Snelders denkt dat Leko zal ingrijpen: Hij liep rond als een vedette

Snelders denkt dat Leko zal ingrijpen: "Hij liep rond als een vedette"

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 09:23di 16-04-2019 om 09:23

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 10:20di 16-04-2019 om 10:20

Club Brugge verloor zondag met 3-1 op het veld van Racing Genk. Ook Eddy Snelders zag een zwak Club. Hij licht er één speler uit.

Voor hem leek vooral Emmanuel Dennis naast zijn schoenen te lopen. "Op Genk kwamen sommige gasten echt als vedetten voetballen, met Dennis als beste voorbeeld. Na negen op negen en een topmatch tegen Standard was hij zijn focus totaal kwijt. Hij kan zich blijkbaar geen honderd procent focussen gedurende de volledige Play-Offs", zegt Snelders in Het Nieuwsblad.

Snelders acht de kans dan ook niet onbestaande dat Ivan Leko ingrijpt. Hij denkt daarbij aan Arnold Danjuma. "Ik weet niet hoe fit Danjuma al is, maar bij zijn invalbeurten liet hij toch zien iets extra te hebben. Door te kiezen voor een verse kracht kan Leko inspelen op het eergevoel van zijn spelers", denkt Snelders.  

Poll

Moet Danjuma in de ploeg komen?

(262 stemmen)

Plaats een reactie

Wim1966 +2175
dinsdag 16 april 2019 om 09:30
Als je tegen de beste verdediger uit de Belgische competitie komt te staan, Maehle, dan kan het plots wel eens lijken alsof je de focus kwijt bent en naast je schoenen loopt.
Vind ik leuk
agdh +2360
dinsdag 16 april 2019 om 10:34
Enkel speelde Dennis tegen Uronen en stond Diatta tegen Maehle ;)
Vind ik leuk
freeman +14159
dinsdag 16 april 2019 om 10:17
Daar zit heel wat waarheid in ! Gewoon Diatta ipv Dennis op rechts , en Danjuma op links !
Vind ik leuk
Gimini +1322
dinsdag 16 april 2019 om 11:41
Las dat club toch met de sterkste opstelling speelde? Zich nu gaan verschuilen achter "Een zwakke prestatie" is onzin . Je speelt net zo sterk als de tegenstander het toelaat. Genk was gewoon outstanding, spelers en trainer van Brugge zagen dat. Enkel Snelders en co blijkbaar niet. Club de beste ploeg van het land? ....Nogabollen ja. Momenteel is dat nog altijd KRC Genk . Uiteraard zijn ze nog niet kampioen dat weten we pas na de PO . Maar de zelfverklaarde kampioen Brugge is er nog verder vanaf....Kampioen van de hoogmoedswaanzin wel , maar dat is ook alles.
Vind ik leuk
apes_moel +242
dinsdag 16 april 2019 om 12:02
het is inderdaad makkelijk om je te verstoppen en te zeggen dat je tweede wilt worden. Club spreekt de ambitie uit om kampioen te spelen , zoals een topclub hoort te doen, maar is daarom niet de zelfverklaarde kampioen.
maar toch proficiat met de sterke match van je ploeg
Vind ik leuk
Brubru +5947
dinsdag 16 april 2019 om 12:21
Genk was zondag inderdaad de beste.
Maar er volgen nog 6 matchen.
Al de rest is nattevingerwerk.
Vind ik leuk
DragonEgg +421
dinsdag 16 april 2019 om 12:59
Komaan Gimini, dat doen we helemaal niet. De analisten verkondigden dat Brugge op één been en achteruitlopend kampioen ging worden.
En Snelders is dan nog eens half blind als analist.

Genk zou een trotse kampioen kunnen worden, maar ze lijken tot op het einde moeten werken voor de hoogste stek. We zullen er alles aan doen om kampioen te worden, maar de beste zal winnen.

Ik hoop alleen dat jullie de sympathieke ploeg blijven (met sympathieke supporters) die jullie nu zijn en geen dikke-nekkenploeg zoals Gent een tijdje geworden is (da's nu al een beetje beter na een paar seizoenen terug met de pootjes op de grond).

Succes!
Vind ik leuk
Vlad +4840
dinsdag 16 april 2019 om 13:24
Achteruit hinkend he 😉
Vind ik leuk
Lodecol13 +3883