Coucke richt zich tot de pers: 'Steeds weer onrust stoken'

Coucke richt zich tot de pers: 'Steeds weer onrust stoken'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 08:23di 16-04-2019 om 08:23

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 08:35di 16-04-2019 om 08:35

Volgends de RTBF wil Marc Coucke Luciano D’Onofrio naar RSC Anderlecht. De voorzitter van RSC Anderlecht is niet blij met die berichtgeving. Dat liet Coucke weten via Twitter.

'Fake nieuws', noemt Coucke het verhaal dat Anderlecht aan D'Onofrio zou denken. 'Het bericht is ontkend door alle betrokkenen en toch gepubliceerd', schrijft Coucke in zijn tweet gericht aan de pers.

De voorzitter van Anderlecht heeft nog een boodschap voor de pers. 'Stop met de regelmatige foute berichtgeving die veel correctie-energie vergen en steeds weer onrust stoken. Dank bij voorbaat …', aldus nog Coucke op Twitter.

Volgens onze Waalse collega's is François Fornieri in de running om aandeelhouder te worden van Anderlecht. Die Fornieri is een goede vriend van D'Onofrio en zijn komst zou een eerste stap zijn om de andere zakenman te strikken.

Plaats een reactie

hoekschop +4342
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Ja Marc, dat is wel die mensen hun broodwinning hé. Vanachter hun laptop artikels verzinnen.
Vind ik leuk
Toca +52273
dinsdag 16 april 2019 om 08:41
Dat hoort erbij als je bij Anderlecht bent he Coucke. Zal nooit veranderen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:45
Tja Marc... je zal altijd van die mensen hebben die boodschappen verkondigen die geen steek houden, vaak op plaatsen waar ze niet moeten zijn.
Van die boodschappen waarvan je denkt 'het is niet nodig'.

Je kan het vergelijken met een voetbalvoorzitter die tijdens de rust de kleedkamer binnenwandelt en tegen de spelers zegt wat ze moeten doen.
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2190
dinsdag 16 april 2019 om 09:14
In een volgend artikel vernemen we waarschijnlijk dat Luciano op zijn beurt op het plan broedt om de sportieve staf van Anderlecht binnen te halen en zo de concurrentie te verzwakken.
Oh wacht...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Ge moet U wel verbeteren dacht ik zo en of dat nu zo zou zijn ????
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:18
--_-Vind Naaakt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk
Gimini +1322
dinsdag 16 april 2019 om 12:24
Marc , wat de journalisten achter uwe "RUG" allemaal beweren , niet aantrekken, bedenk, ze zitten op de "juiste plaats" om uw kont te kussen .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:36
Heb gisteren Keygnaert bezig gezien in Vista,na zijn lofzang de voorbije weken over de bijna zekere titel van Club,zat hij er wel beduusd bij,het kan natuurlijk nog ,maar ik bedoel maar dat journalisten niet verder kijken dan hun neus lang is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 14:14
Vandaag sta je op de voorpagina van de krant met goed of slecht nieuws en morgen dien je om aardappelschillen en viskoppen te verwerken voor ze de vuilbak in gaan. That's it, so why worry?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws