De Condé hoopt Clement in Genk te houden: Dat is een uitdaging

De Condé hoopt Clement in Genk te houden: "Dat is een uitdaging"

Gepubliceerd: woensdag 24 april 2019 om 09:33wo 24-04-2019 om 09:33

Laatste update: woensdag 24 april 2019 om 09:36wo 24-04-2019 om 09:36

Philippe Clement heeft op dit moment nog een contract voor onbepaalde duur bij KRC Genk, maar daar wil de club verandering in brengen. Dimitri de Condé hoopt weldra een nieuwe verbintenis aan te gaan met zijn trainer.

"Philippe heeft een contract van onbepaalde duur, maar we zouden dat graag in een termijn omzetten. Aan het einde van de maand zitten we opnieuw samen", opent de sportieve baas van Genk bij HLN Vista.

Uiteraard krijgt Clement garanties wat betreft de Genkse selectie voor volgend seizoen. "Ik zal hem duidelijk maken dat wij ook volgend seizoen een sterke ploeg zullen hebben, wat er ook gebeurt. En op bepaalde vlakken kan deze club nog groeien. Dat is een uitdaging die we samen met Philippe willen aangaan."

Geen schrik
"Zijn werk is fenomenaal. De manier waarop hij de jongens na het verlies tegen Antwerp weer op scherp kreeg, was héél knap. Hij managet ook zijn volledige kern op een perfecte manier", gaat de Condé verder.

Met een doemscenario houdt Genk dan ook geen rekening. "Of ik toch bang ben om hem kwijt te geraken? Neen, want Genk zal niet vallen bij een vertrek van Pozuelo, Clement of mezelf. Maar ik zie hem toch het liefste blijven."

Poll

Zal Clement bij Genk blijven?

(315 stemmen)

Plaats een reactie

Vaneigens +1454
woensdag 24 april 2019 om 09:37
Natuurlijk blijft hij. Na 1 seizoen wil ook hij bevestigen.
Vind ik leuk
DragonEgg +883
woensdag 24 april 2019 om 12:40
Zoals zijn prestaties bij Beveren... of wacht... :-)
Vind ik leuk
Vaneigens +1454
woensdag 24 april 2019 om 13:52
Inderdaad! You got me there :)
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 09:40
Zal veel afhangen of er uitverkoop van de beste spelers zal zijn
Vind ik leuk
Quizmaster +1352
woensdag 24 april 2019 om 09:44
Maar met Clement ben je wel zo goed als zeker dat hij rendement uit een selectie haalt. Hij gaat de CL niet laten liggen met Genk, dat is ook voor hem een unieke kans om zich te tonen!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +21082
woensdag 24 april 2019 om 10:45
In geval van Champions League, zie ik Genk nog wel de meeste spelers houden. Tenzij de biedingen echt hoog zijn natuurlijk.
Vind ik leuk
DragonEgg +883
woensdag 24 april 2019 om 12:41
Ik hoop het voor Genk, zowel qua Clement, als de spelers. 't Zou een goede zaak zijn voor het Belgische voetbal imo.
Vind ik leuk
woensdag 24 april 2019 om 12:45
Laat de biedingen maar extreem hoog zijn. Zet deze spelers in de kern van Ajax en dan gaat de prijs automatisch x 4 of meer. Genk moet verdorie meer durven vragen voor zijn toppers. De Rode Duivels staan nummer 1 en onze competitie zit vlak onder de toppers, maar qua sterkte nog boven de Nederlandse competitie en toch lukt hen hen boven de taalgrens om hun spelers zoveel meer te laten kosten.
Vind ik leuk
firedwarf +4576
woensdag 24 april 2019 om 13:25
Ik snap niet waarom men persé naar een contract van bepaalde duur wil gaan??? Ok qua transfersom naar andere clubs krijg je dan meer ma nu komt het over alsof ze persé dat contract willen omdat ze toch al zeker zijn dat hij vertrekt en ze der zo toch nog genoeg voor kunnen vragen...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws