Clement geeft het voordeel aan Club Brugge: Dat is nu ook het geval

Clement geeft het voordeel aan Club Brugge: "Dat is nu ook het geval"

Gepubliceerd: donderdag 18 april 2019 om 20:15do 18-04-2019 om 20:15

KRC Genk heeft met vier punten voorsprong op Club Brugge de beste kaarten om kampioen te worden. Het vertrouwen is groot na de 3-1 tegen Club, maar Philippe Clement weet dat het lang niet gedaan is.

Meer nog: hij denkt nog altijd dat Club in het voordeel is. “Dat heeft alles te maken met een verschil in ervaring en met continuïteit. Zet alle landskampioenen op een rij. Je zal merken dat het altijd ploegen zijn waarvan het geraamte er al een seizoen of drie staat. Dat was het geval in mijn tijd als speler bij Brugge, toen we met Sollied de titel pakten. Op den duur moest Trond niks meer zeggen, wij regelden onze zaakjes zelf op het veld. Dat is ook het geval nu", geeft hij aan in Het Belang Van Limburg.

Genk kan dat nog niet voorleggen. "Het boek dat ze in Jan Breydel de voorbije jaren hebben geschreven, is behoorlijk dik. Hopelijk bevat ons boek ook al voldoende bladzijden om op het einde bovenaan te staan. Maar dat zal nog moeten blijken. Ik ben nog elke dag blij met de bladzijden die we bijschrijven.”

Poll

Wordt Genk kampioen?

(1082 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +21082
donderdag 18 april 2019 om 20:28
Vier punten voor en nog hetzelfde blijven zeggen.
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 22:58
waarom vinden jullie dat diegene die aan kop staat per sé moet uitspreken dat ze voor de titel gaan?
Dat dat 'hoort'?

't is een psychologisch spelletje en ze spelen het allemaal. wat is daar in godsnaam flauw aan?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +21082
donderdag 18 april 2019 om 23:08
Ik heb nergens gezegd dat het flauw is he. Het is opmerkelijk, maar dat siert en typeert Clement.
Vind ik leuk
DragonEgg +883
donderdag 18 april 2019 om 20:36
Beetje zwak van Celment, met vier punten voor en net na een overtuigende zege tegen Brugge.
Vind ik leuk
GT8 +786
vrijdag 19 april 2019 om 09:10
Dat heet realisme, vandaag verliezen en het is opnieuw beginnen. Rustig blijven en prestaties laten spreken.
Vind ik leuk
edwardo +38
vrijdag 19 april 2019 om 19:04
denk dat "celment" uit goed cement gemaakt is dragonegg.
Vind ik leuk
Boer +528
donderdag 18 april 2019 om 20:43
Clement ge zijt ne bleiter !!!
Vind ik leuk
DOMI +922
donderdag 18 april 2019 om 20:52
De trainer van Genk blijft volharden in de boosheid en blijft de druk bij Brugge leggen en met 4 punten voorsprong zeggen dat Club favoriet is. Zo lang het goed blijft uitdraaien zal hij het blijven zeggen, zelfs ook nog als het laatste fluitsignaal na 10 speeldagen is gebeurd! Kwestie van valse bescheidenheid en hopen dat iedereen gelooft wat hij zegt!
Vind ik leuk
freeman +14429
donderdag 18 april 2019 om 20:53
Underdogpositie aanmeten ? Dat is niet eerlijk ..... dixit ......
Vind ik leuk
donderdag 18 april 2019 om 23:02
Calimero 🤣🤣
Vind ik leuk
freeman +14429
donderdag 18 april 2019 om 23:19
Juist !
Vind ik leuk
Toca +54757
donderdag 18 april 2019 om 20:59
Als standard morgen wint zijn ze met 3. Dan gaat Clement spreken over de 3e plaats denk ik.
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2974
donderdag 18 april 2019 om 21:12
Standard zal niet winnen morgen, die mannen missen matchritme. ;-)
Vind ik leuk
Toca +54757
donderdag 18 april 2019 om 21:15
Dankzij ons zijn ze uitgerust. 😉😉
Vind ik leuk
viperkebas +453
donderdag 18 april 2019 om 21:18
Clement is zo een sluwe slimmerik ... weeral iets om de druk bij Genk weg te houden ....
Vind ik leuk
Vlad +5396
donderdag 18 april 2019 om 22:50
Beetje naïef van Clement als hij denkt dat men dat nog gelooft, en dat hij Club daar mee onder druk zet.
Vind ik leuk
taz +159
vrijdag 19 april 2019 om 19:11
maar blijkbaar wel de fans ?
Vind ik leuk
Vlad +5396
vrijdag 19 april 2019 om 21:54
Ik alvast niet, en ik ben er zeker ban, belen met mij. Die van Genk misschien?
Vind ik leuk
taz +159
zaterdag 20 april 2019 om 09:35
bewijs is geleverd gisteren "geen stress"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws