Zorgen voor Club Brugge? Zou nu niet graag naar de Bosuil trekken

Zorgen voor Club Brugge? "Zou nu niet graag naar de Bosuil trekken"

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 10:00di 16-04-2019 om 10:00

Club Brugge is door de nederlaag tegen KRC Genk op achtervolgen aangewezen. Blauw-Zwart moet al vier punten goedmaken op de Limburgers. Net nu wacht een verplaatsing naar ploeg-in-vorm Antwerp FC.

Met 9 op 9 de laatste drie wedstrijden doet The Great Old het tot dusver uitstekend in Play-Off 1. "Antwerp speelt voorlopig vrijuit, en dat gaat hen af. Ze pakken negen op negen tegen Anderlecht, Genk en Gent. Dat is toch niet min. Als Club zijnde zou ik nu niet graag richting Bosuil trekken", aldus Wim De Coninck bij HLN-Vista.

Voordien werd Antwerp vaak verweten zeer viriel te spelen. Toch vindt de gewezen doelman dat het team van Laszlo Bölöni nog best veel kwaliteit in de rangen heeft. "Het is ook gewoon een leuke ploeg. Spelers als Govea, Mbokani, Refaelov, Bolingi of Baby zijn jongens die ook in balbezit heel wat te betekenen hebben. Ik verwacht wel nog iets van Antwerp", besluit De Coninck.

Poll

Wat verwacht je op Paasmaandag?

(969 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Je moet er eens naar toe dus nu is zo goed als later hoor. Al die analisten zeverwaarheid.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:19
Men kan er beter nu naar toe gaan , als je verliest is er nog ruimte om dit goed te maken
Vind ik leuk
blondel +3831
dinsdag 16 april 2019 om 12:15
Als Genk wint ,zal er toch niet veel ruimte meer zijn;
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:16
==Vind Naaakt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
Toca +52340
dinsdag 16 april 2019 om 10:07
Ben uitgenodigd op de bosuil maandag.
Ben is benieuwd wat het gaat worden.
Vind ik leuk
freeman +14161
dinsdag 16 april 2019 om 10:14
Denk dat er toch wel MEER zal te zien zijn dan in Brussel ? !
Vind ik leuk
Toca +52340
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
Kan moeilijk anders. Ik zal in ieder geval meer relaxed zijn ;-)
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2245
dinsdag 16 april 2019 om 10:16
Vuurwerk thuis laten hé. ;-)
Vind ik leuk
Toca +52340
dinsdag 16 april 2019 om 10:17
haha, zal op de bosuil sowieso niet ontbreken zeker ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:38
Door kevin kompany?
Vind ik leuk
Toca +52340
dinsdag 16 april 2019 om 12:45
Die paljas stuurde mij hier al 2 keer een bericht.
Die kent mijn vrouw nog niet LOL
Vind ik leuk
Boerken +8591
dinsdag 16 april 2019 om 12:59
Ik wist het he dat je van nu voort voor club zal supporteren! Welkom alvast👍🏻😜
Vind ik leuk
Toca +52340
dinsdag 16 april 2019 om 13:21
Nee dank u 😝
Vind ik leuk
Vlad +4920
dinsdag 16 april 2019 om 13:15
Broodje met kaas en heap?
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
3 dagen geleden ging Club kampioen worden met 50 punten voorsprong, maar nu gaan ze koudweg afgemaakt worden op de Bosuil. Wat gaan we maandag moeten lezen?
Vind ik leuk
agdh +2360
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Dat Brugge hun moet herpakken na een 0 op 6 ;)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:49
Ofwel is alles weer te herdoen en staan we weer op 1 punt en hebben we meer thuis matchen dan genk in het verschiet :-))
Vind ik leuk
Weareleko +421
dinsdag 16 april 2019 om 11:37
In het jaar onder MPH, verloren we ook 2 matchen na elkaar en waren we toch nog kampioen.
Vind ik leuk
Weareleko +421
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
Pak dat Standard thuis wint van Genk en Antwerp wint van Club, dan staan er plots 4 kandidaten voor de titel.

Maar dan moeten we kijken naar de rest van de PO's. Welke teams hebben dan nog 3 thuismatchen tegoed en welke 2. Van de vier kandidaten Antwerp en Brugge 3. Maar dat wil niet zeggen dat er thuis ook altijd gewonnen wordt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:36]
Vind ik leuk
blondel +3831
dinsdag 16 april 2019 om 12:13
Ja ,9 op 12 tegen Gent en Anderlecht 0- op 12.Ja en Brugge heeft ook 9 op 12 tegen gent en Anderlecht;Moeten precies van elkaar schrik hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:30
En Genk...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:16
--_Vind Naaakt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
Den Didi +472
dinsdag 16 april 2019 om 13:30
Ik zou zeggen als je cl wil spelen moet je van niemand bang zijn en langs de andere kant zou ik zeggen gaat voor de derde plaats dan ben je al zeker van El succes aan beide kanten maakt een wedstrijd van
Vind ik leuk
Hornie +57
dinsdag 16 april 2019 om 16:26
Brugge was ook ploeg in goeie doen en in Genk werden ze ook weggespeeld dus zie ik geen probleem. Standard speelt ook goed dus afwachten zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Brubru +5986
dinsdag 16 april 2019 om 16:44
Om nog een cliché te gebruiken : iedere match is anders.
Al zou ik het Antwerp wel gunnen zo een titel terwijl iedereen ze geen voetballende ploeg vinden😄😄
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:29
Thuis of uit groot verschil...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws