj ODP +22
woensdag 24 april 2019 om 14:58
ik ook niet maar dat vind k van kums nog veel harder omdat we al verzopen in centrale middenvelders en dan nog 7m vo betaald en hij heeft nog geen enkele keer zn dille pre kunnen wettigen. de rotte appel uithangen dat wel expres rood pakken tegen bayern
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 14:16
Kums toch niet? Dan ben ik liever Trebel en Kara kwijt en dit om verschillende redenen
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 14:30
Blijkbaar gaan de meesten hier maar weg doen,maar hoe ga je die dan vervangen,en met welk geld?,Boekx,Didillon,Saelemaeckers ,Kara,Sanneh,Bocaut,Kums,Lokonga,Zulj,Bornauw ,Amuzzu,Dimatta,Doku en Verschaeren enGerkens houden als ruggegraat aangevuld met een 4tal degelijke versterkingen,grote kern is niet nodig,volgend seizoen.
Vind ik leuk
Patfey +6572
woensdag 24 april 2019 om 14:42
Voor mij mogen ze alle drie gaan.
Trebel is overbetaald voor zijn kunnen en presteren en wil eigenlijk niet spelen in de enige dienende rol die hem past, verdedigende middenvelder.
Kara is, jammer genoeg verleden tijd, we hebben een echte, liefst linksvoetige, leider voor de verdediging nodig.
Kums is vast een lieve jongen en heeft een aantal kwaliteiten, maar is geen 6, geen 8 en geen 10. Wil je met hem spelen moet je zoals bij Gent je systeem rond hem bouwen, en daarvoor vind ik hem toch niet goed genoeg of niet goed genoeg meer.
Dus een volledig nieuw middenveld bouwen, we hebben Verschaere, Kayembe, Lokonga, ik blijf op Zulj hopen, Gerkens is een goede invaller, laats ons die U17 El Hadj erbij nemen, dus er is al een zekere basis. Een of twee gerichte versterkingen, een controlerende middenvelder bv die de andere kan sturen.
Vind ik leuk
Daydreamer +7531
woensdag 24 april 2019 om 15:43
Biglia terughalen als controlerende middenvelder met ervaring tussen de jonge garde?
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
woensdag 24 april 2019 om 15:54
Jouw profielnaam past perfect bij je
Vind ik leuk
Daydreamer +7531
woensdag 24 april 2019 om 16:00
Die van u niet bij jou :) :)
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
woensdag 24 april 2019 om 16:31
Op basis van wat ?
Vind ik leuk
Daydreamer +7531
woensdag 24 april 2019 om 16:35
Neutrale fan... Bestaat er dan zoiets als een "neutrale fan"?
Wat betreft de mijne heb je gelijk, maar de suggestie betreffende Biglia is heus niet zo vreemd. Is hier dit jaar zelfs al ter sprake gekomen omdat Biglia 33 is en weg zou mogen bij Milan!
Vind ik leuk
Neutrale fan +2742
woensdag 24 april 2019 om 16:39
Er bestaat wel ergens een neutrale fan, hoor. Heb geen voorkeur tussen Club Brugge, Standard Luik, KAA Gent, KRC Genk en RSC Anderlecht. Voor mij zijn dat allemaal mooie ploegen. Ik zal wel eens meer lof geven aan een ander ploeg (omdat ze het goed doen) en dan zullen anderen wss zeggen "jij met je blauw-witte bril" ofzo :).

Maar ik kan normaal gezien meepraten over elke club ;)

Biglia kan naar Boca Juniors, zijn thuisland. Er is ook interesse uit de Ligue 1 laat ik me begrijpen. Plus hij is niet al te positief in RSCA vertrokken... . Betwijfel toch zeer hard moest Biglia dit overwegen, hoor :)

Maar ik hoop het voor jullie ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 april 2019 om 16:40]
Vind ik leuk
Patfey +6572
woensdag 24 april 2019 om 17:05
Voor mij zeker niet gelaten, maar ik vrees dat die en niet zal willen en veel te duur gaat zijn.
Vind ik leuk
Hhti +1803
woensdag 24 april 2019 om 15:02
Alleen al voor hun hoge loon moet je ze buiten keilen, zie waar jullie nu staan met zo zot te doen voor dergelijke spelers!!
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 16:16
En het goeie nieuws, ze vertrekken alle 3!
Vind ik leuk
vanhimst +1279
woensdag 24 april 2019 om 17:13
voor mij mogen ze alle drie gaan , Kums niet veel waard , Trebel een probleem aangezien hij bij Bayat zit en Kara te vaak gekwetst
[Reactie gewijzigd op woensdag 24 april 2019 om 17:14]
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 17:18
Voor wie is het slecht nieuws?
Voor de twee die dan zullen moeten blijven ...?
😂
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 17:37
Kara had al lang verkocht moeten zijn, daar kregen we toen nog zeer veel geld voor. En Trebel had ook al lang verkocht moeten zijn. Twee foute ingrepen van het bestuur (van Kara van het vorige bestuur).
Vind ik leuk
Heppen1J +1005
woensdag 24 april 2019 om 21:53
kums zal ze niveau niet meer halen en Trebel moet van het bestuur weg als je eigen werkgever uitlacht in de tribune
is alles gezegd
Vind ik leuk