Waalse bronnen gaan stap verder: 'Anderlecht ontslaat dinsdag Rutten'

Waalse bronnen gaan stap verder: 'Anderlecht ontslaat dinsdag Rutten'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 09:15di 16-04-2019 om 09:15

Volgens Sudinfo gaat RSC Anderlecht dinsdag Fred Rutten bedanken voor bewezen diensten. Het baseert zich daarbij op bronnen van de RTBF. Het gerucht is opmerkelijk, nadat Marc Coucke zich eerder op de dag uitliet over de verhalen van de pers

Rutten is pas sinds januari de trainer van Anderlecht. Hij nam destijds over van Hein Vanhaezebrouck. Vanhaezebrouck werd eerder dit seizoen bedankt voor bewezen diensten na mindere prestaties in de reguliere competitie.

Rutten moest het seizoen van Anderlecht redden. De Nederlandse trainer loodste paars-wit naar Play-Off 1, maar daar draait het volledig vierkant. Na een nul op twaalf in Play-Off 1 moet nu ook Rutten dus volgens de Waalse bronnen gaan.

Anderlecht staat momenteel op de vijfde plaats in Play-Off 1. Voor het eerst in meer dan vijftig jaar dreigt Anderlecht langs Europees voetbal te grijpen.

Poll

Moet Anderlecht Rutten ontslaan?

(233 stemmen)

Plaats een reactie

DOMI +646
dinsdag 16 april 2019 om 09:40
Het eerste slachtoffer bij een ploeg in crisis is altijd de trainer! Is niet de, oplossing!
Vind ik leuk
Wankstar123 +2627
dinsdag 16 april 2019 om 09:45
Soms wel in dit geval niet
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:41
Precies of we maken nog kans om Europees voetbal te halen... Mensen lief...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:03
Dat kan zeker nog. Het zal niet gemakkelijk zijn, maar de handdoek nu al werpen...nee toch!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
Tijd voor een trainer die wel wil gebruik maken van jeugd en jonge spelers
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:02
Ja, want mannen zonder ervaring gaan de ploeg zeker naar ongekende hoogtes sturen.
Vind ik leuk
Truth +4351
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
En coucke verkoopt de ploeg aan michael corleone 😜😜
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:45
Straks heeft RSCA dit jaar meer coaches dan wij ooit in één seizoen keepers gehad hebben.
Vind ik leuk
TageMeister +9175
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
nog hoeveel te gaan ?
Vind ik leuk
Geofpurple +7230
dinsdag 16 april 2019 om 11:26
nog 2 :P
Vind ik leuk
Boer +474
dinsdag 16 april 2019 om 09:55
RTBF verspreidt alleen maar roddels e Couckje. Zal er toch iets van aan zijn met D'Onofrio?
Vind ik leuk
Filiep +503
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Tijd voor een trainer die mag werken naar volgend seizoen toe
Vind ik leuk
TageMeister +9175