Lukaku breikt mijlpaal tegen ex-club Everton: slechts twee Belgen doen evengoed

Lukaku breikt mijlpaal tegen ex-club Everton: slechts twee Belgen doen evengoed

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 14:12zo 21-04-2019 om 14:12

Romelu Lukaku staat zondag opnieuw in de basisploeg van Ole Gunnar Solskjaer bij Manchester United voor de wedstrijd tegen zijn ex-club Everton. De Rode Duivel bereikt daardoor een mooie mijlpaal in de Premier League.

Lukaku speelt zondag immers zijn 250e wedstrijd in het Engelse kampioenschap. Er zijn slechts twee Belgen die hem dat voordeden: Marouane Fellaini (260 matchen) en Vincent Kompany (261 matchen).

De 25-jarige spits begon aan zijn carrière in de Premier League bij Chelsea (10 matchen, nul goals). Na een passage bij West Bromwich Albion (35 matchen, 17 goals) trok Lukaku naar Everton (141 matchen, 68 goals).

In de zomer van 2017 versierde onze landgenoot een transfer naar Manchester United (64 matchen, 28 goals). Lukaku maakte tot dusver al 113 doelpunten in die 250 wedstrijden. Geen enkele Belg doet beter.

Plaats een reactie

Truth +4551
zondag 21 april 2019 om 15:23
Zelfs een gewone borstcontrole lukt al niet meer man man man ...verkopen die handel en hij mag zijn fuckbuddy pogba meenemen ...sukkelaars 🤢🤮
Vind ik leuk
Lodecol13 +4230
zondag 21 april 2019 om 15:52
Zijn job is goals maken da is ook een kunst , lukaku wordt in het buitenland wel geroemd en gevreesd, maar ja hier in belgie, lopen veel zogezegde kenners rond ,die hun frustraties liever over de persoon uitten ,dan zijn tor instinct waarderen
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 17:36
Hij heeft tor instinct. Zeker en vast. Maar als jij denkt dat hij geen fans heeft in België of geen tegenstanders in het buitenland dan moet je toch beter opletten. Want in Engeland heeft hij ook tegenstanders. Die toevallig allemaal dezelfde kritiek hebben. Niet alleen supporters. Ook trainers en pundits. Allemaal "zogezegde" kenners die alleen maar focussen op het negatieve.
Dat slecht nieuws beter verkoopt als goed nieuws dat is geen nieuw iets hoor.

Maar ik zal positief eindigen. In heel de professionele voetbal wereld zijn er geen 3 spitsen met het Tor instinct van Lukaku. Op dat vlak is hij veruit de beste Belg en op dat vlak kan hij zich zelfs meten met Messi en Ronaldo. (Puur afwerking dan. Ik heb het niet over looplijnen, tegen Barcelona zou Lukaku gescoord hebben in de eerste minuut (kans Rashford) al weet ik niet of hij op die positie zou gestaan hebben. Maar 1 tegen 1 en puur afwerken scoort hij die goal wel.

Laat je zo toch niet opjagen voor wat kritiek op iemand die je toch niet kent.
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 15:57
Let up uw taal.
En heb een beetje respect voor ik uw mama moet bellen.
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 17:20
Let up uw taal... 😂
Irony thy name is KabouterPlop
Vind ik leuk
ScheveStek +2453
zondag 21 april 2019 om 16:24
Hebt ge uwe leeftijd niet verkeerd ingevuld?

Moet dat niet 15 zijn ipv 51?

Zo'n kinderachtige opmerkingen..
Vind ik leuk
Truth +4551
zondag 21 april 2019 om 16:32
Is dit het enige wat je kon bedenken ?
Vind ik leuk
ScheveStek +2453
zondag 21 april 2019 om 16:44
Veel plezier nog.

Iemand die op die leeftijd nog zo doet is een verloren za(a)k.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 16:44]
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 17:17
Hij is fan van United en volgt die ploeg. Zijn liefde voor de ploeg is groter als de spelers. Als je op de United berichten zou opletten dan zou je weten dat hij wel over meerdere United spelers opmerkingen heeft.
Ik hoor supporters van Anderlecht net zo hard ingaan op Gerkens, Appiah,Obradovic etcetera.
Bij Brugge heb ik commentaar gehoord over Cools, Decarli, Amrabat.
En dan heb ik het nog maar alleen over de eigen supporters. Supporters van tegenstander klagen nog veel meer en harder.
Maar kritiek op Lukaku en sommigen gaan steigeren. Begrijp ik niet echt.
Nu het woord fuckbuddy was niet nodig, maar ga geen aanstoot nemen aan een woord...
Vind ik leuk
ScheveStek +2453
zondag 21 april 2019 om 21:46
Ik ben totaal geen Lukaku fanboy.

Mij gaat het ook niet de kritiek mij gaat het om het feit dat een 51 jarige zo'n taalgebruik heeft.

Het ligt misschien aan mij maar de 51-jarigen in mijn leefwereld hebben ander taalgebruik.

Laat het ons "meer beschaafd" noemen.
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
maandag 22 april 2019 om 07:09
Dit is een online uitlaatklep. Ik ken zo ook geen mensen. Maar misschien ventileren zij online en doen ze dat daarom niet IRL.
Het was ook niet gericht aan iemand op het forum. Gewoon iemand die uit frustratie naar de hemel roept. In real time tijdens de wedstrijd. Tijdens de wedstrijd nog nooit je emotie niet onder controle gehad? Altijd perfect "beschaafd"?
Ik alvast niet. (Ben wel geen 51 ;-) )

Ik begrijp je bericht wel. Maar timing is in deze ook belangrijk
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 17:10
Kunnen gewoon niets verdragen. Hebben de match waarschijnlijk niet gevolgd maar kritiek dat mag niet he. :-)
Ik heb niet eens iets gezegd over Lukaku en ze reclameren nog 😂😂😂

Op het nieuwste artikel met zijn statistieken zal je ze niet horen. Al lag het niet alleen aan Lukaku. Heel die ploeg is geen bal waard. (Maar het blijft straf hoe zo een beer zo veel ballen verliest. )Zoals Troopz zou zeggen BANTER FC. 😋 mijn deelneming trouwens want top 4 zal er niet meer inzitten vrees ik. Met nog wedstrijden tegen City en Chelsea voor de boeg...

Nu hopen dat Arsenal wint anders gaat dit beetje dom overkomen 🤣

EDIT. Arsenal staat thuis 0-1 achter 😢😭
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
Truth +4551
zondag 21 april 2019 om 17:34
Je mag niet aan hun golden boy raken of ze steigeren ..hoe noemen ze dat ...blinde adoratie of zoiets 😜😜😜
En je hebt gelijk , ik ben er zeker van dat meer dan de helft de wedstrijd zelfs niet gezien hebben want ze waren te druk met wuusten bakken 😂😂
Zoals ze nu spelen hebben ze niks te zoeken in de CL maar er zit ook een gedachte achter ....want ze weten dat ze er volgend seizoen niet meer zullen zijn dus waarom nog strijden voor die CL plaats ?
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 17:38
Het zou mij inderdaad niet verbazen dat met slecht spel en niet kwalificatie Pogba op die manier zijn transfer wil bemachtigen. Nu ben ik wel 100 procent zeker dat bij Lukaku het niet van niet willen is
Vind ik leuk
Truth +4551
zondag 21 april 2019 om 18:40
Hetzelfde complot om de jos buiten te werken ...maw rotten to the core ! Zonet lukaku zijn statistieken bekeken ...ik moest spontaan 😭😭😭
De fans zijn niet happy wees daar maar zeker van ....dit boeltje gaat ontploffen ..zag zonet neville op tv en die was furieus ! United moet terug naar de basis want met de jos en van gaal hebben ze enkel coaches binnengehaald die kopen en ook al dit Sir Alex dat ook ...hij haalde wel resultaat en gaf veel minder uit want hij had een basis en versterkte enkel waar het nodig was ...
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 15:49
Ondertussen staat het 3-0 voor Everton...

Edit: de 4-0 is ook al een feit...
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 15:58
Ja, en dat is alleen de schuld van Lukaku?
Arme worst...
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
zondag 21 april 2019 om 17:01
Och kijk. Een snowflake met lange tenen! Nu mag je mij eens duidelijk maken waar ik zeg dat dat aan Lukaku ligt. Waar ik zelfs zijn naam maar uitspreek of op iets alludeer dat ook maar iets met Lukaku te maken heeft.
En dan kijk eens in de spiegel en zoek de worst.

En ander mensen becommentariëren op hun taalgebruik maar zelf zo achterlijke opmerkingen maken. Ja ik zeg achterlijk.
De nummer van mijn moeder hebben?
Vind ik leuk
Rune1891 +8316
zondag 21 april 2019 om 18:28
Nailed it!
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 21:45
Nee, de nummer van uw moeder heb ik al. Ze vond het lekker.
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
maandag 22 april 2019 om 06:51
😂😂😂😂 zou straf zijn dat ze dat gezegd heeft 🤣🤣🤣
Ik hoop dat jij het leuk vond. Ik zou zeggen dat je vol zever zit, maar het was natuurlijk wel Pasen gisteren 😂😂😂

Maar je hebt jezelf een hypocriet kaboutertje getoond. Spreken over respect maar zelf niet weten wat het is. Een klavierheld, meer ben je niet.
Vind ik leuk
dinsdag 23 april 2019 om 09:17
De pot verwijt de ketel...
Vind ik leuk
dethklok28 +5931
dinsdag 23 april 2019 om 12:09
In dat geval ben ik de ketel. 😂😂😂 Buiten het feit ik niet beweer dat anderen op hun taalgebruik moeten letten. Hoeft helemaal niet. Tenzij als je mensen beledigt
Vind ik leuk
TheLord +480
zondag 21 april 2019 om 16:25
Zo zie je maar, met lange tenen kun je veel goals scoren.
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 16:33
Hij zal united ook een mijlpaal bezorgen. Grootste nederlaag ooit en slechtste aanname ooit xp
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws